honken Inlagd Augusti 6, 2009 Dela Inlagd Augusti 6, 2009 Lite kul läsning även om undersökningen är gjord i England. Sen lär det väl ha med finanskrisen att göra, beerbelly/man boob snubbar är dom som har jobben kvar, pedikyr pojkarna fick sparken http://www.expressen.se/sex/1.1662547/harig-rygg-och-olmage-det-ar-helt-ok Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hbgmaxie Inlagd Augusti 6, 2009 Dela Inlagd Augusti 6, 2009 Tjoohoo jag visste det, väntar man bara tillräckligt länge så blir man trendig till slut. mvh. Lars En tio-årings dumhet är för det mesta starkt begränsad. Något man inte kan säga om oss vuxna. (lånat av Joints) We are all born ignorant, but one must work hard to remain stupid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Singha711 Inlagd Augusti 6, 2009 Dela Inlagd Augusti 6, 2009 Tjoohoo jag visste det, väntar man bara tillräckligt länge så blir man trendig till slut. mvh. Lars Ännu bättre är att vara trendig hela tiden, att förändras med modeväxlingarna. Tänker då på 40/50-talisterna som växte upp med långt hår (Beatles etc) och har numera en ”naturlig” skinnheadfrisyr. Bra timing iaf… //Singha711 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swippe Inlagd Augusti 8, 2009 Dela Inlagd Augusti 8, 2009 "Tio procent av kvinnorna har inte heller något emot ”man boobs” och en av tio tycker att det är okej med ölandedräkt." Hmm, 90% av kvinnorna ratar alltså grabbar med "man boobs" och 90% av kvinnorna tycker INTE att det är ok med ölandedräkt. Ändå så skriver Expressen att undersökningen visar att kvinnor inte har något emot dessa egenskaper hos män, kvällstidningsjournalistik när den är som bäst! He he he Mvh Swippe It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Augusti 8, 2009 Dela Inlagd Augusti 8, 2009 "Tio procent av kvinnorna har inte heller något emot ”man boobs” och en av tio tycker att det är okej med ölandedräkt." Hmm, 90% av kvinnorna ratar alltså grabbar med "man boobs" och 90% av kvinnorna tycker INTE att det är ok med ölandedräkt. Ändå så skriver Expressen att undersökningen visar att kvinnor inte har något emot dessa egenskaper hos män, kvällstidningsjournalistik när den är som bäst! He he he Mvh Swippe Ja, det går att vända allt till possitivt, om man ger sig fan på det.. Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Augusti 8, 2009 Dela Inlagd Augusti 8, 2009 Yay! Jag visste det! Nu är jag i ropet! Litar fullkomligt på The Sun... Synd bara att engelska fruntimmer är så fula och jobbiga.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd Augusti 8, 2009 Dela Inlagd Augusti 8, 2009 Exactemente, Herr-topp är ju högsta mode nu i sommar. Modelejonet Arne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.