Jump to content
IGNORERAD

Misstänkt Pedofil Ute?


dtbkk

Recommended Posts

Enligt uppgift jag fick idag så är av de misstänkta pedofilerna i Pattis ute och den andra är på väg ut. Utredningen tydligen nerlagt. Är det någon här om vet något mer?

Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions.
 
Link to comment
Dela på andra sajter

Den ena av dom var väl mångmiljonär? Lätt hänt att utredningar läggs ner då.

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jorå. Den ena som sitter kvar ska vara god för 10 millar. Han mediaprofieln som kommit ut enligt uppgift har lyxlya i Jomtien så där finns det nog pengar också.

Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions.
 
Link to comment
Dela på andra sajter

Skjut dem i knäskålarna. Allt annat är för enkelt!

"Some play hard to get, I play hard to want"

Link to comment
Dela på andra sajter

hej

har kräken några namn, någon som har en länk till någon tidning

Kan inte skriva det här för då griper PUL lagen in men en länk kanske duger

http://politisktinko...svenskar-jagas/

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Enligt uppgift jag fick idag så är av de misstänkta pedofilerna i Pattis ute och den andra är på väg ut. Utredningen tydligen nerlagt. Är det någon här om vet något mer?

Det kanske är så enkelt att dom är oskyldiga vad

vet jag

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur kan man veta att dom verkligen är skyldiga, kan hålla med om det "verkar" att vara så men betänk om detta också skulle vara en "ditsättning" av pengatörstande rättsäkerhetsmaskinister i LOS?

Då har man hängt fel gubbar "igen". När det är bevisat (om det är det nu så är det bara bra, för med eller utan stålar torskar dom på riktigt snart nog)håller jag med om att straffet skall var hårt, det hårdaste som lagen tillåter, men tills dess kanske det är bäst med en smula återhållsamhet.

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det stämmer att "mediaprofilen" är släppt och vad jag förstått avförd från utredningen. Dena andre "mångmiljonären" sitter kvar ännu så länge men för lite andra saker vad jag förstår.

Man kan bara sitta häktad i 72 dagar i Thailand innan åklagaren måste ta det hela till domstolen alternativt släppa de anklagade fria.

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

hej

du har nog rätt baa,vi skall nog vara lite försiktigare. på broskans länk (på chatten under) så kunde man läsa om ett par gubbar som hade lite insyn, tydligen är interpol,samt svenska polisens kkrav på en arestering. kanske det är för många höga thaiare inblandade,sedan har dom tydligen haft ögon på dom en längre tid

mvh jannegbg

Link to comment
Dela på andra sajter

Maichai, är det inte 84 dagar? Undrar jag?

Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions.
 
Link to comment
Dela på andra sajter

dtbkk,

har för mig att man bara kan häktas i 6 stycken 12 dagars perioder, men jag är inte 100 % på det.

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan ha fel men såg 84 dagar i något sammanhang. Tycker det var udda dagar...och nu verkar Vapenkillen Bout komma ut också. Det kommer nog jänkarna gilla.

Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions.
 
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan ha fel men såg 84 dagar i något sammanhang. Tycker det var udda dagar...och nu verkar Vapenkillen Bout komma ut också. Det kommer nog jänkarna gilla.

Man häktas i 12 dagars cykler och sen om det är maximalt 6 eller 7 gånger det kan göras är jag lite osäker på?

Victor Bout har definitivt pengar att donera samt rejäl politisk och ekonomisk backup i Putin och Ryssland.

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...