Jump to content
IGNORERAD

Upppiffade fruar/girlfrends


Avregistrerad clion

Recommended Posts

Avregistrerad clion

Har ni också märkt att tjejerna vill ta porträtbilder :crazy:

Börjar med frugan till vardags sen hos fotografen

15252_ae4f5cf5c2695808885fba37fb2489fbe7

15254_563d1ddae292659558d60432e80a94a713

15256_05e1a952a901890838b006bae541b23cde

15258_eba5957710190a66d8e0f70b538ee0d68f

15252_ae4f5cf5c2695808885fba37fb2489fbe7

15254_563d1ddae292659558d60432e80a94a713

15256_05e1a952a901890838b006bae541b23cde

15258_eba5957710190a66d8e0f70b538ee0d68f

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 49
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Avregistrerad clion

    11

  • Singha711

    9

  • Herr Chang

    7

  • pikelocator

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Avregistrerad clion

Jepp men 27kilo lättare :drinks::drinks::drinks::drinks:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Du får titta på tråden gräsänklingsträffen

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

pikelocator

Clion, bor du nere i Thailand nu och lyckats gå upp 27 kg? Isåfall bra jobbat! Mindre sunt leverne kanske..

Vad det gäller din fru så är det få foton som slår de naturliga som när hon står med fiskespöet

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Nä jag bor här i 3 år till förhoppningsvis (pension) därefter hopas jag kunna bo i los 7-8 månader

jag har gjort en gastrip operation knyter ett strips runt magsäcken så man inte kan käka så mycket)

därav viktnedgången

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ja jag skulle hämta frugan o pojken hos systern

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Nä jag bor här i 3 år till förhoppningsvis (pension) därefter hopas jag kunna bo i los 7-8 månader

jag har gjort en gastrip operation knyter ett strips runt magsäcken så man inte kan käka så mycket)

därav viktnedgången

Men man kan dricka desto mer, eller hur?

//Singha711

Link to comment
Dela på andra sajter

pikelocator

Mr Clion!

Jag eller vi? Fick för mig att du har en Thaifru...

Själv tog jag mig i kragen i början på sommaren och har gått ner från 103 p till 96.  Är förresten 181 cm så jag har en bit kvar men det känns gött med resultat!

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang

Ja, hur funkar det med att inta vätska? Har ju uppfattat Clion som en glad skålare här på forumet. 27 kg - stor skillnad. Bra jobbat.

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ja det e kanske ett problem om hon följer med?? har försökt att förklara för henne att på en pension

på omkring 19000 minus skatt så lever man inte så frakt i svedala.Men med den summan i los då jävlar

Sen ang drickat så är det väldigt svårt att dricka Öl då kolsyran gör att man blir proppmätt efter halva

burken.därför kör jag grogg i stället utan kolsyra :preved::crazy:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Balut Power

Quote

Ja det e kanske ett problem om hon följer med?? har försökt att förklara för henne att på en pension

på omkring 19000 minus skatt så lever man inte så frakt i svedala.Men med den summan i los då jävlar

Sen ang drickat så är det väldigt svårt att dricka Öl då kolsyran gör att man blir proppmätt efter halva

burken.därför kör jag grogg i stället utan kolsyra :preved::crazy:

Vodka o äpplemer är muns :drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ja vi som va me på det goa 70talet i pattis börjar bli lite ja vad??

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

E det bara min tant som har gåt till fotografen e hon kanske ett unikum

visserligen var fotona i ett album så jag fick scanna men fan den som ger sej

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej clion,

Även fru Chang har gått till studio och fått lite uppiffade bilder. Så även jag vilket syns i min avatar ;-)

Höll på att göra bort mig ordentligt första gången jag såg dessa bilder första gången 2002. Tänkte fråga "vem är det?", men kände som tur var igen hennes kläder och kunde hålla god min ;-)

DSC_4108.jpg

Intressant nog kunde vi gå tillbaka till studion och få alla bilder på CD (vilket ej fru Chang tänkt på) för en blygsam summa, typ THB 200 om jag minns rätt.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Är det skönt nu när hon har kommit hem.Hade hon roligt? det var väl dåligt väder i österike?

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Mja, det är otroligt vad man kan åstadkomma med digital bildbehandling vilket ju verkar vara flitigt använt i vissa avatarer.

Obehandlade Arne - som även är riktigt ful på bild.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Är det skönt nu när hon har kommit hem.Hade hon roligt? det var väl dåligt väder i österike?

Hej clion,

Visst är det skönt att hon är tillbaka nu!

Jodå, hon hade tydligen mycket roligt, även om det kanske kostade mer än hon tänkt sig. Inga större problem med vädret. Höjdpunkten var tydligen vinprovning i Alsace Frankrike, och det bidde inköp av ett antal vinflaskor därifrån. Det tråkigaste var att man planerat att besöka Kosovo, men se där blev fru Chang inte insläppt om hon inte skaffade speciellt visum, Schengen PUT dög inte. Så det blev till att vända vid passkontrollen...

Nu är jag inte säker på om det var just Kosovo, men något jämrans Balkanland var det. Fru Chang har sedlar som hon växlat till sig, men jag kan inte se landets namn på dessa sedlar. Och nu är det bara jobba, jobba och jobba som gäller, fru Chang måste tjäna pengar efter dessa excesser ;-)

Får se om jag lyckas övertala henne att visa några av hennes bilder från resan här, men det verkar bli svårt.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang

Vad är det för utflykt Fru Chang har gjort? Var hon inte i Italien också?

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...