Jump to content
IGNORERAD

Sundsvall 14-16 Aug.

Nerike

Recommended Posts

Är det nån som skall till Sundsvall nästa helg, finalerna för TSDS

14-16 TSDS Finals (SP Final) (TSDS), SHRA Sundsvall, Sundsvall

Dom här klasserna är det.

Bil klasser

Jr Dragster

Pro Street

Stock/Superstock

Competition 16

Street

ET Super Pro

MC klasser

Jr Dragbike

Pro Street Bike

Street Bike

Super Gas Bike

Twin Bike

Pro Twin Bike

Top Eliminator

Jag skall dit och bilder kommer efter helgen.

Hemsida

http://www.tsds.se/#

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Dela på andra sajter

Nerike: Välkommen till metropolen Sundsvall :great: jag ska försöka skaka fram nån fribiljett till dig.återkommer men jag tror det går att ordna med mina kontakter.see u man

Dela på andra sajter

Vikingen73

Jag har redan vipbiljetter, men tack ändå men kanske någon annan vill ha så PM vikingen.

Jag skall hjälpa en kompis till mig där, kommer du vara där då kan vi ta en öl eller två.

Mvh

Nerike

Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Hej på er!

Här kommer lite bilder från sundsvall

Tyvär så regna söndagen bort då det var menningen att jag skulle gå runt och ta några bilder.

Men så vart det inte så jag har bara några bilder.

Några är lite suddiga då bilderna är tagna med mobilen samt efter några intag av öl.

Börjar med en Super twin bike (Nitro) från Finland, kolla in motorn ingen Honda Wave här inte

55080298.jpg

49450115.jpg

Snacka om självmordspiloter, det ligger 1500 Hp på bakhjulet.

37424463.jpg

67928879.jpg

Här har ni en tung favorit en chevy -51 pro modified/top door slammer, dom jag hjälpte i helgen kommer kanske att sponsra dom lite dom kommer att förhandla inom kort.

53144672.jpg

59017939.jpg

Ni ser killen till vänster är en dansk som meckar i det teamet, han är mycket trevlig och vi tog några öl ihop.

31301940.jpg

Efter några öl på fredagskvällen var det dags att prov sitta bilen, och det är inte många som får det.

Det är dansken som tar bilderna, obs med Niklas Anderssons (ägare/driver) tillstånd.

48311153.jpg

63166969.jpg

Här ser ni en mycket snygg Rod som dök upp på lördagen.

67739920.jpg

62007297.jpg

12122213.jpg

Vad sägs om denna välbyggda Dogde, muskelbillar blir mer och mer eftersökta framför allt Mopparbilar.

42853865.jpg

59502829.jpg

Fram mot kvällen kom Dansken upp igen till våran disk, och snacka liteoch handla lite och sa när ni stänger kom ner till teamet och ta några öl med oss.

Och självklart var man inte sen att hänga på, ja menar det är inte alltid man sitter med grabbarna som har banrekordet 6.19 sec/402 meter.

Och nu ville man ha en bättre bild på mig vid deras bil, och danksen hjälpte mig igen.

75066424.jpg

Vikingen73.

kunde inte låta bli att lägga upp lite bilder från disken jag hjälpte till med.

Då jag såg dina bilder från din disk från thaifestivalen, så jag ville bara visa våran lille disk *smile*

95999968.jpg

47263925.jpg

10575949.jpg

26177711.jpg

Sist men inte minst en kompis till mig som kör Super Gas bike, han heter Mats Karlsson från Mjölby.

Han vann serien förra året och ligger i topp i år med, dom jag hjäpte ska sponsra honom nästa år då han alltid ligger i topp och vill bygga större maskin han vill klättra i klasserna.

Jag känner honom väl då jag bodde i Mantorp samt var med ett team 95-97, jag vart mycket överraskad att han körde fortfarande.

Vi var ett gäng som börja med bilar men gick över till hojar då bilar blev för dyrt, men då var det street bike.

Men 95-97 kördet vi competition bike vann 96 obs. jag körden inte var hjälpreda.

Så vi var ett gäng som åkte omkring på dom olika banorna därav att jag känner Mats, tyvär är bilden inte från Sundsvall då jag skulle ta kort på söndagen på plattan men som sagt det regna bort hela dagen så det blev inga bilder på söndagen som var menat.

Mats Karlsson SGB 95

veidec08(2).jpg

Mvh

Nerike

Dela på andra sajter

Vikingen73!

Jag trodde du skulle dyka upp, skulle vart kul att ta nån öl ihop.

Jag skulle kunna prata med kompisen om vi kan fixa en sådan disk till nästa Thaifestival, tänk på att disken är 18 meter lång och 6 meter djup.

Mvh

Nerike

Dela på andra sajter

Vikingen73!

Jag trodde du skulle dyka upp, skulle vart kul att ta nån öl ihop.

Jag skulle kunna prata med kompisen om vi kan fixa en sådan disk till nästa Thaifestival, tänk på att disken är 18 meter lång och 6 meter djup.

Mvh

Nerike

Ja det vore väl inte fel att få vara på thaifestivalen, sälja prylar och dricka bira dagarna i ända :clapping:

Ja det vart ingen race.tyvärr, det hade varit skoj att knäckt några kalla.

Dela på andra sajter

har suttit och kollat lite vad det skulle kosta å ta sig till sundsval sas4056 för två tåg 2056 skit också hur lång tid tar det med bil sto-sundsvall??

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Tror det är ung.45 mil så kör du själv så tar det 14 tim. om jag kör är vi där på max 4 tim :yes: Mvh Måne

Måne

Dela på andra sajter

Tror det är ung.45 mil så kör du själv så tar det 14 tim. om jag kör är vi där på max 4 tim :yes: Mvh Måne

Det är ca.35 mil tror jag till Sundsvall, ni är här på 3½ timme med bil.ok nåt stop också 4 timmar.

Tåg kostar för 2 vuxna 1034:- tur och retur.avresa Stockholm 12/9 kl.08.30 tillbaka till Stockholm 13/9 kl.14.11

Dela på andra sajter

örebro sundsval 4 timmar har du en ferrari eller

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Dela på andra sajter

85 mil det hade man knäckt nä man va 20bast nu börjar locken darra efter 40 men om måne vill dit så kan vi dela på kostnaden örebro sundsvall

men han får väll inte för regeringen :rtfm::blink:

Dela på andra sajter

85 mil det hade man knäckt nä man va 20bast nu börjar locken darra efter 40 men om måne vill dit så kan vi dela på kostnaden örebro sundsvall

men han får väll inte för regeringen :rtfm::blink:

Ta med regeringen.

Dela på andra sajter

Ganska exakt 40 mil från mitten fjollträsk till Njurunda som ligger strax innan Sundsvall.Tog väl sisådär 8-9 timmar pga tappat framhjul :whistle::bag:

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Dela på andra sajter

Från Örebro till Sundsvall är det 44 mil om man åker över gysinge, det tog från Deep forest (ca 1.1/2 mil utanför sundsvall mot Östersund) till Örebro ca 5 timmar men då hade vi släpp också.

Men om ska till Ragunda (thaipaviljongen) så är det ca 7 mil till från sundsvall, så det tar väl ca 5 1/2 timme med bil från Örebro men det är klart då kör man inte så lagligt.

Mvh

Nerike

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...