Jump to content
IGNORERAD

Allsvenskan 2020


Kötthandlarn

Recommended Posts

GreenValley
2 minuter sedan, skrev frogfish:

Ja jäklar vad långt inne det satt.

Snok borde ju gjort 3-4 strutar den här matchen också. Men ärligt talat så kunde Elfsborg gjort flera, så man får väl vara nöjd med en pinne och fortfarande obesegrade🍺

Det var en jävla tur att assisterande domaren var vaken och ändrade domslutet från Ellos-straff till IFK-frispark.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 512
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • conservator

    91

  • frogfish

    62

  • GreenValley

    55

  • Soengsang

    36

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

conservator
48 minuter sedan, skrev GreenValley:

Det var en jävla tur att assisterande domaren var vaken och ändrade domslutet från Ellos-straff till IFK-frispark.

SÅvar det nere på 4 p skillnad, det räcker inte långt skulle jag tro med tanke på att när vi möts så är fler vassa spelare spelklara så redan där är 3 p borta.

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley

Tim Rönning i Elfsborgs mål tror jag kan vara en blivande stormålvakt.

21 år, utvecklingsbar och dessutom 2,01 lång. Han gjorde en riktigt bra insats mot Peking i dag.

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev conservator:

SÅvar det nere på 4 p skillnad, det räcker inte långt skulle jag tro med tanke på att när vi möts så är fler vassa spelare spelklara så redan där är 3 p borta.

Serien är lång, och självklart avgörs det inte idag.

 

Men jag har hellre 13 poäng än 9🙃

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator
4 minuter sedan, skrev frogfish:

Serien är lång, och självklart avgörs det inte idag.

 

Men jag har hellre 13 poäng än 9🙃

Det var ett klokt val :-) tur att det inte avgjordes idag, behöver lite mer tid på oss efter en trögstart

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley
13 minuter sedan, skrev conservator:

Det var ett klokt val :-) tur att det inte avgjordes idag, behöver lite mer tid på oss efter en trögstart

Är inte Skåningar kända för att vara lite tröga och sävliga?

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator
3 minuter sedan, skrev GreenValley:

Är inte Skåningar kända för att vara lite tröga och sävliga?

Nej ganska vassa faktiskt, de är dock kända för att kunna spela fotboll

Det har ju visat sig med 5 guld under 2010 talet och en massa innan dess m,m

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Soengsang:

Norrköping gör 2 mål Elfsborg inget, men hade vart fördel om båda vart i motståndarnas mål :)

Men Elfsborg är ett bra lag, kommer inte att bli helt enkelt för andra mot dem heller.

Snok iaf obesegrade 👍

Håller med dig, Elfsborg är ett bra lag, många lag kommer att få kämpa för att kunna slå dom.

Trots massor av missade chanser, så har vi i alla fall 13 poäng.

Hade vi inte skapat nåt framåt, så hade jag varit orolig, men 26 avslut, det känns bra.

Synd bara att det inte blev ett par mål till, men bollen är rund. Nu kommer Göteborg att få

sota för att vi missade två poäng....hoppas jag!

Link to comment
Dela på andra sajter

Råttorna får åka hem med noll poäng💙🤍

Så jävla rättvist!

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev hamnoi:

Råttorna får åka hem med noll poäng💙🤍

Så jävla rättvist!

Snyggt jobbat, alltid njutning när råttor o apor får stryk.

Nästa match blir inte helt lätt för Norrköping.

Men räkna med Norrköpingsspö 🤣🤣🤣

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Och för eventuella tvivlare.. Såsom hela den förtvivlade Dplay produktionen .

 

24FF5930-5035-4BA3-A70B-C8BA6D514996.thumb.png.1300ca01aee1ae08daa0dbf324019a8f.png

 

927E7114-0867-4593-A3DF-A961E417CADC.thumb.png.0a0b77fc94d6439c4055d38ad7741cac.png

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley
11 minuter sedan, skrev hamnoi:

Och för eventuella tvivlare.. Såsom hela den förtvivlade Dplay produktionen .

