Jump to content
IGNORERAD

Ska Man Skratta Eller Gråta


bullerobang

Recommended Posts

  • Svar 125
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • GammalDansken

    13

  • Singha711

    8

  • noBuzz

    7

  • Marlon

    7

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

"... Låt oss inte glömma att det inte bara är flickor som importeras utan även pojkar.

Min far har en bög på sitt jobb och han åker och hämtar hem en ny thaipojke varannat år. ..."

1zgarz5.gif Gråta kanske! no.gif

Ändrades av UT006

“The only hope for the world is to make sure there is not another USA. We can’t let other countries have the same number of cars, the amount of industrialization, we have in the US. We have to stop these Third World countries right where they are.”

- Michael Oppenheimer, Environmental Defence Fund

Link to comment
Dela på andra sajter

En massa oroande benämningar på folk i de inlägg som gjorts, verkar florera väldigt utbildat folk där...

Link to comment
Dela på andra sajter

Suck. man behöver varken skratta eller gråta utan bara beklaga att det finns människor som har totalt tappat förståndet(har förmodligen aldrig haft något heller).Dessa människor har ett iQ som en "molusk" och behöver ingen uppmärksamhet alls. :diablo:

//M

//M

Link to comment
Dela på andra sajter

Ibland skäms man för hur en del svenskar yttrar sig och tänker. Outbildade finns även i utvecklade I-länder !

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Läste alla 5 sidor inlägg och tydligen rangordnas folk efter härkomst, hudfärg, religiös /politisk tillhörighet.

Verkar som man är lite mindre värd om man bara är Sverigedemokrat (fast det är nästan godkänt)

OBS dock ej om man är ihop med en asiat (men en ryss kan vara OK om hon växt upp här och och inte skiljer

sig för mycket utseendemässigt från de arier som tydligen utgör forum'ets kärntrupp).

En importerat thaifru kan också nästan accepteras i de fall det inte "producerats avkomma"

som "förorenat den nordiska genpoolen".

En stackare som luftar idén att ett sådant par helt enkelt är ihop för att de älskar varandra

stämplas som mera eller mindre efterbliven.

Ordet "glashus" dök omedelbart upp i min skalle. Hela bunten är ju efterblivna. Får man hoppas.

Sorgligt om yttrandefriheten tillåter sånt här. Mådde dåligt efter att ha läst det.

Kanske är man blåögd om man som jag inte hade en aning om att svineri

på denna låga nivå försiggår på offentliga fora.

Å andra sidan får man sig en tankeställare / insikt i hur muslimer kanske känner sig

när samma yttrandefrihet används för att kränka det de håller för allra heligast.

Som när någon här idag skrev att han aldrig skulle åka till ett land

där de är muslimska - om det så vore gratis att bo där

mvh GD

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Den här typen av rasism går nog inte att få bort, sitter man bara och lyssnar på några byggnads arbetare får man höra en heldel.

Men det finns väl en del av den varan på detta forum också, tycker att det ofta går att läsa om dom feta hemska farang brudarna,,

Rock on!

Ändrades av Sangwal

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Har lite svårt att se vad som är kränkande med att skriva att man aldrig skulle åka till ett muslimskt land - om det så vore gratis.

Kan bara instämma för det skulle inte jag heller göra och det är av ren självbevarelsedrift för vem vill komma hem i en svart plastsäck!!

:suicide:

Allt som står skrivet är sant utom i de fall du råkar känna till saken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Exactemente Me King-Kong, på Vings charterflyg hem från Turkiet så är det fullt med svarta plastsäckar.

Chartrade Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Den här typen av rasism går nog inte att få bort, sitter man bara och lyssnar på några byggnads arbetare får man höra en heldel.

Men det finns väl en del av den varan på detta forum också, tycker att det ofta går att läsa om dom feta hemska farang brudarna,,

Rock on!

Är du själv byggnadsarbetare? eller sitter du i arbetsbodarna ibland och lyssnar? formulera lite närmare Sangwal

Link to comment
Dela på andra sajter

Är arbetsledare, så visst har jag tillbringat många timmar i en byggbod..

Sen tror jag inte att killarna är rasister, utan mer irriterade på systemet.

Men nog pratas det mycket om ínvandrare och det inte så snälla saker som sägs ibland..

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Enligt de här personerna så ska en "Arier" vara blond och blåögd med lakansvit hud. Jag undrar om de fortfarande har Hitler som idol? Han var ju svarthårig, hade bruna ögon har jag för mig. Vi får ju inte glömma dessa personers största idol. Karl den XII. Han importerade både turkar och kåldolmar. Så, vad ser de hos kungen Kalle dussin egentligen?

