Jump to content
IGNORERAD

Vad Betyder Ordet Rippa?


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Jadu HC, den där ölen som var gratis som du tog den får du nog leva med så länge du leverrolleyes.gif

För här på MPR är de långsinntawhistle.gif

Hehe, ja det finns en del med långt minne här MPR. Jag trampar uppenbarligen på en del ömma tår varje gång jag nämner hubsnyltning.

Det var alltså så att jag för några år sedan åkte väldigt ofta till Thailand, och fick då förstås guldkort vilket innebär att man kan besöka loungen på flygplatsen och ta för sig av gratis mat och alkohol. När jag kom till Bangkok och väntade på anslutning till Chiang Mai föredrog jag att sitta sista timmen så nära gaten som möjligt. Jag tog då med mig två Beer Chang från loungen och drack dom vid gaten hellre än att vänta så länge som möjligt i loungen och sen kanske inte hinna igenom säkerhetskontroll fram till avgång. Detta var helt OK med den personal jag frågade i loungen.

De som gnäller om detta har troligen aldrig haft möjlighet att besöka en lounge.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 27
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • mamma bäng fan pappa käng

    6

  • honken

    5

  • islander

    4

  • Herr Chang

    3

Mest aktiva i denna tråd

De som gnäller om detta har troligen aldrig haft möjlighet att besöka en lounge.

Nä, ölen utanför lungan är så dyr så vi hubsnyltare som betalar för ölen där får aldrig råd att gå in och stjäla :(

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Borde inte hubbsnyltare spara så mycket pengar att de har råd att åka första klassmdr.gif

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...