Jump to content
IGNORERAD

Botemedlet mot Corona


John Khonken

Recommended Posts

John Khonken

Alla korkskallar som bestämmer i landet Sverige borde skämmas allra helst avgå.  HCQ - Zink-Z-pac tidigt fungerar vad gör Sverige. Tar livet av äldre medborgare . Men tar inte reda på forskning i andra länder och kontrollerar resultatet och gör egna tester. Nej. Vi vet bäst i alla frågor

 

https://www.wnd.com/2020/07/fda-delays-hcq-cost-potentially-16000-lives-month/

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 1,9k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • John Khonken

    293

  • Surin P3

    149

  • spooncreek

    139

  • HuaHindinnge

    106

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

1 timme sedan, skrev John Khonken:

Alla korkskallar som bestämmer i landet Sverige borde skämmas allra helst avgå.  HCQ - Zink-Z-pac tidigt fungerar vad gör Sverige. Tar livet av äldre medborgare . Men tar inte reda på forskning i andra länder och kontrollerar resultatet och gör egna tester. Nej. Vi vet bäst i alla frågor

 

https://www.wnd.com/2020/07/fda-delays-hcq-cost-potentially-16000-lives-month/

Nu orkade jag inte läsa, get kanske stod. 

Men du och artikelskrivaren att alla länder utom Sverige tycker samma sak i frågan? 

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänk vad lätt det är att vara Monday Night Quarterback......

 

Men ni som tycker Sveriges inriktning suger så mkt kan ju flytta till Spanien, Italien eller nåt annat lockdown-land. Där är det säkert mkt bättre. Och ffa så ser ju framtiden så ljus ut. Men huvudsaken är ju att några multisjuka 97-åringar hänger med och dessa ska väl rädda dessa länder från nedgången...

 

Jag kanske får äta upp det här, men Sverige är nog det land jag helst vill vara i när det lättar. Vi har ju åtminstone ett land som fungerar (även under "vild" smittspridning)....

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Visst är vår frihet att uttrycka oss underbar. Dr Simone Gold kikades för att hon offentligt gick ut och förespråkade HCQ till sina patienter som blev friska. Det får man inte göra såklart. Snacka om skrämmande utveckling. Du ska bara hålla käften och göra som vi säger. Väldigt utvecklande för ett land. 

Vi har inte sett slutet på sagan än. Mitt förslag är att Sverige omedelbart anställer Dr Gold Så vi skyddar våra äldre. Dr Gold har erfarenheten av HCQ.   

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Tur att jag knaprar på mina finska pinnar. 
Fortfarande inga problem.

Jag tackar @Atom för tipset. 

Link to comment
Dela på andra sajter

I USA har över 100 personer dött efter att ha tagit malariamedicinen Hydroxyklorokin mot covid-19, det visar statistik från amerikanska läkemedelsverket FDA om biverkningar som Milwaukee journal sentinell skriver om.

Av de knappt 300 dödsfall som kopplas till läkemedlet under första halvan av 2020 så använde drygt hälften av patienterna medlet mot covid-19. Rapporteringen av biverkningar till FDA bygger på frivillighet så det kan även finnas ett mörkertal.

Hydroxyklorokin har flera gånger under pandemin rekommenderats av president Trump som ett botemedel mot covid-19, men studier har visat att medlet snarare kan orsaka svåra biverkningar som hjärtproblem för covidpatienter.

 

https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=7529468

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

TV kan du leta reda på alla studier där folk blev botade. Henry Ford institutet kan du börja med. När du skriver skit. Var är alla fakta i frågan. Att 100 st dog även fast dom åt HCQ är väl helt normalt. Studierna som finns säger att någonstans mellan 95-97 % klarar sig. Sånt är inte viktig för dig. Utan att du ska få rätt. Men det får du aldrig.

Hoppas ingen drabbas i din omgivning eftersom du är så osmart

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev John Khonken:

TV kan du leta reda på alla studier där folk blev botade. Henry Ford institutet kan du börja med. När du skriver skit. Var är alla fakta i frågan. Att 100 st dog även fast dom åt HCQ är väl helt normalt. Studierna som finns säger att någonstans mellan 95-97 % klarar sig. Sånt är inte viktig för dig. Utan att du ska få rätt. Men det får du aldrig.

