Jump to content
IGNORERAD

1:A Klass Restauranger Pattaya


boanderz

Recommended Posts

Har varit många gånger i Pattaya och för det mesta BRA restauranger - men har aldrig varit på "Bruno´s" den är inte den billigaste!! Är det någon som varit där och ätet och druckit vin? Denna restuarang har ett bra ryktet - men har aldrig träffat på någon som varit där.En restaurang som har hållit bra klass ( enl. mig)är Nang Nual den besökte jag första gången på 70-talet.

Anders

Bonjur Boanderz

Link to comment
Dela på andra sajter

Har varit många gånger i Pattaya och för det mesta BRA restauranger - men har aldrig varit på "Bruno´s" den är inte den billigaste!! Är det någon som varit där och ätet och druckit vin? Denna restuarang har ett bra ryktet - men har aldrig träffat på någon som varit där.En restaurang som har hållit bra klass ( enl. mig)är Nang Nual den besökte jag första gången på 70-talet.

Anders

:great: Bruno´s :preved:

Support your local Hill´s Angels

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Jag har varit på Brunos i Jomtien. Kanonställe . Inte billigt. Men väldigt bra. Kostade 1000kr frö drink,förrätt , varmrätt-med vin.

irish coffe . Det måste du pröva. Vilken uppvisning. Nang Nual tror jag också jag varit på längst bort på Jomtien Beachroad. Skulle åka nu också med det har slagit igen. Det var också bra. men absolut inte som brunos. Men vill du ha ett billigare alternativ är News cafe ett väldigt bra ställe. Ligger nedanför theprasit ner mot jomtien beach road :clapping:

Link to comment
Dela på andra sajter

Glömde att priset var för två stycken

Hejsan

Jag föredrar Restaurang Flaggan på South Pattaya Road. Ingen lyx men förbenat mycket mera prisvärt än de där lyxrestaurangerna.

Visst är det kul att prova alla möjliga restauranger men jag har den erfarenheten att när det handlar om de där riktigt dyra så är de inte prisvärda och upplevelsen smolkas...Man får en fadd smak i munnen efteråt.

MVH Nonki

Link to comment
Dela på andra sajter

Exactemente, varför gå över ån efter vatten!

Allt finns ju på Seven Eleven, mat, dryck, telefonkort och ett fantastiskt umgänge.

Helt i klass med pressbyrån.

Partajaren Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Det var mkt bra service på Brunos förstklassig men maten var jag inte imponerad av för det priset

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...