Jump to content
IGNORERAD

Tesco Lotus och Koyote-dansande tjejer


Thaitobbe

Recommended Posts

Kom ut från Tesco Lotus efter att handlat förnödenheter till lägenheten,

bl.a. 2 lådor Chang-öl bland all mat.

när jag kom ut fick jag se detta,

satte ner varorna på trappen och satte mej ner bland alla åskådare,

kameran åkte upp och en varm Chang slets upp ur en av lådorna,fy

bävulen för varm öl,men det fick gå!här har ni det jag stannade upp för,

efter några slurp på Changen,så kändes det nästan som man var i en annan miljö.

undra vilken..

ผู้ริเริ่มและ koyote กุลสตรีลีลาศเดสโก้โลตัสกรุงเทพ 

Long live the King

Link to comment
Dela på andra sajter

En sak som slår mig. Dom måste verkligen svälta sig själva samt äta kvinnliga könshormoner. Påminner mycket om Anabola snubbar som man ser här hemma.

Tragiskt enligt mig iallafall.

MVH BF

Link to comment
Dela på andra sajter

Jippi!!! gud vad underbart! :preved:

ฉันได้รับเขาฉันเพิ่งเห็นเหล่านี้วิเศษตูด

พวกเขาจะสวยงาม

วันพฤหัสบดีที่จะมากเป็นเขาสัตว์  :clapping:

Link to comment
Dela på andra sajter

skulle vilja veta vad hon heter i hög klackat-scenen,det dundrar i min kropp nu.ha mung höjj.god natt!

Link to comment
Dela på andra sajter

LungAlahato

Tycker som BanFang att de ar lite for smala for min smak. Dessutom misstanker att danseskorna ar katoys.

Arto

Link to comment
Dela på andra sajter

Dom hade inte pimpat upp nån DMax eller Fortuner?  :yes:

"Han har visserligen tagit hit två sydost-asiatiska kvinnor, men han ser sig inte som en fruimportör."

Link to comment
Dela på andra sajter

:mdr: Misstänker att en del medlemmar varit inne allt för mycket på "dagens grabb" tråden och nu tror

sig se en dam med lem var helst han blicken vänder...

Det där var brudar allihop, det är jag tämligen övertygad om. Själv hade jag inte haft något emot att

tjejerna varit änn smalare faktiskt. Lite synd att dessa thailändskor sällan skådas  här i Svedala.

Annars tycker jag att musiken de brukar köra på dessa tillställningar är aningen yrselframkallande

Inget som man dansar tryckare till precis :no:;)

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Khun Somtam

Quote

Tycker som BanFang att de ar lite for smala for min smak. Dessutom misstanker att danseskorna ar katoys.

Detta är 100% Puying, nee noon. Även fru Somtam ger en confirm på detta :great: . Varför dansar man inte så utanför ICA MAXI i Svedala (vilket liv det hade blivet) :dance1::dance1:

//Khun Somtam. som aldrig kan se för mycket av puying med hoon dii

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

En sak som slår mig. Dom måste verkligen svälta sig själva samt äta kvinnliga könshormoner. Påminner mycket om Anabola snubbar som man ser här hemma.

Tragiskt enligt mig iallafall.

MVH BF

Vad är det för konstigt med att tjejer i 20-årsåldern är smala och någorlunda vältränade? Äter man nyttig mat i lagom mängd, och ser till att motionera ordentligt, så håller man sig smal, i synnerhet när man är ung. Märkvärdigare än så är det inte. Och med tanke på att det är vetenskapligt bevisat att både nyttig, kalorifattig kost, och rikligt med motion bidrar till ett längre, och friskare liv, så har jag svårt att förstå vad som är tragiskt i det hela.

Jag tycker snarare att det är tragiskt att fetmaepidemin i världen har gått så långt att smala, sunda tjejer ses som något sjukligt och onaturligt, medan klart överviktiga tjejer ses som sunt och naturligt. Men av någon outgrundlig anledning ses det inte som något konstigt om en kille är smal, och hyfsat vältränad, och en överviktig kille, han är bara tjock och borde banta.

Mvh,

Kaj

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjocka och smala, ja det kan man diskutera i oändlighet.

Vad jag kan dra mig tillminnes var det vid mina första besök till Thailand, slutet 80 början 90 talet, sällsynt med överviktiga Thailändare, i synnerhet i BKK och turistorterna.

Detta har diamentralt förändrats på dessa c:a 20 år, idag verkar det vara helt accepterat med övervikt, vissa vill visa att dom har råd att äta vad dom vill men det är nog bara halva sanningen.

Tror det är den s.k. cocacolakulturen som är den stora boven i dramat, någon som känner igen denna iakttagelse, eller är det bara nåt man anser för att man själv växer i färdriktningen?

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan bara hålla med Kaj.

Tyvärr är det nu så att det som är naturligt ej sammanfaller med det som anses vara normalt.

Överviktiga farangdamer har tråkigt nog tagit sig rätten att definiera vad som är normalt. Anorektiker är ju ett vanligt skällsord från dessa fetrövar...

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Khun Somtam

Helt klart att midjemåttet på vissa thai har förändrats de senaste 20 åren MEN det lär dröja minst 200 år innan de når upp i det genomsnittliga kvinnliga farlangmåttet :dance1:

//Khun Somtam .. choop puying phoom

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...