Jump to content
IGNORERAD

Vad Händer Vecka 40-41 I Los?


Wwax

Recommended Posts

Halloj,

Var inne och skulle beställa biljett idag och till min förvåning så var flighterna nästan fulla v40-41 från typ 24sept-12okt (Utresa Thaiair), hur kan det komma sig?

Försäljaren och jag spånade lite men kunde inte komma på någon högtid eller lov vid den tidpunkten.. Fyller kungen 100 eller nått? :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske för att Thai kör en drive med sänkta biljettpriser.

Mjaa pågår ju från 1Aug-31Okt och andra datum inom den perioden är det lungt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fråga Fogden ;) .kanske alla hans bärplockare som skall hem då :whistle:

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Då provar jag med höstlov då :clapping:

"Sverige [redigera]

Förr i tiden hade man så kallat "potatislov" i folkskolan i Sverige. Detta lov avskaffades sedan då jordbrukets betydelse i Sverige minskade under 1900-talet, och lovdagarna och studiedagar spriddes sedan ut över höstterminen. Det moderna höstlovet i Sverige slog igenom på allvar i mitten av 1990-talet, då många skoldistrikt i Sverige åter slog samman dessa lovdagar och studiedagar till en ledighet som var sammanhängande i en vecka kring månadsskiftet oktober-november. Nu började dock termen höstlov användas, inte potatislov. Ibland talar man om novemberlov, även om det många gånger också innehåller ledighet även i oktober. Däremot är inte termen oktoberlov lika etablerad. Aktiviteter för barn och ungdomar är vanligt." :whistle:

Usch vad det är segt på jobbet :mdr:

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Fråga Fogden ;) .kanske alla hans bärplockare som skall hem då :whistle:

/Enis den va bra enis

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Halloj,

Var inne och skulle beställa biljett idag och till min förvåning så var flighterna nästan fulla v40-41 från typ 24sept-12okt (Utresa Thaiair), hur kan det komma sig?

Försäljaren och jag spånade lite men kunde inte komma på någon högtid eller lov vid den tidpunkten.. Fyller kungen 100 eller nått? :crazy:

Är det inte så att alla "övervintrare flyttar ner just den perioden ?

Och att flygbolagen i vanlig ordning inte hängt med ?

Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet flera som ska åka ner i den perioden, dom tycker att det är skönt med ett avbrott efter sommaren och innan vintern börjar.

Det förstås dessa killar som minst åker 2 ggr/året..

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...