Jump to content
IGNORERAD

En Dag På Jobbet Semestern 2009


Avregistrerad clion

Recommended Posts

Avregistrerad clion

Vecka 28-29 lastning till Australien

Vecka 30-31 myyyycket lungt

Fotona tagna med min mobil sony ericsson c905 Dom två senaste tagna med nallens självutlösare

post-3713-124904424526_thumb.jpg

post-3713-124904429014_thumb.jpg

post-3713-124904436441_thumb.jpg

post-3713-124904471912_thumb.jpg

post-3713-124904478982_thumb.jpg

post-3713-124904424526_thumb.jpg

post-3713-124904429014_thumb.jpg

post-3713-124904436441_thumb.jpg

post-3713-124904471912_thumb.jpg

post-3713-124904478982_thumb.jpg

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 36
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Avregistrerad clion

    13

  • Balut Power

    7

  • honken

    3

  • Singha711

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

swedenfarang

Härliga bilder! Gärna mer Clion. :)

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang

Om man jämför med trucken så skulle jag gissa på 180-185 cm. :)

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

jag e längre än frugan så dess så. :preved: men inte tillräckligt enl mig själv 155cm schit maypennrai

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

jag e längre än frugan så dess så. :preved: men inte tillräckligt enl mig själv 155cm schit maypennrai

Aight.

inget illa menat bara så du vet, blev bara lite nyfiken när jag såg första trucken vid kontainern och sen den du stod brevid :)

Same same, but different!

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ja nu ser jag Honken det ser änna konstigt ut fick springa som tusan för själv utlösaren därför han jag inte sträcka på mig/trucken har extra hög hytt :drinks:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Typ kan jämnföra med två bilder.

Första är jag brevid en thai familj.

Andra är jag brevid en finne,irländare och en tysk :)

post-5719-124907783953_thumb.jpg

post-5719-124907801072_thumb.jpg

post-5719-124907783953_thumb.jpg

post-5719-124907801072_thumb.jpg

Same same, but different!

Link to comment
Dela på andra sajter

Är man kortväxt så är väl Thailand ett paradis. Att kunna titta över alla andras huvuden är en vy som jag trots mina 175 cm inte får varje dag i Svedala. Ser man tjejer på 185 och längre kan man ju få skräck i synnerhet när de ofta också är väldigt kraftiga (tjocka). Detta slipper man i Thailand.

//Singha711

Link to comment
Dela på andra sajter

Är man kortväxt så är väl Thailand ett paradis. Att kunna titta över alla andras huvuden är en vy som jag trots mina 175 cm inte får varje dag i Svedala. Ser man tjejer på 185 och längre kan man ju få skräck i synnerhet när de ofta också är väldigt kraftiga (tjocka). Detta slipper man i Thailand.

//Singha711

Hehe Singha711,

Att vara långväxt 193 cm har sina nackdelar i Thailand. Bland annat så är många dörröppningar anpassade för normal thailängd... viss risk för att slå huvudet i något hårt... speciellt om man druckit för mycket Beer Chang ;-)

Men onekligen verkar det som många thaidamer, inklusive fru Chang 153 cm, ser ens faranglängd som något positivt.

Kan också konstatera att fru Changs son från tidigare äktenskap är betydligt längre än fru Chang. "Han har druckit mycket mjölk" säger fru Chang ;-)

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe Singha711,

Att vara långväxt 193 cm har sina nackdelar i Thailand. Bland annat så är många dörröppningar anpassade för normal thailängd... viss risk för att slå huvudet i något hårt... speciellt om man druckit för mycket Beer Chang ;-)

… cut …

Herr Chang,

Då tycker jag synd om dig i dubbel bemärkelse eftersom i Thailand får man också titta neråt hela tiden för att inte snubbla eller trampa snedd pga. de många nivåskillnader på vägar och trottoarer. Och inte blir det bättre när man har druckit några Singha för mycket…dance1.gif

//Singha711

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang,

Då tycker jag synd om dig i dubbel bemärkelse eftersom i Thailand får man också titta neråt hela tiden för att inte snubbla eller trampa snedd pga. de många nivåskillnader på vägar och trottoarer. Och inte blir det bättre när man har druckit några Singha för mycket…dance1.gif

//Singha711

Exakt så Singha711!

