Jump to content
IGNORERAD

Nya Trenden: Man Boobs, Beer Bellys.

honken

Recommended Posts

Tjoohoo jag visste det, väntar man bara tillräckligt länge så blir man trendig till slut.

mvh. Lars

En tio-årings dumhet är för det mesta starkt begränsad. Något man inte kan säga om oss vuxna. (lånat av Joints)

We are all born ignorant, but one must work hard to remain stupid.

Dela på andra sajter

Tjoohoo jag visste det, väntar man bara tillräckligt länge så blir man trendig till slut.

mvh. Lars

Ännu bättre är att vara trendig hela tiden, att förändras med modeväxlingarna.

Tänker då på 40/50-talisterna som växte upp med långt hår (Beatles etc) och har numera en ”naturlig” skinnheadfrisyr. Bra timing iaf…

//Singha711

Dela på andra sajter

"Tio procent av kvinnorna har inte heller något emot ”man boobs” och en av tio tycker att det är okej med ölandedräkt."

Hmm, 90% av kvinnorna ratar alltså grabbar med "man boobs" och 90% av kvinnorna tycker INTE att det är ok med ölandedräkt. Ändå så skriver Expressen att undersökningen visar att kvinnor inte har något emot dessa egenskaper hos män, kvällstidningsjournalistik när den är som bäst! He he he :clapping:

Mvh Swippe

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Dela på andra sajter

"Tio procent av kvinnorna har inte heller något emot ”man boobs” och en av tio tycker att det är okej med ölandedräkt."

Hmm, 90% av kvinnorna ratar alltså grabbar med "man boobs" och 90% av kvinnorna tycker INTE att det är ok med ölandedräkt. Ändå så skriver Expressen att undersökningen visar att kvinnor inte har något emot dessa egenskaper hos män, kvällstidningsjournalistik när den är som bäst! He he he :clapping:

Mvh Swippe

Ja, det går att vända allt till possitivt, om man ger sig fan på det..

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Dela på andra sajter

Yay!

Jag visste det!

Nu är jag i ropet!

Litar fullkomligt på The Sun... Synd bara att engelska fruntimmer är så fula och jobbiga..

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...