Jump to content
IGNORERAD

Uppehållstillstånd klart - Jaaa!


mussemannen

Recommended Posts

Idag kom brevet UT 2år klart från mig i Solna vi lämnade in i slutet av maj i BKK det måste man säga att det är snabba puckar !!! år så glad så tårarna sprutar nu blir det fest :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Idag kom brevet UT 2år klart från mig i Solna vi lämnade in i slutet av maj i BKK det måste man säga att det är snabba puckar !!! år så glad så tårarna sprutar nu blir det fest :D

Jag är den förste att gratulera :drinks:

vurre :yes:

Edit: Medan jag skrev hann någon före :)

Ändrades av vurre
Link to comment
Dela på andra sajter

Idag kom brevet UT 2år klart från mig i Solna vi lämnade in i slutet av maj i BKK det måste man säga att det är snabba puckar !!! år så glad så tårarna sprutar nu blir det fest :D

Vänta bara tills hon har fått PUT och dragit, då är det andra tårar som sprutar.

Nä ja bara skojja, grattis!

Ändrades av ITOY
Link to comment
Dela på andra sajter

Idag kom brevet UT 2år klart från mig i Solna vi lämnade in i slutet av maj i BKK det måste man säga att det är snabba puckar !!! år så glad så tårarna sprutar nu blir det fest :D

Grattis!!!

Min tjej ska söka om sin första tremånadersvistelse här nästa fredag på ambasaden. Är ju smånervöst bara det så förstår glädjen över ett UT

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis!!!

Min tjej ska söka om sin första tremånadersvistelse här nästa fredag på ambasaden. Är ju smånervöst bara det så förstår glädjen över ett UT

Det kommer gå bra vi fick vår förlängning direkt tog mindre än 60 minuter så ha alla papper i ordning så går det fort.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, jag får ju gratulera mussemannen!

Känslan när man får besked om att UT beviljats är obeskrivlig...

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis

Visst är det en härlig känsla.

Kommer ihåg hur glad man blev själv för drygt 2 år sen.

//Göran

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Grattis

När man märker hur glada alla blir över att få ha sin tirac hos sig hela tiden. Njut nu och lycka till

Link to comment
Dela på andra sajter

:wai: tack ja det är en enorm känsla att öppna brevet från MIG efter att ha vart utan sin kära i 4 månader, svimma nästan :)
Link to comment
Dela på andra sajter

Hoho grattis!!

Jag fick mitt besked nu i veckan oxxo, även där 2år

Svävar fortfarande på moln!! =)

Petter

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, man kan få beskedet på många sätt.

Själv befann jag mig i Thailand med fru Chang, och min kära äldsta syster hade fått i uppdrag att vattna blommorna i vår lägenhet.

Jag ringer då och frågar om hon kan kolla om det finns något i posten från Migrationsverket. En dag senare ringer hon tillbaka och säger att, ja fru Chang har beviljats UT enligt brev! Jag glömmer aldrig när hon läste upp den exakta texten i brevet. Antagligen det lyckligaste ögonblicket i mitt liv. Nej, det är inte sant, det var förstås när jag träffade fru Chang första gången... men det är en annan historia.

Jag bara baxnar... vi väntade ju bara 11 månader! Detta var 2005.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

TJOSAN

Nu är UT klart inlämnat i Bangkok 2/7 jag lämnade papperna på migrationsverket 10/8

fick svar att det är klart nu.SKÖNT

Nu en fråga;Om man mellanlandar utanför schengen hur blir det då?

om någon har tips om billig billjet till på fredag maila gärna mig:knivstanalle@hotmail.com

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis nalle!

Mellanlandar man utanför Schengen händer väl just ingenting så länge man inte försöker lämna den internationella terminalen som anses som ingen mans land. Möjligen måste man visa passet vid boarding av nästa flyg. Har tyvärr inga tips om billiga biljetter.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan Nalle, Gör det enkelt och köp biljett med Thai airways direkt från Bangkok till Arlanda

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

ja man kan det men vi skall åka i oktober också

tycker pengarna rinner lite väl fort nu

Och pengarna lär knappast rinna saktare när hon väl är här

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...