Magrood Inlagd Juli 31, 2009 Dela Inlagd Juli 31, 2009 (ändrad) Lite avslutning i Sverige inför resan. Mamma var på kurs och pappa var med och höll mig sällskap. Lite mysstund som farväl i min Sveriges hemstad. Pappa laddade inför resan med lite en liten budget-strand. Lite babysim. Min första flygresa. På bilden längst ned till vänster var mamma inte sur på mig eller pappa, hon var bara Måhå hiew - hunger-sur. Ibland sover vi på hotell och ibland hos släktingar. Extreme make-over för oss alla tre. Jag fick min första klippning. Mormor fyllde år. Vi var på mammas och pappas favorithotell. Mamma ville hyra ett rum där, men billiga rum var fullbokade så det blev bara bad. Lite utflykt med mina kusiner. Nam nam i byn. Nam nam på ett lyxhotell. Nam nam i Pattaya. Nam nam i Hua Hin, då mamma hade en mini-klassträff. På upptäcksfärd med pappa. Ibland är det gôtt med bad i sånt här värme. Och jag har faktiskt fyllt 6 månader. Kramar från oss alla Ändrades Juli 31, 2009 av Magrood "Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Juli 31, 2009 Dela Inlagd Juli 31, 2009 fina collage bilder Mvh Thomas Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Juli 31, 2009 Dela Inlagd Juli 31, 2009 Hej Lillen och välkommen till forumet, Du kan hälsa mamma och pappa att dom har en härlig telning. Tack för fina bilder. Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Juli 31, 2009 Dela Inlagd Juli 31, 2009 Att göra sådana fina collage . Lyfter på hatten för alla tre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Juli 31, 2009 Dela Inlagd Juli 31, 2009 Kul reportage! Grattis till en lycklig familj! Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Juli 31, 2009 Dela Inlagd Juli 31, 2009 Awww, cool unge. Dock saknades det nått. Okej, i know! Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnOnYm Inlagd Juli 31, 2009 Dela Inlagd Juli 31, 2009 ดีรูปภาพภูมิใจบิดาภูมิใจแม่เด็กยินดี! mvh google ! ไม่ระบุชื่อ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 31, 2009 Dela Inlagd Juli 31, 2009 Vilka fina bilder! Så smart att förminska dom så dom blir överskådliga! Hur gamma är lillan/lillen nu? Är babysimmet från sverige ller Thailand? Försök att gå kurs på kurs på kurs i babyssim, ngt vi glömde med våran lillan. Ha det bra familjen Magrood/Svarten! mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Juli 31, 2009 Dela Inlagd Juli 31, 2009 Tack för de fina bilderna Magrood , hoppas på flera trevliga bilder . Ha en trevlig semester Magrood med familj . Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Augusti 1, 2009 Dela Inlagd Augusti 1, 2009 Jamen... Varför fick lillen inte smaka på riktig Beer Chang när han ändå är i Thailand? Nej, skojar bara! Tackar för mycket trevliga bilder! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PlayTheGame Inlagd Augusti 1, 2009 Dela Inlagd Augusti 1, 2009 Mycket trevliga bilder! Gillade verkligen att Ni delat in dem i olika storlekar. Mkt snitsigt! Mvh/PTG "Some play hard to get, I play hard to want" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Augusti 1, 2009 Dela Inlagd Augusti 1, 2009 Jättebra, överskådligt & snyggt gjort! Tack för besöket hos oss men nästa gång får ni stanna lite längre. Så Ning får visa Magrood lite nightlife. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mantra Inlagd Augusti 1, 2009 Dela Inlagd Augusti 1, 2009 lycka till å hopas att allt går bra för er å den lille i värmen. Mantra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Augusti 1, 2009 Dela Inlagd Augusti 1, 2009 Gulliga bilder! Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 1, 2009 Dela Inlagd Augusti 1, 2009 Jag fick min första klippning Kramar från oss alla Hej Lillen, grävde man ner det avklippta håret för att det skall växa och frodas? /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Magrood Inlagd Augusti 1, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 1, 2009 Tack så mycket. Kul att ni uppskattar de små bilderna. Jag tänkte egentligen på att spara på uppladdningstiden bara. --- Enis Det glömde vi, det där med håret. I har bara sparat det. --- Kramar -från oss alla- "Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd Augusti 1, 2009 Dela Inlagd Augusti 1, 2009 Mycket fina bilder ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Augusti 1, 2009 Dela Inlagd Augusti 1, 2009 Fina bilder - ser ut som ni har haft det skont. Riktigt sot liten luk ling ocksa! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bolton Inlagd Augusti 3, 2009 Dela Inlagd Augusti 3, 2009 Trevlig foto tråd med bilder på eran fina familj Snart dags för TG961 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse Hult Inlagd Augusti 3, 2009 Dela Inlagd Augusti 3, 2009 Kanonbra bilder. Fina fisken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Magrood Inlagd Augusti 7, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 7, 2009 Tackar alla... Kom hem från Laos i onsdags. En kort bildberättelse kommer snart. ... Buzzen - Nästa gång blir det min och Nings tur att se Pattaya by night. Wille - Luk ling, det har jag inte tänkt på. Så mycket som han hoppar nu känns det som om man ska döpa honom till Luk gobb... Nisse Hult - Det var ett tag sen. Kul att se dig här igen. Mvh Magrood "Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu