Jump to content
IGNORERAD

Orsak till hat mot svenska kvinnor eller ett porträtt av L


broder tuk tuk

Recommended Posts

broder tuk tuk

Lasse upptäckte tidigt i ungdomsåren därhemma i uppväxtstaden Ljungby att han nästan var maniskt rädd för sociala kontakter med andra människor särskilt det andra könet som han ofta gick långa omvägar runt om han någon gång råkade stöta på en tjej på den gata han just då vandrade fram på. Hans totala mardröm var om han tvingades sitta bredvid någon söt flicka på skolbussen eller andra platser. Då blev han alldeles spänd i kroppen och små svettpärlor bildades i nacken och rann efter ett tag nedför hans rygg, även om det var mitt i vintern.

Varför ska jag behöva sitta bredvid henne? Var alltid dom tankar som först poppade upp i hans hjärna och ju sötare tjejen var ju mer obekväm kände sig Lasse. Han försvarade alltid dessa tankar med att intresse för tjejer var något han skulle utveckla med åren och han hade ingen brådska.

Lasse saknade inte erotiska drömmar eller tankar på flickor men hans lustar riktade sig främst mot tjugo år äldre grannfruar i kvarteret där han bodde och särskilt mot hans kompis Ingemars mamma Laila som var en fullmogen och bestämd kvinna i trettiofem års åldern, gift med Bosse som han brukade spela bordtennis med i den lokala korpligan.

Lasse hade inga som helst moraliska betänkligheter eller skamkänslor gentemot dom lustar som riktades mot hans kompisars mammor eller andra mäns fruar, tvärtom så gick han oftast omkring med tre foton i fickorna där tre av grannfruarna var fotade på fester i grannskapet. Fotona drogs med glädje upp när Lasse stod lutad över toalettstolen och genomförde sina dagliga runkningar. Fotona hade Lasse stulit ur föräldrarnas fotoalbum.

Något om Lasses utseende:  Lasse var ingalunda ful eller missbildad på några vis däremot var han väldigt kortväxt för sin ålder och hade smala, spindelliknande ben och en alldeles för kort penis. Han hade dessutom ganska stora komplex för sina små händer plus sin något insjunkna bröstkorg. Annars var han rent utseendemässigt en ganska vanlig småländsk tonåring.

Lasse upptäckte redan i tolv års åldern sitt stora intresse för porrfilmer och han sprang ungefär varannan kväll till dom videobutiker som fanns i staden. Dessa filmer passade han sedan på att kolla in medan hans föräldrar var ute. Han blev snabbt en expert på att ta reda på ungefär hur lång tid dom skulle vara borta och om någon råkade komma hem mitt under hans videotittande fann han ut olika sätt att städa undan allt utan att upptäckas. Han var särskilt noga med att lyssna på ev steg utanför dörren som kunde indikera att någon av grannfruarna var på väg. Han ville absolut inte hamna i en situation där han skulle avslöjas som snuskhummer på samma gång som hans mest erotiska drömmar handlade om att ta någon av grannfruarna stenhårt på soffan under tiden som filmen pågick.

Det märkliga var att Lasse aldrig hade erotiska fantasier om tjejer i sin egen ålder, där var han suveränt likgiltig. Jag vill påstå att han var impotent mot tjejer i sin egen ålder.

Nu stannade ju Lasses drömmar alltid vid drömmar. Att han på något sätt skulle ha visat intresse för tjejer i verkliga livet var i stort sett otänkbart.

Funderade Lasse någonsin över om hans beteende var normalt? Han gjorde inte det eftersom han levde i sin drömvärld och då kände att han var trygg. Behov av ömhet och kärlek hade han inte. Åtminstone inte medvetet.

 

Fortsättning följer

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Captain Morgan
1 hour ago, broder tuk tuk said:

Lasse upptäckte tidigt i ungdomsåren därhemma i uppväxtstaden Ljungby att han nästan var maniskt rädd för sociala kontakter med andra människor särskilt det andra könet som han ofta gick långa omvägar runt om han någon gång råkade stöta på en tjej på den gata han just då vandrade fram på. Hans totala mardröm var om han tvingades sitta bredvid någon söt flicka på skolbussen eller andra platser. Då blev han alldeles spänd i kroppen och små svettpärlor bildades i nacken och rann efter ett tag nedför hans rygg, även om det var mitt i vintern.