Hoppas ingen drabbas i din omgivning eftersom du är så osmart

Hade naturligtvis används mer om det hjälpt mer än stälpt, tänk på att det som låter för bra för att vara sant, oftast inte heller är sant......tyvärr stämmer det nog i detta fall.

https://www.who.int/emergencies/diseases/novel-coronavirus-2019/advice-for-public/myth-busters?gclid=Cj0KCQjwvb75BRD1ARIsAP6Lcqt2_soHJg8UdEyDp-cAIIrOfrTYDVxrbCT9g_U_Cpu27oT919GcTswaAnDgEALw_wcB#chloroquine

mb-chloroquine.thumb.png.84cad25ca2e696045e27301949cb903f.png

 

Ändrades av Soengsang

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

  Sitter på balkongen. och kan inte läsa vad du skriver. . Du har rätt i sak verkar det för bra så är det något som inte stämmer. Helt rätt. Enligt  Tv så är det 100st för många. Vad jag vet finns inget botemedel överhuvudtaget som gör alla friska.

Återkommer när jag kan läsa allt

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Vad hände med botemedlet vi pumpade in i folk förra gången. Jag hörde inte så många dödsfall. Men stora problem fick en hel del människor. Det är väl försumbart  enligt våra makthavare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
44 minuter sedan, skrev Soengsang:

Hade naturligtvis används mer om det hjälpt, tänk på att det som låter för bra för att vara sant, oftast inte heller är sant......tyvärr stämmer det nog i detta fall.

https://www.who.int/emergencies/diseases/novel-coronavirus-2019/advice-for-public/myth-busters?gclid=Cj0KCQjwvb75BRD1ARIsAP6Lcqt2_soHJg8UdEyDp-cAIIrOfrTYDVxrbCT9g_U_Cpu27oT919GcTswaAnDgEALw_wcB#chloroquine

mb-chloroquine.thumb.png.84cad25ca2e696045e27301949cb903f.png

 

Man skulle kunna tänka sig att world hell organization skulle vara där för att informera oss om sanningen och vara till för oss. Precis som FDA, SVT, röda korset, FN, regeringar

osv. osv. för dom har ju fina loggar och ser väldigt viktiga och auktoritära ut.

Men.....

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Mr atm:

Man skulle kunna tänka sig att world hell organization skulle vara där för att informera oss om sanningen och vara till för oss. Precis som FDA, SVT, röda korset, FN, regeringar

osv. osv. för dom har ju fina loggar och ser väldigt viktiga och auktoritära ut.

Men.....

Finns hur många andra studier som säger det samma.

Naturligtvis skulle det används om det vore någon mirakelmedicin.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
18 minuter sedan, skrev Soengsang:

Finns hur många andra studier som säger det samma.

Naturligtvis skulle det används om det vore någon mirakelmedicin.

Finns hur många studier om allt möjligt. Tex. Att vi skulle varit under vatten redan.

Men nu gäller 2021 nej dom menar 2024 nej dom menar 2030.

 

Ändrades av Oregistrerad
Link to comment
Dela på andra sajter

32 minuter sedan, skrev Mr atm:

Finns hur många studier om allt möjligt. Tex. Att vi skulle varit under vatten redan.

Men nu gäller 2021 nej dom menar 2024 nej dom menar 2030.

 

Frågan är hur du tänkte nu?

Förnekar du att vattennivån stiger på vissa platser?

Sen att hysteriker även överdriver det är en annan femma.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
5 minuter sedan, skrev Soengsang:

Frågan är hur du tänkte nu?

Förnekar du att vattennivån stiger på vissa platser?

Sen att hysteriker även överdriver det är en annan femma.

Jag menade att enligt forskarna studier så borde vattnet ha stigit bra mycket tills idag redan. Undrar hur Mycket det behöver stiga för att vi har stora problem tex. i gamla stan Stockholm innan det blir stora problem.

 Där för övrigt Skanska bygger för en j-la massa miljarder vid slussen. Samtidigt som dom pratar om att vattnet kommer att stiga.

Eller i London,Bkk, Florida etc.

Var har vattnet stigit någonstans du som vet?

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Mr atm:

Var har vattnet stigit någonstans du som vet?

Lättgooglat, kolla själv.

Jag är inte särskilt upphetsad över det, tror mer att det har att göra med att jorden är i ständig förändring, även om människan nu påskyndat det lite, det kan man inte helt blunda för.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
23 minuter sedan, skrev Soengsang:

Lättgooglat, kolla själv.

Jag är inte särskilt upphetsad över det, tror mer att det har att göra med att jorden är i ständig förändring, även om människan nu påskyndat det lite, det kan man inte helt blunda för.

Ja. Mikroskopiskt lite.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...