Jump to content
IGNORERAD

Överföring av pengar till Thailand


sarne

Recommended Posts

Va bra Sarne, då är du en glad man idag då man får 4,51.. :dance:

Finns så många experter på visa här, men för en retirement gäller att man skall vara fyllda XX år och det vet jag ju sedan förra festen att du är :great: .

Ha en pension på en summa penningar eller ha 400 000 bath på banken viket är den lättaste bevisföringen då ju reglerna om inkomsten inte kan betraktas som evig.

Sedan skall man om man söker visa i Sverige uppvisa utdrag ur brottsregistret att man är en lammungen, (vilket jag dessutom vet att du är) samt de sedvanliga attributen med personbevis, foton och gu vet alla blanketter som skall vara i tre exemplar istället för vid 0multi bara ett, men allt detta finner du på Thailändska ambassadens hemsida där det även går att tanka ner blanketterna, jo visst ja, så var det ett häslobevis också, finns även det för nedtankning.

Hade gott.

Baa

Går också lite OT med att säga att jag strax ska fixa nytt reteridmendvisa här i Thailand.

Vette tusan om jag skulle klara det från Sverige med intyg från brottsregistret samt att jag inte har syflis i 3:e graden :rtfm::fan1:

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 25
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Baa

    3

  • sarne

    3

  • foreverbubbles8

    2

  • gubben4906

    2

Mest aktiva i denna tråd

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...