Varför ska jag behöva sitta bredvid henne? Var alltid dom tankar som först poppade upp i hans hjärna och ju sötare tjejen var ju mer obekväm kände sig Lasse. Han försvarade alltid dessa tankar med att intresse för tjejer var något han skulle utveckla med åren och han hade ingen brådska.

Lasse saknade inte erotiska drömmar eller tankar på flickor men hans lustar riktade sig främst mot tjugo år äldre grannfruar i kvarteret där han bodde och särskilt mot hans kompis Ingemars mamma Laila som var en fullmogen och bestämd kvinna i trettiofem års åldern, gift med Bosse som han brukade spela bordtennis med i den lokala korpligan.

Lasse hade inga som helst moraliska betänkligheter eller skamkänslor gentemot dom lustar som riktades mot hans kompisars mammor eller andra mäns fruar, tvärtom så gick han oftast omkring med tre foton i fickorna där tre av grannfruarna var fotade på fester i grannskapet. Fotona drogs med glädje upp när Lasse stod lutad över toalettstolen och genomförde sina dagliga runkningar. Fotona hade Lasse stulit ur föräldrarnas fotoalbum.

Något om Lasses utseende:  Lasse var ingalunda ful eller missbildad på några vis däremot var han väldigt kortväxt för sin ålder och hade smala, spindelliknande ben och en alldeles för kort penis. Han hade dessutom ganska stora komplex för sina små händer plus sin något insjunkna bröstkorg. Annars var han rent utseendemässigt en ganska vanlig småländsk tonåring.

Lasse upptäckte redan i tolv års åldern sitt stora intresse för porrfilmer och han sprang ungefär varannan kväll till dom videobutiker som fanns i staden. Dessa filmer passade han sedan på att kolla in medan hans föräldrar var ute. Han blev snabbt en expert på att ta reda på ungefär hur lång tid dom skulle vara borta och om någon råkade komma hem mitt under hans videotittande fann han ut olika sätt att städa undan allt utan att upptäckas. Han var särskilt noga med att lyssna på ev steg utanför dörren som kunde indikera att någon av grannfruarna var på väg. Han ville absolut inte hamna i en situation där han skulle avslöjas som snuskhummer på samma gång som hans mest erotiska drömmar handlade om att ta någon av grannfruarna stenhårt på soffan under tiden som filmen pågick.

Det märkliga var att Lasse aldrig hade erotiska fantasier om tjejer i sin egen ålder, där var han suveränt likgiltig. Jag vill påstå att han var impotent mot tjejer i sin egen ålder.

Nu stannade ju Lasses drömmar alltid vid drömmar. Att han på något sätt skulle ha visat intresse för tjejer i verkliga livet var i stort sett otänkbart.

Funderade Lasse någonsin över om hans beteende var normalt? Han gjorde inte det eftersom han levde i sin drömvärld och då kände att han var trygg. Behov av ömhet och kärlek hade han inte. Åtminstone inte medvetet.

 

Fortsättning följer

 

BTT

 

BTTs memoarer?

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

Lasse upptäckte tidigt i ungdomsåren därhemma i uppväxtstaden Ljungby att han nästan var maniskt rädd för sociala kontakter med andra människor särskilt det andra könet som han ofta gick långa omvägar runt om han någon gång råkade stöta på en tjej på den gata han just då vandrade fram på. Hans totala mardröm var om han tvingades sitta bredvid någon söt flicka på skolbussen eller andra platser. Då blev han alldeles spänd i kroppen och små svettpärlor bildades i nacken och rann efter ett tag nedför hans rygg, även om det var mitt i vintern.

Varför ska jag behöva sitta bredvid henne? Var alltid dom tankar som först poppade upp i hans hjärna och ju sötare tjejen var ju mer obekväm kände sig Lasse. Han försvarade alltid dessa tankar med att intresse för tjejer var något han skulle utveckla med åren och han hade ingen brådska.

Lasse saknade inte erotiska drömmar eller tankar på flickor men hans lustar riktade sig främst mot tjugo år äldre grannfruar i kvarteret där han bodde och särskilt mot hans kompis Ingemars mamma Laila som var en fullmogen och bestämd kvinna i trettiofem års åldern, gift med Bosse som han brukade spela bordtennis med i den lokala korpligan.

