Jump to content
IGNORERAD

Tuffa Thaitjejer


Guest Gurkan21

Recommended Posts

Avregistrerad clion

Det var antagligen våran vän BTT dom bråkade om

Ja va e han har inte hört nåt på hela veckan.Han har väl inte träffat en ruggugla å gängat sej å blivit kär.börjar bli orolig :blink:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 36
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Avregistrerad clion

    4

  • honken

    4

  • Broskan

    3

  • måne

    2

Mest aktiva i denna tråd

hmm, ja tuffa det är dom små liven.

Jag har mottagit regelrätta knytnävslag rakt i nyllet som kom utan minsta förvarning!

Jag har rivits över hela kroppen!

Jag har duckat för en kristallvas som gick i tusen bitar när den träffade väggen!

Jag har hotats med kniv!

Allt detta under olika tillfällen...

Men som Svensk väluppfostrad kille så vad skall man göra? Slå tillbaka?

Jag sa vid ett tillfälle till henne att hade jag varit en thailändsk kille så hade du legat på golvet nu! Detta höll hon med om!

Jag har nu lärt mig att: När tårarna tränger fram och hon biter ihopa tänderna då jävlar gäller det att se upp!!

/ Joe

In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Det finns inte EN enda 120kg vältränad världsmästare till ringfighter

på vår jord som kan försvara sig mot en tillräckligt sur liten Thaitjej

som bestämt sig.

Haha...skulle vilja se den tjej som skulle kunna spö t.e.x honom.

Fedor "The Last Emperor" Emelianenko

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Gurkan21

hmm, ja tuffa det är dom små liven.

Jag har mottagit regelrätta knytnävslag rakt i nyllet som kom utan minsta förvarning!

Jag har rivits över hela kroppen!

Jag har duckat för en kristallvas som gick i tusen bitar när den träffade väggen!

Jag har hotats med kniv!

Allt detta under olika tillfällen...

Men som Svensk väluppfostrad kille så vad skall man göra? Slå tillbaka?

Jag sa vid ett tillfälle till henne att hade jag varit en thailändsk kille så hade du legat på golvet nu! Detta höll hon med om!

Jag har nu lärt mig att: När tårarna tränger fram och hon biter ihopa tänderna då jävlar gäller det att se upp!!

/ Joe

Det sämmer bra det Joe B) Har själv varit med en del och lite till av det du berättar :yes:

Det är väl bäst att säga att det inte gäller alla thaitjejer

MVH Gurkan21

Ändrades av Gurkan21
Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det är svårt det där.

Jag har fått två örfilar av två olika thaitjejer. Båda gångerna har jag sagt

att gör du om det så får du en själv så det viner om det. Dom såg nog i mina ögon att jag menade allvar.

För det upprepades aldrig. Och jag har aldrig behövt lyfta handen mot någon kvinna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oj när en thaidam blir förbannad då är det bäst att gå därifrån för dom skyr inga medel

man har sett flaskor, askkoppar, knivar, mortel mm. Som tur är har bara Fru Broskan använt

nävarna under våra boxningsmatcher.. Jag då i igelkottsförsvar såklart

Ett klipp från den där brittiska dokumentärern från BKK

//Broskan

Ser totalt fejkat ut!

Ingen Thaitjej ser ut så där om hon är riktigt förbannad, tro mig!!

/ Joe

In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived.

Link to comment
Dela på andra sajter

hmm, ja tuffa det är dom små liven.

Jag har mottagit regelrätta knytnävslag rakt i nyllet som kom utan minsta förvarning!

Jag har rivits över hela kroppen!

Jag har duckat för en kristallvas som gick i tusen bitar när den träffade väggen!

Jag har hotats med kniv!

Allt detta under olika tillfällen...

Men som Svensk väluppfostrad kille så vad skall man göra? Slå tillbaka?

Jag sa vid ett tillfälle till henne att hade jag varit en thailändsk kille så hade du legat på golvet nu! Detta höll hon med om!

Jag har nu lärt mig att: När tårarna tränger fram och hon biter ihopa tänderna då jävlar gäller det att se upp!!

/ Joe

Jag maste medge att jag blir lite nyfiken pa vad du sager/gor for att locka fram dessa psykobrudar. Har du ett mkt provocerande anlete eller tanker du for lange innan du svarar nej pa fragor av typen - "ser jag tjock ut i den har klanningen?"?. Lite sjalvrannsakan kanske ar pa sin plats ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Ser totalt fejkat ut!

Ingen Thaitjej ser ut så där om hon är riktigt förbannad, tro mig!!

/ Joe

He he ja det är bra Joe den skulle nog ha hamnat i tråden är alla thai lika.

Du kanske glömde att även thailändskor är människor och kan agera olika.

Jag har sett många varianter på arga thaidamer och män även fått känna på vissa av dom,

men dom kanske bröt mot mönstret hur en thai skall se ut när dom är riktigt förbannade.

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Ser totalt fejkat ut!

Ingen Thaitjej ser ut så där om hon är riktigt förbannad, tro mig!!

/ Joe

Om du har sett hela dokumentären så skulle du inte påstå att det är fejk.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det är svårt det där.

Jag har fått två örfilar av två olika thaitjejer. Båda gångerna har jag sagt

att gör du om det så får du en själv så det viner om det. Dom såg nog i mina ögon att jag menade allvar.

För det upprepades aldrig. Och jag har aldrig behövt lyfta handen mot någon kvinna.

hej banfang

du delar med oss kloka ord

men vad är det som gör legalt att hota andra falanger, frågan är inte enbart stäld till dig.eller riktad till dig.

om en knasig barbrud hotar mig med en kniv så kommer ni förmodligen läsa om detta i tidningen ,. nin kamrat har varigt med om detta , som slutade med att polisen blev inkoplad.. men i thaistsyle så ingriper inte polisen on domestic problem..därav tror en del th att lag ar same same

mvh jannegbg

Link to comment
Dela på andra sajter

Mja, det finns ju kirurger som med tiden blivit ganska skickliga på att sy fast avklippta snoppar.

Oklippte Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

hej banfang

du delar med oss kloka ord

men vad är det som gör legalt att hota andra falanger, frågan är inte enbart stäld till dig.eller riktad till dig.

om en knasig barbrud hotar mig med en kniv så kommer ni förmodligen läsa om detta i tidningen ,. nin kamrat har varigt med om detta , som slutade med att polisen blev inkoplad.. men i thaistsyle så ingriper inte polisen on domestic problem..därav tror en del th att lag ar same same

Jag vet inte vem du tror att du är som menar att just dina erfarenheter hamnar i tidningen. Kanske regenten av Konungadömet Sverige? sedan undrar jag varför du nervärderar just bartjejer. Det verkar som att du inte har erfarenhet av annat eller tror att det är skillnad på just bartjejer och "vanliga" thaitjejer. Du kanske inte förstår hur Thailand fungerar överhuvudtaget.

Hur det än ligger till med det så kan jag säga att när min tjejs före detta man en gång tog till knytnävarna, så hamnade han på sjukhus. Detta resulterade i en skilsmässa. Allt detta till mín lycka. :)

"Han har visserligen tagit hit två sydost-asiatiska kvinnor, men han ser sig inte som en fruimportör."

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...