Jump to content
IGNORERAD

Corona skräcken utomlands


Jed

Recommended Posts

John Khonken
On ‎2020‎-‎03‎-‎15 at 21:14, skrev spooncreek:

John Khonken

Vad tror du om Donald Trump? Han vet ju bäst om allt enligt egen utsago och är rätt tuff. Ska vi rekrytera honom?

Tror du vi har råd med Trumpen. hans lön är väl en dollar.   Till slut har även du kommit ut ur garderoben. Härligt. Det finns hopp

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 139
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Atom

    19

  • Batting

    16

  • ArneMorales

    13

  • Kenneth4618

    11

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

48 minutes ago, John Khonken said:

Tror du vi har råd med Trumpen. hans lön är väl en dollar.   Till slut har även du kommit ut ur garderoben. Härligt. Det finns hopp

Hans lön är 400 000 USD per år. Dessutom får han  en livslång pension efter avslutad tjänstgöring. Lönen skänker han dock bort, gott så,  men kostnaden för staten blir ju ändå densamma. 

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

24 minuter sedan, skrev spooncreek:

Hans lön är 400 000 USD per år. Dessutom får han  en livslång pension efter avslutad tjänstgöring. Lönen skänker han dock bort, gott så,  men kostnaden för staten blir ju ändå densamma. 

Kan du få svetsar att göra samma med sin lön då får du massor av karma

Link to comment
Dela på andra sajter

Hans lön är 400 000 USD per år. Dessutom får han  en livslång pension efter avslutad tjänstgöring. Lönen skänker han dock bort, gott så,  men kostnaden för staten blir ju ändå densamma. 
Fast vem skänker han lönen till? Om han skänker den till nåt som är statens kostnad så borde det bli utan kostnad för skattebetalarna.

Gratis finns bara i Sjöstedts värld.

Skickat från min Lenovo TB-X704F via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

21 minutes ago, apknug said:

Fast vem skänker han lönen till? Om han skänker den till nåt som är statens kostnad så borde det bli utan kostnad för skattebetalarna.

Gratis finns bara i Sjöstedts värld.

Skickat från min Lenovo TB-X704F via Tapatalk
 

Han verkar pynta tillbaka till statliga myndigheter . Senaste lönen till Coronabekämpning tydligen.

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

Han verkar pynta tillbaka statliga myndigheter . Senaste lönen till Coronabekämpning tydligen.
Bra där dvs gratis president, inte ens Sjöstedt kan klaga.

Fast allt kostar ju, det vet alla som varit på walking street en lördag kväll.

Skickat från min Lenovo TB-X704F via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev spooncreek:

Han verkar pynta tillbaka till statliga myndigheter . Senaste lönen till Coronabekämpning tydligen.

Din vanliga utalande ,han verkar pynta tillbaka till statliga myndigheter Du vet inte, har ingen aning bara svammel

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
4 minuter sedan, skrev Boa52:

Din vanliga utalande ,han verkar pynta tillbaka till statliga myndigheter Du vet inte, har ingen aning bara svammel

Sök hjälp

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minutes ago, Boa52 said:

Din vanliga utalande ,han verkar pynta tillbaka till statliga myndigheter Du vet inte, har ingen aning bara svammel

Eftersom jag, liksom de allra flesta människor, både kan söka information och har en hjärna kapabel att bearbeta info så är det inga problem. Sämre ställt med de försvinnande få som varken kan ta reda på information (och som tex använder det som ursäkt för att man inte visste något om coronaviruset när man befann sig i Thailand)  och/ eller inte har hjärnkapacitet nog att förstå den information de får sig serverad.

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev spooncreek:

Eftersom jag, liksom de allra flesta människor, både kan söka information och har en hjärna kapabel att bearbeta info så är det inga problem. Sämre ställt med de försvinnande få som varken kan ta reda på information (och som tex använder det som ursäkt för att man inte visste något om coronaviruset när man befann sig i Thailand)  och/ eller inte har hjärnkapacitet nog att förstå den information de får sig serverad.

Som jag skrev som du nog inte förstod, läs en gång till, ingen information,inget att det var så utbrett. Varför ta reda på information man inte vet nåt om. Man tar inte reda på information som man inte vet nåt om, eller hur. I byn viste dom nog inte vad som hände dom

får inte så mycke information. HUR kan man ta emot information man inte vet om, förklara det

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
17 minuter sedan, skrev Boa52:

Som jag skrev som du nog inte förstod, läs en gång till, ingen information,inget att det var så utbrett. Varför ta reda på information man inte vet nåt om. Man tar inte reda på information som man inte vet nåt om, eller hur. I byn viste dom nog inte vad som hände dom

får inte så mycke information. HUR kan man ta emot information man inte vet om, förklara det

Internet! Hört talas om det? 

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

23 minuter sedan, skrev Boa52:

Som jag skrev som du nog inte förstod, läs en gång till, ingen information,inget att det var så utbrett. Varför ta reda på information man inte vet nåt om. Man tar inte reda på information som man inte vet nåt om, eller hur. I byn viste dom nog inte vad som hände dom

får inte så mycke information. HUR kan man ta emot information man inte vet om, förklara det

1761049658_Skrmavbild2020-03-17kl_19_22_37.thumb.png.55ff168566eaed77046eefea887a7d6e.png

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken
4 timmar sedan, skrev spooncreek:

Hans lön är 400 000 USD per år. Dessutom får han  en livslång pension efter avslutad tjänstgöring. Lönen skänker han dock bort, gott så,  men kostnaden för staten blir ju ändå densamma. 

Spooncreek

Jag visste att du höll med mig. Du vill ha Trumpen i Sverige för ca 4mille. Billigt enligt mig. När jag inte får GP  

Ändrades av John Khonken
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...