Trillade en gång mot en trottoarkant i Chiang Mai. Blev ju lite blodspill... Ignoranta fru Chang antog förstås att det berodde på överdrivet intag av Beer Chang. Jag hävdade dock bestämt att trottoaren var felkonstruerad. Annars skulle jag aldrig snubblat...

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Kul att se hur du ser ut Clion :great:

Lätt att man får en annan uppfattning om hur folk ser ut efter hur dom skriver så det är bra att man har ett ansikte som referens :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ja det e änna konstigt det här med generna.Jag brås på min mamma o hennes pappa.min far var 175cm.mina barn från mitt tidigare äktenskap(17år) med

en Thailändska hon var väl 2 cm längre än mig vi har tre barn tillsammans pojk 22år 178cm flicka 21år 177cm flicka 14år redan156cm

Maby ai have strong water :blink::preved:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan inte se att det framgår så då måste jag fråga - Var jobbar du Clion? Ser ut som en Volvouniform du har på dig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Volvo Lastvagnar/Utlands packen.Volvo har sammansättningsfabriker i Thailand Australien Malaysia Sydafrika Taiwan Iran mm mm .Kunderna köper kanske

20-30 vagnar åt gången.Då packas allting i lådor och skickas till resp land.Anledningen är antingen skattefrågor (billigare än en färdig bil) eller

krav på arbetstillfällen för befolkningen

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest larbejo

Exakt så Singha711!

Trillade en gång mot en trottoarkant i Chiang Mai. Blev ju lite blodspill... Ignoranta fru Chang antog förstås att det berodde på överdrivet intag av Beer Chang. Jag hävdade dock bestämt att trottoaren var felkonstruerad. Annars skulle jag aldrig snubblat...

Herr Chang har talat.

Herr Chang! Vad säger du om detta? Ett djupt hål i trottoaren. Undrar just hur många som ramlat ner där? Bilden tagen en kväll på väg bort from det höga tornet med restaurang längs upp (i Pattaya)

post-3207-124911547771_thumb.jpg

post-3207-124911547771_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Kan inte se att det framgår så då måste jag fråga - Var jobbar du Clion? Ser ut som en Volvouniform du har på dig.

Våra kläder på Ericsson ser ut så där också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ha det är lastning av flygbilen 14.30 tre kolli 5 minuters jobb sen går jag och tar en kaffe sen bastu 15.36 utstämpling

hade jag inte haft lappen me så vette tusan om jag klarat av jobbet.det är två som packar flyget jag som lastar

men regnet öser ner som vanligt så det e lugnt.Hade jag vart hemma så e det inte lugnt då e det service med mat städa handla sära på ungarna

när dom bråkar.Nu ska jag gå och käka sen tar jag mej en lutare på nån timme.he he den bästa semestern på evigheter.mmsar jobbar kommpisarna

med paraplyer o rengnmoln.där sitter dom i sina husvagnar å dricker rödtjut.vad gör du då power jobb semester?

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Ha det är lastning av flygbilen 14.30 tre kolli 5 minuters jobb sen går jag och tar en kaffe sen bastu 15.36 utstämpling

hade jag inte haft lappen me så vette tusan om jag klarat av jobbet.det är två som packar flyget jag som lastar

men regnet öser ner som vanligt så det e lugnt.Hade jag vart hemma så e det inte lugnt då e det service med mat städa handla sära på ungarna

när dom bråkar.Nu ska jag gå och käka sen tar jag mej en lutare på nån timme.he he den bästa semestern på evigheter.mmsar jobbar kommpisarna

med paraplyer o rengnmoln.där sitter dom i sina husvagnar å dricker rödtjut.vad gör du då power jobb semester?

Jag sitter oxå på MPR med betalt, mycket lugnt på jobbfronten :whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Det låter bra grabbar då är ni utvilade när när semestern kommer för då blir det ingen lek.

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

ja då va man tebaks efter skönhetssömnen :blink::blink:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...