Jump to content
IGNORERAD

Har Du Blivit Av Med Din Resväska?

ronoh
 Dela

Recommended Posts

Har du blivit av med din väska när du flugit?

Berätta gärna hur det gick till och vart du flög.

Jag jobbar som lastare så jag vet att det händer ungefär 1-2 gånger om dagen på en medelstor(2 miljoner års passagerare) flygplats. Själv har jag missat att ta med väskor, detta beror oftast på att incheckningen av bagaget har skett för sent. 15 min före avgång så stängs lastutrymmet och det är dags för piloten att göra sina vikt och balansuträkningar med eller utan rampagent.

Kan också ha med att anslutningsflyget inte hinner att med att ta emot transferbagage ifrån ett sent flygplan.

Kommentera hur det gick till när ni väntade vid ankomstbandet och väskan aldrig kom.

Dela på andra sajter

• Svar 40
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• ronoh

9

• ban99arne

3

• JH

3

• ITOY

2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Hejsan

Jag blev av med en väska en gång 1995..men sen hittade jag den på vinden någon gång i början av 2000 talet...

MVH Nonki

Dela på andra sajter

Jag har inte blivit av med någon resväska än, men däremot har jag fått skador ganska ofta tycker jag. Senast fick jag ut min alldeles nyinköpta resväska med ett jättestort jack i. Man undrar ju vad dom håller på med där i lastutrymmen.

//Singha711

Dela på andra sajter

Jag har inte blivit av med någon resväska än, men däremot har jag fått skador ganska ofta tycker jag. Senast fick jag ut min alldeles nyinköpta resväska med ett jättestort jack i. Man undrar ju vad dom håller på med där i lastutrymmen.

//Singha711

Hejsan

Jag skulle tro att de hoppar hulle, hulle, hulle på resväskorna..

MVH Nonki

Ändrades av Nonki
Dela på andra sajter