Jump to content
IGNORERAD

Andra Datorn Den Här Veckan Dog ...


AnOnYm

Recommended Posts

Va' gott att du och Jobs lämnar walkover så vi slipper tjafset :-)

Hej GD,

Jag och Jobs har ingalunda lämnat walkover... vi är dock inte intresserade av kunder som endast kan tänka sig att betala typ $400 för en dator. Dvs en skit PC med ett skit OS... som är så virusinfekterad inom ett år att det är lika bra och gå och köpa en ny.

Apple har i USA 91% av marknaden för laptops som kostar mer än $1000... den marknaden är intressant. Dessa laptops håller i minst fem år. Vinstmarginaler, inte att vara störst. Apple har 31 miljarder dollar i kassan. Hur mycket har Dell och HP?

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 27
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Singha711

    5

  • Wwax

    4

  • GammalDansken

    3

  • AnOnYm

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Hej GD,

Jag och Jobs har ingalunda lämnat walkover... vi är dock inte intresserade av kunder som endast kan tänka sig att betala typ $400 för en dator. Dvs en skit PC med ett skit OS... som är så virusinfekterad inom ett år att det är lika bra och gå och köpa en ny.

Apple har i USA 91% av marknaden för laptops som kostar mer än $1000... den marknaden är intressant. Dessa laptops håller i minst fem år. Vinstmarginaler, inte att vara störst. Apple har 31 miljarder dollar i kassan. Hur mycket har Dell och HP?

Herr Chang har talat.

HP? Fråga singha711, hans son köpte just det företaget på en kampanj i Berlin nyligen.

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

HP? Fråga singha711, hans son köpte just det företaget på en kampanj i Berlin nyligen.

Hej Bibben,

Lite OT här igen, men du har ju så många frågor till mig.

Min son är fattig doktorandstudent på "Fraunhofer Institut" i Dresden. Han kämpar en lön på 15000 kr före skatt och sociala avgifter och detta nu i 4 år framöver. Han hade utan vidare kunnat tjäna minst 3 ggr så mycket om han hade prioriterat pengar före ett anständigt liv med kunskap som första prioritet. Kanske något att vara stolt på istället för att bli hackkyckling i detta forum.

Om du har fler frågor om mitt privatliv (SOM JAG VÄRDESÄTTER OCH VÄRNAR OM), så ber jag dig att framföra dem via PM. Jag kommer nog säkert att svara så gott jag kan.

Med vänliga hälsningar!

//Singha711

Ändrades av Singha711
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...