Det bästa är nog, om jag ska svara på rubriken, är att skratta åt dessa pajaser. Eller, vi måste lära oss att kunna argumentera mot dessa personer. En annan sak jag har tänkt på är alla dessa personer som sitter på arbetsplatserna och snackar skit om invandrare. Det finns ju även exempel på folk här på MPR som kallar araber för "kroknästa" jävlar. Så nog har vi några rasister här på MPR alltid. Men de värsta rasisterna sitter i vardagsrummet, häller i sig grogg efter grogg, barnen leker bakom soffan, när mamma och pappa arier och även, de flesta, medelsvensson spyr galla över dessa jävla invandrare som snor våra jobb, som bara lever på socialbidrag. Titta lite på hur ni själva beter er mot folk som ser annorlunda ut. Ni är jäkligt pigga på att försvara det thailändska folket i ena stunden medans ni i andra stunden skriker/skriver rasistiska ord mot raser som inte är Thailändare.

Jag kommer säkert få mycket påhopp för mitt skrivande i tråden men, det är så det är. Är man ickerasist så pratar man inte skit om några folkslag utan behandlar alla lika.

Fram med påhoppen på mig, gubben, nu.

:preved: gubben :preved:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Enligt de här personerna så ska en "Arier" vara blond och blåögd med lakansvit hud. Jag undrar om de fortfarande har Hitler som idol? Han var ju svarthårig, hade bruna ögon har jag för mig. Vi får ju inte glömma dessa personers största idol. Karl den XII. Han importerade både turkar och kåldolmar. Så, vad ser de hos kungen Kalle dussin egentligen?

Det bästa är nog, om jag ska svara på rubriken, är att skratta åt dessa pajaser. Eller, vi måste lära oss att kunna argumentera mot dessa personer. En annan sak jag har tänkt på är alla dessa personer som sitter på arbetsplatserna och snackar skit om invandrare. Det finns ju även exempel på folk här på MPR som kallar araber för "kroknästa" jävlar. Så nog har vi några rasister här på MPR alltid. Men de värsta rasisterna sitter i vardagsrummet, häller i sig grogg efter grogg, barnen leker bakom soffan, när mamma och pappa arier och även, de flesta, medelsvensson spyr galla över dessa jävla invandrare som snor våra jobb, som bara lever på socialbidrag. Titta lite på hur ni själva beter er mot folk som ser annorlunda ut. Ni är jäkligt pigga på att försvara det thailändska folket i ena stunden medans ni i andra stunden skriker/skriver rasistiska ord mot raser som inte är Thailändare.

Jag kommer säkert få mycket påhopp för mitt skrivande i tråden men, det är så det är. Är man ickerasist så pratar man inte skit om några folkslag utan behandlar alla lika.

Fram med påhoppen på mig, gubben, nu.

:preved: gubben :preved:

Bra skrivet!

Tycker det ligger mycket sanning i det du skrev..

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Är arbetsledare, så visst har jag tillbringat många timmar i en byggbod..

Sen tror jag inte att killarna är rasister, utan mer irriterade på systemet.

Men nog pratas det mycket om ínvandrare och det inte så snälla saker som sägs ibland..

Rock on!

Håller med dig där, har 28 år på nacken som hantverkare och visst snackas det mycket grabbarna imellan.

Men upplever många gånger stark rasism i hushållen när dom lärt känna mig och pratar fritt i tron man delar deras uppfattning, kan bara säga att missnöjet över systemet finns överallt :rtfm:

Gnagarn

Link to comment
Dela på andra sajter

Man bara baxnar när man läser inläggen på det märkliga forumet... inte beblanda sig med asiater? Inte förstöra den svenska genpoolen?

Om dessa IQ-befriade personer hade studerat genetik hade dom vetat att det faktiskt är gynnsamt för genpoolen i respektive land att folk från olika land producerar avkomma.

Själva är dom troligen ett resultat av inavel, och deras högsta dröm är att gifta sig med kusinen i den lilla hemby dom kommer från. Se bara detta citat:

"De anser uppenbarligen att de har rätt att förorena den svenska genpoolen med rasblandade barn, en genpool ur vilken alla svenskars avkommor ska finna partners, eftersom de är oförmögna att skapa en varaktig relation till en svensk kvinna, eller helt enkelt lider av xenomani riktat mot asiater. De sätter sina egna egoistiska begär framför folkets väl.

Avskyvärda människor."

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men de värsta rasisterna sitter i vardagsrummet, häller i sig grogg efter grogg,

Hitler lär ju har varit nykterist. För övrigt tycker jag att du har flera vettiga poänger.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sökte lite på nätet och snubblade på denna sidan.

Och ja, ska man skratta eller gråta?

Kanske har den varit uppe tidigare...

http://www.nordisk.nu/showthread.php?t=6087

Nu har jag läst lite och kan glatt konstatera att mina fördomar om rasister och ultranationalister stämmer ganska bra. Det finns många "guldkorn" att välja bland. Den här är bra;

[i]En gång när jag var på Ikea såg jag en stor vithårig man med en liten asiatisk flickvän. Hon var säkert runt tjugo men klädde sig mycket yngre.

