Jump to content
M33

I Coronatider

Recommended Posts

Rillex
2 minuter sedan, skrev Kötthandlarn:

Ja, jävlar, nu kommer minnet fram..........🤣

Rillex och Lamaien hade ngn "beef going on " där och då........🤣

Har ett svagt minne av att jag erbjöd dig asyl till Paternostergatan 26 i samma tillfälle..........:angel:  :giggle:

Helt sjukt vi satt uppe i något rum som var hotellets relax avdelning men en massa stolar bara hahaha

Efter det vart det "stelt" helt galet!!!! Men det var väl bla min överkonsumtion som slog in...55555

• Ge karma 2
  • Haha 2

hamnoi
7 minuter sedan, skrev Kötthandlarn:

Ja, jävlar, nu kommer minnet fram..........🤣

Rillex och Lamaien hade ngn "beef going on " där och då........🤣

Har ett svagt minne av att jag erbjöd dig asyl till Paternostergatan 26 i samma tillfälle..........:angel:  :giggle:

Tror jag var lite inblandad, men skitsaker aka fylletjöt, inget att bry sig om.

Jo jag o James fick ett generöst erbjudande och hade vi bott närmare så😊

• Ge karma 1
  • Fint 1
  • Gilla 1

Boa52
1 timme sedan, skrev C-dude:

I brist av hemboa så får man låta systemboa stå för innehållet i mitt dricksglas...

C;D

Tror det är lite för mycket av systemvaror

• Haha 1

hamnoi
5 minuter sedan, skrev Rillex:

Helt sjukt vi satt uppe i något rum som var hotellets relax avdelning men en massa stolar bara hahaha

Efter det vart det "stelt" helt galet!!!! Men det var väl bla min överkonsumtion som slog in...55555

Nää, vi satt ute på bänkarna på gräsmattan, om du inte hade fler "beefs" ;)

• Haha 4

Tommy
Posted (edited)
12 minuter sedan, skrev Rillex:

Tror det var året innan det, eller 2 år innan som jag och ett par till hamnade i en diskussion om hur man bäst löser alla världsproblem, i nåt samlingsrum på Hotellet...

Skäms fortfarande när jag minns att jag ansåg att @ellim63 s  dotter hade fel, och försökte övertyga en goo tjej om att jag visste bättre, efter ungefär 24 burkar öl...

MVH

Edited by Tommy
  • Gilla 2
  • Haha 6

hamnoi
3 minuter sedan, skrev Tommy:

Tror det var året innan det, eller 2 år innan som jag och ett par till hamnade i en diskussion om hur man bäst löser alla världsproblem, i nåt samlingsrum på Hotellet...

Skäms fortfarande när jag minns att jag ansåg att @ellim63 s  dotter hade fel, och försökte övertyga en goo tjej om att jag visste bättre, efter ungefär 24 burkar öl...

MVH

Det var du o jag och "favoritdottern", hmm jag verkar vara inblandad i allt;)

• Ge karma 2
  • Fint 1
  • Haha 4

Rillex
6 minuter sedan, skrev Tommy:

MVH

Samma rum något rum uppe en ett hus med en massa stolar bara.. Som man skulle he en kongress eller något..hahaha

• Ge karma 1
  • Haha 1

M33
7 minuter sedan, skrev Tommy:

MVH

Det var året någon ramlade ner för den branta trappan och gjorde hål i väggen :) 

• Ge karma 1
  • Ojojoj 1
  • Fint 1
  • Haha 6

hamnoi
Precis nyss, skrev M33:

Det var året någon ramlade ner för den branta trappan och gjorde hål i väggen :) 

Haha, ja jävlar vilken smäll!

• Ge karma 2
  • Haha 5

Tommy
2 minuter sedan, skrev hamnoi:

Det var du o jag och "favoritdottern", hmm jag verkar vara inblandad i allt;)

Det var det året då en något mer än salongsberusad kvinna, som inte hade med MPR att göra, ramlade nerför trappan från samlingsrummet, genom väggen...

HC fick pröjsa för en reparation av gipsskivan, trots att vi försökt dölja hålet med nån tavla och dessutom var, tekniskt sett oskyldiga...

MVH

• Haha 4

Rillex
Posted (edited)
6 minuter sedan, skrev Tommy:

Det var det året då en något mer än salongsberusad kvinna, som inte hade med MPR att göra, ramlade nerför trappan från samlingsrummet, genom väggen...

HC fick pröjsa för en reparation av gipsskivan, trots att vi försökt dölja hålet med nån tavla och dessutom var, tekniskt sett oskyldiga...

MVH

Det kommer jag ihåg! Det var året innan. Hon hade rasat framlänges fått fram benet men det var en gipsvägg som var ivägen...Men jag tror det vart inget för vårt sällskap. Vi åkte hem med @Nilsson68 den gången "tack igen"

Edited by Rillex
  • Ge karma 1
  • Haha 1

M33
1 minut sedan, skrev Rillex:

Det kommer jag ihåg! Det var åter innan. Hon hade rasat framlänges fått fram benet men det var en gipsvägg som var ivägen...Men jag tror det vart inget för vårt sällskap. Vi åkte hem med @Nilsson68 den gången "tack igen"

Det var ett par som Gorocco hade träffat i Thailand, han hade berättat om träffas för dem. Om jag nu minns rätt.

Svårt att tro att de blev medlemmar efter den "entrén" 

Hålet satt ju rätt högt upp på väggen så jag är ganska säker på att hon drog skallen genom gipsen, hon skall vara glad att hon missade reglarna :) 

• Ge karma 1
  • Fint 2
  • Haha 5

Rillex
7 minuter sedan, skrev M33:

Det var ett par som Gorocco hade träffat i Thailand, han hade berättat om träffas för dem. Om jag nu minns rätt.

Hålet satt ju rätt högt upp på väggen så jag är ganska säker på att hon drog skallen genom gipsen, hon skall vara glad att hon missade reglarna :) 

Så var det hålet var klockrent lite högt kanske en huvustupning rakt fram hahaha men med alkohol blir man ju rätt mjuk..

• Haha 4

hamnoi
9 minuter sedan, skrev M33:

Var hövvet, kom väl ambulans?

• Snurrigt 1
  • Haha 1

M33
3 minuter sedan, skrev hamnoi:

Var hövvet, kom väl ambulans?

Det har jag inget minne av. Men fan vad man skrattade den kvällen :) 

• Ge karma 1
  • Haha 4