Lasse hade inga som helst moraliska betänkligheter eller skamkänslor gentemot dom lustar som riktades mot hans kompisars mammor eller andra mäns fruar, tvärtom så gick han oftast omkring med tre foton i fickorna där tre av grannfruarna var fotade på fester i grannskapet. Fotona drogs med glädje upp när Lasse stod lutad över toalettstolen och genomförde sina dagliga runkningar. Fotona hade Lasse stulit ur föräldrarnas fotoalbum.

Något om Lasses utseende:  Lasse var ingalunda ful eller missbildad på några vis däremot var han väldigt kortväxt för sin ålder och hade smala, spindelliknande ben och en alldeles för kort penis. Han hade dessutom ganska stora komplex för sina små händer plus sin något insjunkna bröstkorg. Annars var han rent utseendemässigt en ganska vanlig småländsk tonåring.

Lasse upptäckte redan i tolv års åldern sitt stora intresse för porrfilmer och han sprang ungefär varannan kväll till dom videobutiker som fanns i staden. Dessa filmer passade han sedan på att kolla in medan hans föräldrar var ute. Han blev snabbt en expert på att ta reda på ungefär hur lång tid dom skulle vara borta och om någon råkade komma hem mitt under hans videotittande fann han ut olika sätt att städa undan allt utan att upptäckas. Han var särskilt noga med att lyssna på ev steg utanför dörren som kunde indikera att någon av grannfruarna var på väg. Han ville absolut inte hamna i en situation där han skulle avslöjas som snuskhummer på samma gång som hans mest erotiska drömmar handlade om att ta någon av grannfruarna stenhårt på soffan under tiden som filmen pågick.

Det märkliga var att Lasse aldrig hade erotiska fantasier om tjejer i sin egen ålder, där var han suveränt likgiltig. Jag vill påstå att han var impotent mot tjejer i sin egen ålder.

Nu stannade ju Lasses drömmar alltid vid drömmar. Att han på något sätt skulle ha visat intresse för tjejer i verkliga livet var i stort sett otänkbart.

Funderade Lasse någonsin över om hans beteende var normalt? Han gjorde inte det eftersom han levde i sin drömvärld och då kände att han var trygg. Behov av ömhet och kärlek hade han inte. Åtminstone inte medvetet.

 

Fortsättning följer

 

BTT

Var det inte möjligt att låsa ytterdörren eftersom du var orolig för att någon av grannfruarna skulle komma in och upptäcka vad du höll på med?

 

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
6 timmar sedan, skrev Alarik:

Var det inte möjligt att låsa ytterdörren eftersom du var orolig för att någon av grannfruarna skulle komma in och upptäcka vad du höll på med?

 

Nja nu handlar ju berättelsen inte om mig även om vissa smådetaljer ur mitt liv lagts in.

 

Den ska handla om orsakerna till varför många bargubbar och fd bargubbar ofta utvecklar ett hat mot svenska kvinnor.

 

Finns en rad orsaker bakom detta som jag ska försöka förklara via en fritt uppdiktad berättelse.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
6 timmar sedan, skrev Alarik:

Var det inte möjligt att låsa ytterdörren eftersom du var orolig för att någon av grannfruarna skulle komma in och upptäcka vad du höll på med?

 

Nu var det ju så med Lasse att han utvecklade strategier för att skydda sig från ovälkommet intrång i privatlivet.

 

Lasse tyckte att en låst dörr bara skulle verka misstänkt eftersom han var hemma.

 

I hans barndomshus låste man inte dörren när man var hemma.

 

BTT

 

 

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

50 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Nu var det ju så med Lasse att han utvecklade strategier för att skydda sig från ovälkommet intrång i privatlivet.

 

Lasse tyckte att en låst dörr bara skulle verka misstänkt eftersom han var hemma.

 

I hans barndomshus låste man inte dörren när man var hemma.

 

BTT

 

 

Då var väl även porrfilmsljudet avstängt  så att han kunde höra dessa grannfruars eventuella närmande steg för tydligen knackade inte besökande grannfruar på dörren i hans barndomshus utan de bara öppnade och klev på.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Nja nu handlar ju berättelsen inte om mig även om vissa smådetaljer ur mitt liv lagts in.

