Jump to content
IGNORERAD

Nyöppnad thaimassage i Uppsala


mickekalas

Recommended Posts

Tack för info kha!

Med vänliga hälsningar

Magrood

"Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,

mod att förändra det jag kan

och förstånd att inse skillnaden."

Link to comment
Dela på andra sajter

tackar verkar intresant alldrig hört tallas om det där med ört bastu grejen men verkar intresant

Mantra

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte kan det val vara sa att mickekalas har nagot affarsmassigt/emotionellt intresse i denna rorelse? Det kan ju givetvis vara en ren slump att en nyreggad medlem rakar snubbla in pa en ortmassage och kanner ett ostoppbart behov av att delge oss hur fantastiskt bra denna inrattning var.

Link to comment
Dela på andra sajter

Khun Somtam

Quote

Inte kan det val vara sa att mickekalas har nagot affarsmassigt/emotionellt intresse i denna rorelse? Det kan ju givetvis vara en ren slump att en nyreggad medlem rakar snubbla in pa en ortmassage och kanner ett ostoppbart behov av att delge oss hur fantastiskt bra denna inrattning var.

Skulle mycket väl kunna vara så :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

inte ovanligt... :kort:

men han kan ju vara undantaget som bekräftar regeln  :wai:

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Lung Lennart

Är väl inget ovanligt att det länkas till företeelser där det finns ett affarsmassigt/emotionellt intresse, många medlemmar har ju till och med en stående länk längst ner i varje inlägg. Att mickeklas länkade till detta i sitt första inlägg verkar tydligen lite misstänksamt, men:

Än sen då.?

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Inte kan det val vara sa att mickekalas har nagot affarsmassigt/emotionellt intresse i denna rorelse? Det kan ju givetvis vara en ren slump att en nyreggad medlem rakar snubbla in pa en ortmassage och kanner ett ostoppbart behov av att delge oss hur fantastiskt bra denna inrattning var.

har inget affärsmässigt intresse i detta, vill bara göra reklam för detta då det är en kompis till min tjej som nyligen öppnat stället & ville ha lite hjälp med reklam,

jag har även varit reggad här tidigare men glömt användarnamn och vilken email jag reggade mig med.

ska dit i veckan igen då min rygg inte är så bra, trots att jag bara är 37 år.

YNWA

Link to comment
Dela på andra sajter

Det kan vara svårt att skilja på vad som är information och vad som är reklam.

I detta fall väljer jag att tro på mickekalas, men det får räcka med ett inlägg med länk.

Själv har jag avstått från att göra direkt reklam för fru Changs ställe. Har förvisso nämnt dess existens ett antal gånger, men utan att skriva namn eller bifoga länk. Siamkap skrev en gång om invigningen, men det är enda gången man kunnat se denna info på detta forum.

Någon kanske undrar varför jag inte utnyttjar min ställning på detta forum för att göra en massa reklam för fru Changs ställe. Det är för det första under min värdighet. För det andra vill fru Chang inte ha en massa kunder som kommer och frågar "är det du som är fru Chang?"... ;-)

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Det kan vara svårt att skilja på vad som är information och vad som är reklam.

I detta fall väljer jag att tro på mickekalas, men det får räcka med ett inlägg med länk.

Själv har jag avstått från att göra direkt reklam för fru Changs ställe. Har förvisso nämnt dess existens ett antal gånger, men utan att skriva namn eller bifoga länk. Siamkap skrev en gång om invigningen, men det är enda gången man kunnat se denna info på detta forum.

Någon kanske undrar varför jag inte utnyttjar min ställning på detta forum för att göra en massa reklam för fru Changs ställe. Det är för det första under min värdighet. För det andra vill fru Chang inte ha en massa kunder som kommer och frågar "är det du som är fru Chang?"... ;-)

Herr Chang har talat.

Tack för det Herr Chang, har inget intresse i denna rörelse,

men det är förbaskat skönt med oljemassage, hon tyckte jag skulle gå dit 4ggr under en månad och sen 1gång i månaden då jag är så stel i rygg,ben,  varken sportar eller stretchar så detta behövs nog i lite förebyggande syfte också.  Fick nyligen oljemassage på Koh Samet när vi var där i juni, sen dess vart jag fast, lite billigare där med, bara 300bath för 1timma med olja.  Ha det bäst Chang :)

YNWA

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...