Jump to content
IGNORERAD

Upppiffade fruar/girlfrends


Avregistrerad clion

Recommended Posts

Quote

Vad är det för utflykt Fru Chang har gjort? Var hon inte i Italien också?

Här skulle man kunna skriva mycket skoj. ;):whistle:

...men jag överlåter till herr chang att bidraga med fakta om han så önskar

:wai:

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 49
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Avregistrerad clion

    11

  • Singha711

    9

  • Herr Chang

    7

  • Balut Power

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Ja, vad jag förstår har fru Chang åkt med svenska vänner till Danmark, Tyskland, Österrike, Italien, Frankrike och möjligen några andra länder på vägen. Total körsträcka rapporteras vara cirka 10000 km...

Jag väntar fortfarande på alla bilder, fru Chang hade tyvärr glömt kameran i bilen när hon återkom Göteborg.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang

Oj jösses vilken resa. Känns som de gamla bilsemestrarna som farsan drog med oss ut på...Men det var öststaterna och mycket mycket Polen.

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Balut Power

Quote

Oj jösses vilken resa. Känns som de gamla bilsemestrarna som farsan drog med oss ut på...Men det var öststaterna och mycket mycket Polen.

Polen på 80 talet har man många och roliga minnen från :mdr:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Gurkan21

Quote

Oj jösses vilken resa. Känns som de gamla bilsemestrarna som farsan drog med oss ut på...Men det var öststaterna och mycket mycket Polen.

På den tiden en annan var ung då hade man bara råd med

att bila runt i Sverige på sin höjd,då var det en stor upplevelse

att få åka upp till sina kusiner långt upp i Lappland (Ludvika) ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang

Balut Power: Det hade nog min farsa också hehehe...Polarna o han åkte dit ganska ofta i "affärer"..

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gurkan!!Då kunde du hälsa på vitamin,han kasta boll där på 70-talet  :dance1: Mvh Måne som för övrigt oxå gjorde Polen på 70-talet  :bag:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Å jag okså .Med kompisar.till stetin.Jag hade en chevrolet impala vid den tiden.vi bodde inneboende hos

en tant.på kvällen ulkade jag på hennes fina matta men med lite slooty nästa dag så vart alt bra igen

sen när vi skulle till färjan(jag glömmer det aldrig) Så fastnade vi i en bilkö (fick sen reda på att det vart landskamp i fotboll mellan eng-polen) Där satt vi fast.bakom oss var en 245volvo med norrbaggar.Jag börja köra om alla bilar inget möte på vägen norrbagen hängde på bråttom till färjan.kom fram till en fyrvägskorsning o där står polisen o dirigerar.När han fick syn på min Impala(Den var Snygg).stoppade han all anan trafik och vinkade fram mej(trodde nog ja vart nån höjdare) efter följde norrbagen men

när polisen såg hans bil så åkte handen upp.stopp.norrbagen stannade inte utan följde efter polisen

blev vansinig och slog i taket på volvon.men vi han till färjan.ja det vart ett äventyr.mins en gång vi stoppade för att äta efter vägen vi gick ju in och satte oss å där satt vi å väntade.nä här kan vi inte vänta sa vi.och lämnade lokalen.och när vi kommer ut står hela personalen och glor på bilen.då kände man sej änna viktig. he he

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Balut Power: Det hade nog min farsa också hehehe...Polarna o han åkte dit ganska ofta i "affärer"..

Bättre en rövare i Polen än en polare i röven...

//Singha711

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Bättre en rövare i Polen än en polare i röven...

//Singha711

Hellre en bollkalle i kanalen än en kall balle i analen.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bättre en fimp i krattan än kramp i f...an. :kort:

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hellre en bollkalle i kanalen än en kall balle i analen.

Herr Chang har talat.

Hallå BanArne,

målet är öppet och bollen är upplagd.

//Singha711

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hellre en bollkalle i kanalen än en kall balle i analen.

:D:D:D

Mvh

Kimmo

You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.

You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och en till:

Bättre att frysa i tältet än att tälta i frysen

//Singha711

Link to comment
Dela på andra sajter

Och ännu en till:

Bättre med kattpiss på balkongen än en kass pitt i kalsongen

//Singha711

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok, en sista innan jag lägger mig:

Bättre springa i fel fil än att fila i fel springa

//Singha711

Link to comment
Dela på andra sajter

Ojdå... det var värst vad denna tråd snabbt blev OT...

Men det är väl OK om de värsta könsorden undviks.

Fast det vore ju intressant att se fler uppiffade damer ;-)

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Avregistrerad clion

Dåligt gensvar håller med changen.Det kan väl inte bara vara fru chang o fru clio som gillar å ta poträtt :rolleyes::rolleyes::blink:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Dåligt gensvar håller med changen.Det kan väl inte bara vara fru chang o fru clio som gillar å ta poträtt :rolleyes::rolleyes::blink:

Det finns garanterat fler som har den sortens bilder. Möjligen vill damen ej figurera på detta forum på det viset... jag får väl bekänna att jag icke hade fru Changs tillåtelse att lägga in det jag gjorde.

Å andra sidan är det också möjligt att man inte tänkt på möjligheten att få bilderna i digital form, dvs på CD. Normalt printar man väl bara de bästa bilderna.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...