Jump to content
IGNORERAD

Drugged And Mugged In Bangkok.


Guest Isan Lover

Recommended Posts

For att kontra alla hemska berattelser kan jag beratta om en mycket nara van till mig och hans ode som slutade lite mer positivt(naja).

Vi jobbade i unga ar bada tva nere i Khao Lak som dykinstruktorer. Da och da blev det ganska hart festande mellan turerna da man bara kom iland var 5:e dag. Hursomhelst sa hade vi kort hart nere pa en av strandbarerna(Tukta's innan de flyttade upp till huvudgatan) en kvall och nar klockan borja narma sig 04:00 var jag redo att lamna in. Dock var polaren i gasen trots att vi i princip var ensamma kvar pa stallet sa nar som pa en slemmig tysk hard-homo. Sagt och gjort jag drog hem och somnade sott in. Dagen efter kunde jag konstatera att polaren inte kommit hem (vi delade bungalow) och jag gled ned till dykcentret. Framat 15:00 borjade jag faktiskt bli lite orlig sa jag gled over till Tukta’s for att hoera efter om de hade nagon koll. Jovisst de hade de absolut. Polarn hade helt plotsligt blivit helt vack fran att bara varit lagom packad och helt plotsligt sa lamnar han baren ihop med tysken. Bartendern springer efter och kan konstatera att polarn inte har en susning om vad som hander medan tysken deklrerar att han skall ”ta hand om honom”. Bartendern stoppar honom naturligtvis och slaper till slut med polarn hem och dumpar honom i ett litet sovskjul bakom hans hus. Problemet var att nar han skulle vacka polaren klockan 07:00 sa hade polaren forsvunnit.

Ok, da antog jag att han var ok och bara lagt sig i skuggan nagonstans for att bli av med bakfyllan. Framat 5-snaret kommer en ganska daven polare gaende langs stranden ikladd endast en sarong.

Han kom inte ihag nagot namnvart efter jag dragit men insag att han blivit drogad. Det han kom ihag dock var att han vaknat upp pa en bastumatta i ett platskjul och haft vad som visade sig vara mor och dotter sittandes pa varsin sida om sig. Han var naken och kunde inte se sina klader nagonstans. Dock hade de hans ”man bag” med planbok och snus i. De visade sig vara sasongsarbetande burmeser och kommunikationen gick sadar.

Nar vi sitter dar pa stranden och jag garvar ratt at hans berattelse sa kollar han planboken for att se om hans 300 baht han hade haft med sig ut fanns kvar. Dom av hans forvaning nar han hittade 2,300 baht.

Detta ar ett mysterium annu till idag eftersom de da inte fanns nagon ATM i KL, alla hans pengar var inlasta i min vaska samt han hade inte en javla susning om vad som hant.

Hur han tog sig den dryga kilometern mellan bartenderns hus och burmesernas platskjul ar ocksa uppholjt i en tat dimma. Hans klader sags for ovrigt aldrig till igen.

Min egen teori ar att han ”traffa” pa tysken igen och blev valbetald for besvaret..

:lol::lol:

Den var bra den... ett gott skratt sa har pa morgonen..

Ha en bra dag!

:wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 28
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • swedenfarang

    4

  • jannegbg

    3

  • Avregistrerad clion

    2

  • JH

    2

Mest aktiva i denna tråd

Helt rätt där Honken...om man ska på toan, då är det ju bara att ta med sig den. Svårare än så är det inte.

Hmm ... En riktig karl sveper naturligtvis i sig resterna, rättar till byxorna och går och pinkar. Sedan köper han en ny på återvägen.

Lämna en halvdrucken drink el öl 1zgarz5.gif ... lite fikusvarning där! whistle.gif

jap.gif

“The only hope for the world is to make sure there is not another USA. We can’t let other countries have the same number of cars, the amount of industrialization, we have in the US. We have to stop these Third World countries right where they are.”

- Michael Oppenheimer, Environmental Defence Fund

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha...risken för att bli en fikus är ju åtminsone överhängande om det är en thaigubbe som stoppat i nåt i den halvtomma groggen.

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...