 

Den ska handla om orsakerna till varför många bargubbar och fd bargubbar ofta utvecklar ett hat mot svenska kvinnor.

 

Finns en rad orsaker bakom detta som jag ska försöka förklara via en fritt uppdiktad berättelse.

 

BTT

Fritt uppdiktad berättelse?

Märkligt. Jag har fått uppfattningen att du aldrig kör med något hittepå.

 

 

 

Ändrades av Alarik
skrev in ett e mellan m och d så att det blev med.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

49 minuter sedan, skrev Alarik:

Fritt uppdiktad berättelse?

Märkligt. Jag har fått uppfattningen att du aldrig kör med något hittepå.

 

 

 

En rolig historia är väl skoj även vem som skriver den, men inte för dej, bara gnäll. Skriv nåt roligt eller en

reseberättelse istället för att bara klaga

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Boa52:

En rolig historia är väl skoj även vem som skriver den, men inte för dej, bara gnäll. Skriv nåt roligt eller en

reseberättelse istället för att bara klaga

Hur kunde du nu få detta till gnäll?

 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Alarik:

Fritt uppdiktad berättelse?

Märkligt. Jag har fått uppfattningen att du aldrig kör med något hittepå.

 

 

 

Njo, jag förstår nog hur du tänker, och det gör nog flera här.

Men var nu hygglig och förstör inte BTT:s berättande, har en känsla att detta är viktigt för honom.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vårat orakel är såååå jävla bra  skriver roligt

Men bästa platsen i baren är nr 1 

Den såg jag för min syn varje morgon till

jobbet i 2 veckor och skrattade som en fiskemås var 5 minut 

Har drat den förut men de är säkert många som missat Så koppla på synen 

Jo bästa platsen är utanför dam toan 

där satt Btt med en kikare och komm det nån goding så reste han på sig och

spejade  om hon var ensam  mm mm

Ändrades av clion
Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Lasse var inte enkel att tycka om. Han var butter, inåtvänd och sluten, dessutom var han en avundsjuk natur nästan redan från födseln. Lasse unnade ingen något som han själv inte kunde få. Det var därför han framförallt hatade långa män som hade lätt för att locka till sig tjejer. Det värsta han visste var att stå bredvid en lång kille och särskilt om tjejerna tittade på den långe killen men inte gav Lasse ens ett ögonkast.

Lasses mamma brukade säga till grannfruarna att Lasse var lite annorlunda och hade dom vetat vad Lasse verkligen höll på med bakom ljuset så hade dom nog blivit ganska förskräckta.

Lasses erotiska drömmar var ganska oskyldiga fram till ungefär 16 år när han kom på att han kunde smygtitta på grannfruarna genom att klippa pyttesmå hål i gardinen. Sen släckte han ljuset och satte sig vid fönstret för att spana på gatan utanför där dom tre grannfruarna ofta promenerade på kvällarna. Hålen som han hade klippt i gardinen klistrade han över på dagarna så att hans mamma inte skulle upptäcka det.

Om allt hade slutat vid detta hade det väl kanske inte blivit det rabalder och bråk i kvarteret som så småningom skulle uppstå men Lasse blev allt modigare med åren och hans ideer allt djärvare. Nu var det så att mellan familjens hus och grannhuset fanns ett garage som var ca tre meter högt och Lasse brukade klättra upp på taket genom en uppgång inne i garaget.

Så en förmiddag en söndag hade grannfrun Lena kommit ut på gräsmattan i huset bredvid i enbart trosor, intet ont anande om att Lasse låg på garagetaket bredvid. Hon hade visserligen anat konturerna av honom vid några tillfällen men inte reflekterat alltför mycket över det.

Lasse hade som tidigare skrivits blivit alltmer djärv i sina erotiska fantasier och nu plötsligt fick han en oväntad present på andra sidan av garaget. När han tittade åt vänster såg han plötsligt Lena rakt nedanför sig där hon låg på alla fyra och ansade några blommor i sin rabatt. Snabbt som attan drog han ner sina kalsonger och tog ett stadigt tag om penisen som redan var rejält styv. Han såg noga till att ligga en bit in på taket så att lena inte skulle kunna se honom. Och så började han runka. Lasse hade i många av sina drömmar drömt om att få spruta grannfruarna med sperma i ansiktet och nu skulle det första provet komma.

