Jump to content
IGNORERAD

Votering


AnOnYm

  

73 röster

  1. 1. Vad skall vi göra

    • Återgå till det gammla SMF forumet
      36
    • Behålla det nya IP Board forumet
      17
    • Halshugga P3
      12
    • Jag fattar ingenting !
      15


Recommended Posts

Alternativ 4:

"Jag fattar ingenting"

1 röst.

"Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson

-NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen)

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade det testats innan (vilket inte verkar ha gjorts) så hade det nog varit helt ok, tillsammans med ett tema som går att läsa och inte är så rörigt som detta.

Helt fel typsnitt i default IP.Board, gör det ju omöjligt att läsa sidan, man blir bara snurrig.

Jag röstar dock på att behålla, IP.Board är väldigt bra, men fixa temat för just nu är det oläsligt och rörigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha, det är bara att halshugga det... :wai:

Här har vi jobbat i massa timmar och ändå går det inte som planerat.

Klockan är snart 03.00 här i Surin och man börjar bli lite trött.

Ber om ursäkt för detta byte av mjukvara, men vi hittade en hel del bekymmer med den förra mjukvaran som gjorde att det inte gick att fortsätta med den.

Inte i det långa loppet.

Hoppas ni har överseende med detta och jag kommer att hjälpa till så gott jag kan med frågor ni har...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha, det är bara att halshugga det... :wai:

Här har vi jobbat i massa timmar och ändå går det inte som planerat.

Klockan är snart 03.00 här i Surin och man börjar bli lite trött.

Ber om ursäkt för detta byte av mjukvara, men vi hittade en hel del bekymmer med den förra mjukvaran som gjorde att det inte gick att fortsätta med den.

Inte i det långa loppet.

Hoppas ni har överseende med detta och jag kommer att hjälpa till så gott jag kan med frågor ni har...

SMF funkar aldrig i det långa loppet, blir som ett gigantiskt lapptäcke är min erfarenhet.

Jag vet hur mycket jobb det är att göra detta typ av projekt och hade gärna hjälpt till ;)

Keep it up :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi får väl avvakta först tills all funktionalitet har kommit igång igen och vi blivit varma i kläderna.

Alla systemändringar mottas med mer eller mindre skepticism i början. Det är inget nytt.

Det är klar att IP Board måste få en chans först för att kunna jämföras, annars skulle vi aldrig få några förbättringar…

//Singha711

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej detta blev inte till det bättre

Inga bilder och SEGT

Måste starta om explorer flera gånger

Jag skriver väl inte så mycket men är inne och läser ofta

till och med detta meddelande krånglade.

detta har jag inte tålamod med.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej detta blev inte till det bättre

Inga bilder och SEGT

Måste starta om explorer flera gånger

Jag skriver väl inte så mycket men är inne och läser ofta

till och med detta meddelande krånglade.

detta har jag inte tålamod med.

Byt till en "riktig" webbläsare, som Firefox, Safari, Chrome osv..

Går betydligt mycket snabbare och smidigare för mig nu än vad det gjorde med gamla forumet baserat på SMF.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det kommer att vara klart i kväll med alla "filflytter" och sen en liten optimering på det.

Anledningen till varför det går sakta nu vet vi... Och det är mycket bättre än att sitta på SMF forumet och klia sig i huvet.

Jag skulle kunna sätta forumet i OFFline läge igen, men jag tror ni klarar det här.

Ska bara vara idag som det strular lite...

Tack o bock för mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det kommer att vara klart i kväll med alla "filflytter" och sen en liten optimering på det.

Anledningen till varför det går sakta nu vet vi... Och det är mycket bättre än att sitta på SMF forumet och klia sig i huvet.

Jag skulle kunna sätta forumet i OFFline läge igen, men jag tror ni klarar det här.

Ska bara vara idag som det strular lite...

Tack o bock för mig.

Sov Gott P3 ! Du lär ha en hel del jobb i morgon... :40:

jap.gif

ไม่ระบุชื่อ

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte det minsta segt, går hur bra som helst.

kör med firefox

passade på å ge en karma till mig själv oxå

Link to comment
Dela på andra sajter

Chrille Columbus

(Rubriken skulle varit)

Hjärndöd :crazy:

Jag skulle logga in efter att ha varit inloggad ett tag (typ auto) men nejdå mitt lösenord stämde int det var ju själva :censored: :icon_evil: Jaja tänkte jag får väl skicka iväg efter ett nytt typ återställ :36: men nejjj då :icon_rolleyes: finns ingen sån användare :icon_evil: :icon_cry: . Det är sista gången jag väljer ett användarnamn med mellanslag :doh:

Denna plattform är inte lika snygg och lättöverskådlig så som den gamla mer basic men det kanske är bättre för då är det mindre lull lull och finesser som kan krångla :whistle::whistle::whistle:

Nytt felmeddelande: du har för många smileys i ditt meddelande Suuck de var ju värre än "ditt meddelande översktider två tecken"

Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem.