Gud var jag hatade honom. Jag tänkte hela tiden på vad han säkert gjorde mot henne.

Men att ni säger att även yngre män vill ha dem visste jag inte. Jag trodde det bara handlade om sexfantasier.

För en importerad fru gör väl som hon blir tillsagd.

Den här är också bra och illustrerar på något sätt varför rasismen är ganska död och så kommer att förbli;

Det är ju trots allt den vita rasen och den Europeiska civilisationen vi kämpar för.Fast jag föredrar själv att svenskar gifter sig med svenskar Det finns en hel del i rörelsen som har den ena föräldern från ett östeuropeiskt land. Att säga att dom inte är en del av vårt folk när dom levt här i hela sitt liv och är såpass etniskt lika oss har inget stöd i rörelsen och är defenetivt att gå för långt. Dom tillhör vårt folk och civilisation mer från födslen än avskumet till svenska män som bjuder ut sig för främlingar över nätet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Enligt de här personerna så ska en "Arier" vara blond och blåögd med lakansvit hud. Jag undrar om de fortfarande har Hitler som idol? Han var ju svarthårig, hade bruna ögon har jag för mig. Vi får ju inte glömma dessa personers största idol. Karl den XII. Han importerade både turkar och kåldolmar. Så, vad ser de hos kungen Kalle dussin egentligen?

Det bästa är nog, om jag ska svara på rubriken, är att skratta åt dessa pajaser. Eller, vi måste lära oss att kunna argumentera mot dessa personer. En annan sak jag har tänkt på är alla dessa personer som sitter på arbetsplatserna och snackar skit om invandrare. Det finns ju även exempel på folk här på MPR som kallar araber för "kroknästa" jävlar. Så nog har vi några rasister här på MPR alltid. Men de värsta rasisterna sitter i vardagsrummet, häller i sig grogg efter grogg, barnen leker bakom soffan, när mamma och pappa arier och även, de flesta, medelsvensson spyr galla över dessa jävla invandrare som snor våra jobb, som bara lever på socialbidrag. Titta lite på hur ni själva beter er mot folk som ser annorlunda ut. Ni är jäkligt pigga på att försvara det thailändska folket i ena stunden medans ni i andra stunden skriker/skriver rasistiska ord mot raser som inte är Thailändare.

Jag kommer säkert få mycket påhopp för mitt skrivande i tråden men, det är så det är. Är man ickerasist så pratar man inte skit om några folkslag utan behandlar alla lika.

Fram med påhoppen på mig, gubben, nu.

gubben

Bra Gubben,

Jag visste att du hade hjärtat på rätt ställe!

Karma för mod och civilkurage!

Mvh

//Singha711

Link to comment
Dela på andra sajter

Den här typen av rasism går nog inte att få bort, sitter man bara och lyssnar på några byggnads arbetare får man höra en heldel.

Men det finns väl en del av den varan på detta forum också, tycker att det ofta går att läsa om dom feta hemska farang brudarna,,

Rock on!

hallå är du så djävla insnöad så att du kan saga att en yrkesgrupp är sågana fy fan vilken skit du är då

.. vad fan jobbar du med!!!!!!!

fyfan valågt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag orkar tyvärr inte läsa hela tråden då jag är för onykter för tillfället men tycker rent generellt att man hellre bör skratta än gråta. Ett gott

skratt förlänger livet. Och jag ska slå världsrekord. Mänskligheten bidrar ju för övrigt med en outsinling källa av anledningar till att dra på

smilbanden så det lär inte bli några större problem.

edvardpop von oben

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

ja de är ju klart att du är en arbetsledare med egen uppfattning... dig vill jag möta där vi skulle kunna jobba på samma ställe ...

oj va kul jag skulle ha då

... men se till att du inte ramlar ner bara..

blir såförbannad på sådana idi*ter... jaaaa va ska jag kalla honom för ...

Link to comment
Dela på andra sajter

hallå är du så djävla insnöad så att du kan saga att en yrkesgrupp är sågana fy fan vilken skit du är då

.. vad fan jobbar du med!!!!!!!

fyfan valågt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

Tycker gott att du hade kunnat försökt skriva ditt för övrigt ganska välskrivna inlägg utan att använda dig ut av en sådan dj-vla massa svordommar.

Är du möjligtvis onykter?

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

jo är onykter men blir arg på sådana på hopp... varför utpeka en yrkesgruppså utan att ha nått belägg för det

Link to comment
Dela på andra sajter

Såvitt jag förstod hade Sangval genom sitt arbete, förmodligen dagligen, kontakt med den yrkesgrupp som du ansåg var påhoppad

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...