Naturligtvis räknade han med att sperman skulle hamna bredvid Lena. Allt annat skulle vara en katastrof.

Lasse blev rejält upphetsad av dessa tankar och efter någon minut sprutade han ut satsen med ett stön vilket fick Lena att titta uppåt garagetaket och satsen hamnade rakt i hennes ansikte.

Vad som sedan hände var att Lasse i panik hoppade ner från andra sidan av garaget för att undkomma. Tyvärr var skadan redan skedd och det dröjde ca 10 minuter innan det ringde på dörren och Lasses mamma öppnade.

Lasse skulle minnas denna livsavgörande pinsamhet många år efteråt. Mest på grund av att han tvingades gå långa omvägar runt grannarna i kvarteret om han mötte dom på gatan men det som framförallt skadade honom var att insikten om sin egen märkliga personlighet växte med åren och att episoden på taket enbart förstärkte hans känsla av vara en loser vad gällde det andra könet.

Givetvis spred sig historien genom staden med illfart och lasse fick öknamnet Lasse runkare. Han blev om möjligt ännu ensammare än tidigare och alltmer bitter på tjejer som han ansåg bara var horor allihopa.

Men Lasse blev äldre och så småningom lämnade han Ljungby och livet där bakom sig.

 

Fortsättning följer

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
10 timmar sedan, skrev Alarik:

Då var väl även porrfilmsljudet avstängt  så att han kunde höra dessa grannfruars eventuella närmande steg för tydligen knackade inte besökande grannfruar på dörren i hans barndomshus utan de bara öppnade och klev på.

 

Nu var det så med Lasses barndomshem att videon och tv var placerade i källaren en bit från källartrappen så Lasse såg ju till att ljudet på filmerna inte nådde upp till ovanvåningen.

Dessutom hade han alltid fjärrkontrollen liggandes på elementet strax bredvid fåtöljen. Han satt dessutom med fåtöljen vänd emot trappan så ev smygbesökare kunde inte se Lasse där,

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minutes ago, broder tuk tuk said:

 

Nu var det så med Lasses barndomshem att videon och tv var placerade i källaren en bit från källartrappen så Lasse såg ju till att ljudet på filmerna inte nådde upp till ovanvåningen.

Dessutom hade han alltid fjärrkontrollen liggandes på elementet strax bredvid fåtöljen. Han satt dessutom med fåtöljen vänd emot trappan så ev smygbesökare kunde inte se Lasse där,

 

BTT

Aha, det är alltså det som kallas lågfrekvent !

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
1 timme sedan, skrev Baa:

Aha, det är alltså det som kallas lågfrekvent !

 

Lasse hade många timmars övning bakom sig för att exakt kunna avgöra hur långt tv ljudet nådde i huset där han bodde. Han tog inga risker innan hans fantasi gjorde så att han blev övermodig.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Baa:

Aha, det är alltså det som kallas lågfrekvent !

Ja, eftersom lågfrekvent ljud har en frekvens mellan 20 och 200 Hz

så gick det alltså betydligt snabbare för Lasse än för ljudet.

 

 

 

Ändrades av Alarik

 

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
21 minuter sedan, skrev Alarik:

Ja, eftersom lågfrekvent ljud har en frekvens mellan 20 och 200 Hz

så gick det alltså betydligt snabbare för Lasse än för ljudet.

 

 

 

 

20 drag i sekunden är ju bra jobbat.

Jag tror nog att Lasse var nere vid infranivåer

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
7 timmar sedan, skrev clion:

Vårat orakel är såååå jävla bra  skriver roligt

Men bästa platsen i baren är nr 1 

Den såg jag för min syn varje morgon till

jobbet i 2 veckor och skrattade som en fiskemås var 5 minut 

Har drat den förut men de är säkert många som missat Så koppla på synen 

Jo bästa platsen är utanför dam toan 

där satt Btt med en kikare och komm det nån goding så reste han på sig och

spejade  om hon var ensam  mm mm

Det var ju du som stod utanför toan i Örebro 😀

Kikarn.thumb.jpg.d075247de7558b09d4fbd353a2c8d32b.jpg

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo jag ville  bara göra som Btt och det skrattandes rätt muntert om jag inte  minns fel

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...