 

24FF5930-5035-4BA3-A70B-C8BA6D514996.thumb.png.1300ca01aee1ae08daa0dbf324019a8f.png

 

927E7114-0867-4593-A3DF-A961E417CADC.thumb.png.0a0b77fc94d6439c4055d38ad7741cac.png

Det var ju inte många protester från AIK-spelarna mot domslutet, inte ens från Sebastian Larsson.

Ändrades av GreenValley
Link to comment
Dela på andra sajter

Väldigt tyst från södra Sverige i dag, undrar om dom satt spättekakan i halsen efter matchen mot Ellos.

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Det var en bra match. Spelet hade MIF men chanserna hade dom gule..

 

Tittar nu på Häcken. Massa tjafs om allt hela tiden

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Häcken spelade fotboll.  Motståndarna pratade med domaren. Snacka om att dom måste få sin publik tillbaka som kan påverka domaren. Bara gnäll

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2020-07-02 at 21:44, skrev hamnoi:

Och för eventuella tvivlare.. Såsom hela den förtvivlade Dplay produktionen .

 

24FF5930-5035-4BA3-A70B-C8BA6D514996.thumb.png.1300ca01aee1ae08daa0dbf324019a8f.png

 

927E7114-0867-4593-A3DF-A961E417CADC.thumb.png.0a0b77fc94d6439c4055d38ad7741cac.png

Träffade linjedomaren som dömde in det målet nu på planet till Stockholm. En bra kille!

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator
5 timmar sedan, skrev bambam:

Väldigt tyst från södra Sverige i dag, undrar om dom satt spättekakan i halsen efter matchen mot Ellos.

Inte så nöjd över matchen såklart men är övertygad om att de får rätt på det hela inom kort, just nu är det icke bra men tyst ifrån södra sverige (malmö) lär det aldrig bli så länge vi pratar om foboll. Vet inte vilket lag herrn håller på ? mest av intresse för att kunna kontra ang. kakor i halsen. 

Ändrades av conservator
Link to comment
Dela på andra sajter

19 minuter sedan, skrev conservator:

Inte så nöjd över matchen såklart men är övertygad om att de får rätt på det hela inom kort, just nu är det icke bra men tyst ifrån södra sverige (malmö) lär det aldrig bli så länge vi pratar om foboll. Vet inte vilket lag herrn håller på ? mest av intresse för att kunna kontra ang. kakor i halsen. 

Har inget direkt favoritlag i fotboll men håller på LEKSAND i hockey så du får vänta till vintern

med ett skämt om knäckebröd.

Om du inte räknar engelsk fotboll då är det Wolverhampton och det beskyller jag tipsextra för.

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator
1 timme sedan, skrev bambam:

Har inget direkt favoritlag i fotboll men håller på LEKSAND i hockey så du får vänta till vintern

med ett skämt om knäckebröd.

Om du inte räknar engelsk fotboll då är det Wolverhampton och det beskyller jag tipsextra för.

Ok, jag gissade på Östersund 

Link to comment
Dela på andra sajter

IsaanWarrior

Klart som fan det alltid är skoj när aik & bajen torskar eller tappar poäng men den här säsongen kan lika gärna kasseras, fotboll utan publik är som trav med kossor.

 

Mvh mdmf

Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey.

Link to comment
Dela på andra sajter

IsaanWarrior

Låtsastränar'n Billan...håll ut för snart kommer stora cirkusnumret Zlatan...inte deppa Billan 

Screenshot_20200705-204341_Twitter.jpg

Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey.

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator
39 minuter sedan, skrev IsaanWarrior:

Klart som fan det alltid är skoj när aik & bajen torskar eller tappar poäng men den här säsongen kan lika gärna kasseras, fotboll utan publik är som trav med kossor.

 

Mvh mdmf

Trav är ju lite som innebandy ifrån början med eller utan kossor

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev conservator:

Trav är ju lite som innebandy ifrån början med eller utan kossor

Exakt! Annat med pygméerna som åker med på hingstarna😉

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator
7 timmar sedan, skrev hamnoi:

Exakt! Annat med pygméerna som åker med på hingstarna😉

Vissa gillar ju trots allt innebandy 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...