Jump to content
IGNORERAD

Annons På Datingsajter


bob

Recommended Posts

Är lite nyfiken, vart hittar man dessa chatter?

Kan man hitta en "normal" kvinna?

Börjar bli trött på barlivet och söker något mer seriöst...

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 27
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Nonki

    7

  • ITOY

    4

  • mamma bäng fan pappa käng

    3

  • Baa

    2

Mest aktiva i denna tråd

Guest larbejo

Är lite nyfiken, vart hittar man dessa chatter?

Kan man hitta en "normal" kvinna?

Börjar bli trött på barlivet och söker något mer seriöst...

Hej Wwax! Det finns ett flertal chattsidor tex ThaiLoveLinks som är en betalchattsida och DateInAsia som är gratis.Som nybörjare så är det lätt att falla i många fällor. Jag har själv inte funnit någon "normal kvinna" där trots flera försök.Det finns många oseriösa kvinnor där,från riktigt klumpiga bedrägeriförsök till mera sofistikerade försök.Många verkar jobba på lång sikt,se Nonkis inlägg,jag har också samma erfarenhet. Naturligtsvis finns det ärliga kvinnor också,men hur finna dessa guldkorn? Det bästa är att få någon pålitlig thaitjej här i Sverige att rekommendera någon.

Om du vill kan du kontakta mej för tips innan du startar dina chatt kontakter.Alltid kanske du kan undgå någon fälla

Link to comment
Dela på andra sajter

Men herregud du ska ju avblåsa det hela reda när du får alla dessa indikationer. Varför ens fundera på att gå vidare med det hela när du inte litar på damen och får massa indikationer om att inte all står rätt till? Du måste hitta en tjej som du kan lita på, får du massa indikationer om lögner och inte tycker att allt står rätt till så kan du ju inte börja spionera med fiktiva indentiteter förstår du väl?

Kan jag inte??? Vem bestämmer det? Du??? :lol:

Jag fick inte en "massa indikationer" utan en del små diffusa saker som gjorde att jag ville kolla upp det närmare.

Vilket jag gjorde och det är jag som sagt tacksam för.

Snipp, snapp, snut..så var den sagan slut!!

MVH Nonki

Förlåt Nonki, givetvis gör du som du vill. Jag blir bara så häpen över det här med spionaget att jag tog i lite väl mycket. Jag hade ett ex en gång som spionerade och hade sig. Jag hatade det verkligen och hon blev inte långvarig. Hon kollade sms och mail och sånt men fann ingenting. Det var att hon inte kunde lita på mig som sabbade förhållandet för jag är sannerligen en trogen man som oftast är att lita på. Lycka till i alla fall Nonki.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...