Link to comment
Dela på andra sajter

. Ska bara vara idag som det strular lite ...

Låter som hämtat ur boken "Bevingade ord för en systemansvarig".

Skämt åsido, Surin P3, kämpa ni på bara, ta den tid det tar, det blir nog bra till slut!

//Singha711

Link to comment
Dela på andra sajter

Mjaha ??? ? Hoppsan. Nu blev det annorlunda.

Kollade lite på den tekniska strukturen och det verkar, tja bättre. Och layouten, luftig skulle man kunna säga. Med 1200x1920 skärm så får man plats med ca 3 meddelanden, a 1 rader.

Lovande flytt, vi får väl se hur det blir i slutänden. Keep up the good work, SurinP3

/Siamkap

Jag hoppas jag har en viss insikt men förstår det gör jag inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Låter som hämtat ur boken "Bevingade ord för en systemansvarig".

Skämt åsido, Surin P3, kämpa ni på bara, ta den tid det tar, det blir nog bra till slut!

//Singha711

Eller som "Free beer tomorrow"-skylten...

Link to comment
Dela på andra sajter

Som det ser ut nu ..i layout och i gamla meddelande ex reseberättelser så ser det för****ligt ut.

men jag litar på surin att i morgon kväll så märker man inte att en flytt har skett i frontend...

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

:unsure:

Kör på, boys!

Mvh

Kimmo

You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.

You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

Link to comment
Dela på andra sajter

Som det ser ut nu ..i layout och i gamla meddelande ex reseberättelser så ser det för****ligt ut.

men jag litar på surin att i morgon kväll så märker man inte att en flytt har skett i frontend...

ja det tar nog ett par dar sen e man inne i det här med,

Mvh Holst som läser och lär mycket

Om ditt problem går att lösa.behöver du inte oroa dig.

Om ditt problem inte går att lösa.är det ingen idé att du oroar dig

Link to comment
Dela på andra sajter

Låter som hämtat ur boken "Bevingade ord för en systemansvarig".

Skämt åsido, Surin P3, kämpa ni på bara, ta den tid det tar, det blir nog bra till slut!

//Singha711

Exactemente, "Ja, jag är klar nu skall bara kompilera" eller "Nej det är inget problem, det skulle bli fel."

Bevingade Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Det blir sakert bra. Just nu kanns det val inte som nagon forbattring men det ar nog en kombination av att det inte ar riktigt klart och att jag, som de flesta andra, behover lite tid for att vanja mig vid en forandring som jag senare tycker ar en klar forbattring.

Det finns dock alltid en risk med forandringar som styrs av tekniker; fel som inga icke-tekniker upptackt rattas till utan nagon uppenbar forbattring och andra forandringar gors bara for "att det gar". Jag tror dock att P3 ar smart nog att inte gora sadana nord-misstag :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wille

Kan inte pasta att jag ar helsald pa den nya layouten annu, men man vanjer sig nog snart. Om Surin m.fl styr upp nagra av de uppenbara problemen sa blir det sakert bra. Lite trist att bilder etc. i flera bildtradar kommer i omvand ordning etc. eftersom folk som Lamai, Enis, HC m.fl har lagt ned tid och energi pa att skriva till etc. Sen tycker jag personligen att det var lite synd att tidigare karma forsvann i ett nafs.

Hur som helst sa uppskattas det seriosa arbete som forumvardarna lagger ned. Lar vara extra otacksamt en dag som denna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan inte pasta att jag ar helsald pa den nya layouten annu, men man vanjer sig nog snart. Om Surin m.fl styr upp nagra av de uppenbara problemen sa blir det sakert bra. Lite trist att bilder etc. i flera bildtradar kommer i omvand ordning etc. eftersom folk som Lamai, Enis, HC m.fl har lagt ned tid och energi pa att skriva till etc. Sen tycker jag personligen att det var lite synd att tidigare karma forsvann i ett nafs.

Hur som helst sa uppskattas det seriosa arbete som forumvardarna lagger ned. Lar vara extra otacksamt en dag som denna.

Som det ser ut nu så kommer gnället att fortsätta minst nån vecka till...

jap.gif

ไม่ระบุชื่อ

Link to comment
Dela på andra sajter

Det där med layouten löser sej säkert när bara motorn går som den ska. IP-board är definitivt det bästa man kan använda i.m.h.o.

Sen att det strular lite innan allt är på plats, det får man ta.

All heder åt P3 som skådar framåt för vår skull! B)

När jag dör vill jag bara somna in fridfullt och stilla, precis som farfar.

Inte vrålande av namnlös fasa, som hans passagerare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...