Jump to content
IGNORERAD

Allsvenskan 2020


Kötthandlarn

Recommended Posts

Nya rekord sätts på löpande band, 116 år utan att gå utan seger i 12 matcher, stort tack Poya, din jävla sopa!

 

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 512
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • conservator

    91

  • frogfish

    62

  • GreenValley

    55

  • Soengsang

    36

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Kötthandlarn
8 minuter sedan, skrev hamnoi:

Nya rekord sätts på löpande band, 116 år utan att gå utan seger i 12 matcher, stort tack Poya, din jävla sopa!

 

Mmmm, man är ju inte nöjd med ytterligare ett kryss men jag väljer att se det positivt.......

Med tanke på Blåvitts nuvarande status, så tog man ändå ett poäng borta mot förra årets SM-vinnare, som ligger trea just nu i Allsvenskan....

Det är ju bättre än att få kryssmatcher hemma mot andra bottenlag......

Hoppas på att de får till sitt spel snart, så de kan vända........

 

Trevlig lördag på dig min vän trots denna matchen.......:D

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Kötthandlarn:

Mmmm, man är ju inte nöjd med ytterligare ett kryss men jag väljer att se det positivt.......

Med tanke på Blåvitts nuvarande status, så tog man ändå ett poäng borta mot förra årets SM-vinnare, som ligger trea just nu i Allsvenskan....

Det är ju bättre än att få kryssmatcher hemma mot andra bottenlag......

Hoppas på att de får till sitt spel snart, så de kan vända........

 

Trevlig lördag på dig min vän trots denna matchen.......:D

Bra gjort o ta poäng mot dem, de är ju ändå stockholmstraktens bästa lag som haft flyt ett tag, resterande är ju rena bottenlag :)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Kötthandlarn:

Mmmm, man är ju inte nöjd med ytterligare ett kryss men jag väljer att se det positivt.......

Med tanke på Blåvitts nuvarande status, så tog man ändå ett poäng borta mot förra årets SM-vinnare, som ligger trea just nu i Allsvenskan....

Det är ju bättre än att få kryssmatcher hemma mot andra bottenlag......

Hoppas på att de får till sitt spel snart, så de kan vända........

 

Trevlig lördag på dig min vän trots denna matchen.......:D

Ni följer nog med ÖSK ner i ettan

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn
1 timme sedan, skrev måne:

Ni följer nog med ÖSK ner i ettan

Aldrig.......:D

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2020-07-01 at 22:44, skrev frogfish:

Serien är lång, och självklart avgörs det inte idag.

 

Men jag har hellre 13 poäng än 9🙃

Hellre 38 än 28 :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är bara att gratulera MFF till seriesegern. Det här försprånget släpper dom inte.

Men det tar emot att skriva raden ovan.....😄

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev möljis:

Det är bara att gratulera MFF till seriesegern. Det här försprånget släpper dom inte.

Men det tar emot att skriva raden ovan.....😄

Jag avvaktar med att öppna flarran. Det ser iaf mycket bra ut. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är i o för sig ingen större merit att vinna allsvenskan så jävla dålig kvalitet som den håller, med den plånbok och spenderbyxor MFF har och förvaltar kännsdet nästan som  överkonsumtion, dessvärre hjälper det inte mot utlåndska lag från medelstora nationer, dom är vana med motstånd i sina inhemska ligor. Man får dock ge MFF mer än godkänt i sin spelarshopping till skillnad från B lagen, dvs resten av allsvenskan

Ändrades av Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Baa:

Det är i o för sig ingen större merit att vinna allsvenskan så jävla dålig kvalitet som den håller, med den plånbok och spenderbyxor MFF har och förvaltar kännsdet nästan som  överkonsumtion, dessvärre hjälper det inte mot utlåndska lag från medelstora nationer, dom är vana med motstånd i sina inhemska ligor. Man får dock ge MFF mer än godkänt i sin spelarshopping till skillnad från B lagen, dvs resten av allsvenskan

Nja visst har det gått ganska bra även mot europeiskt motstånd så sent som i fjol så vann de sin grupp i EL med lag som Dynamo Kiew,

FC Köpenhamn och året innan så tog det stopp först när man fick möta Chelsea och  innan det mötet så kunde man säga adjö till en del

andra någorlunda kända klubbar, då förvisso med S Mackan i laget, det är ju också de europeiska framgångarna som har gjort att kassan 

ser ut som den gör

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev conservator:

Nja visst har det gått ganska bra även mot europeiskt motstånd så sent som i fjol så vann de sin grupp i EL med lag som Dynamo Kiew,

FC Köpenhamn och året innan så tog det stopp först när man fick möta Chelsea och  innan det mötet så kunde man säga adjö till en del

andra någorlunda kända klubbar, då förvisso med S Mackan i laget, det är ju också de europeiska framgångarna som har gjort att kassan 

ser ut som den gör

Ni har ju även sålt dyrt och köpt tillbaka billigt 😄

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev måne:

Karma slog till i Helsingborg,Djurgården förlorade 🤪

Ja, men det var synd för vår kära sportklubb. Tur att AIK torskade. Poäng mot Peking i afton känns nödvändigt...

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev Abercrombie:

Ja, men det var synd för vår kära sportklubb. Tur att AIK torskade. Poäng mot Peking i afton känns nödvändigt...

Poäng mot Snoka finns på drömforat,hoppas kan man ju.Nu har nån holländare kommit in och Roman Gali ska visst ochså in men om det räcker,f-n vet.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev måne:

Poäng mot Snoka finns på drömforat,hoppas kan man ju.Nu har nån holländare kommit in och Roman Gali ska visst ochså in men om det räcker,f-n vet.

In your dreams, Pedro. Ikväll blir det 3 till Snok!

 

PS: Lika bra att ta ut segern i förskott, i efterhand lär det vara för sent......

Link to comment
Dela på andra sajter

Dif var inte bra, Bjöd på kvitteringen. Då fick Hif tillbaka självförtroendet. Sedan blev dom effektivast 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Det här verkar vara min säsong i år.........🤬

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX............

Kan var ngn form av världsrekord i sig, men det roar inte mig.........

AVGÅ ALLA...........🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev John Khonken:

Dif var inte bra, Bjöd på kvitteringen. Då fick Hif tillbaka självförtroendet. Sedan blev dom effektivast 

Jag skulle vilja säga att Djurgården blev utspelade io andra

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

48 minuter sedan, skrev måne:

Nu förstörde vi kväll för grodfisken,och nu ser vi uppåt i tabellen 🤣

Nja, det var faktiskt väntat. Har sett ut så senaste månaden....

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn
On 2020-08-30 at 18:56, skrev Kötthandlarn:

Det här verkar vara min säsong i år.........🤬

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX............

Kan var ngn form av världsrekord i sig, men det roar inte mig.........

AVGÅ ALLA...........🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬

 

Så då fick Poya kicken idag enligt ett styrelsebeslut men tydligen var det relativt kontroversiellt med tanke på att Kenneth Andersson ryktas avgå som sportchef på frivillig basis..........

Kan säkert sägas mycket om Poya men är ett dåligt resultat alltid en tränares fel?

Blåvitt har ju sedan länge haft en tradition att värva diverse mittfältare men sällan eller aldrig försöker man värva en bra anfallare.......

När Robin Söder gick sönder i början av Allsvenskan, så blev det pinsamt bevisat att det inte finns ngn topp längst fram......

Vad gjorde man då?

Jo, man värvade mer mittfältare.........🤬

 

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Kötthandlarn:

 

Så då fick Poya kicken idag enligt ett styrelsebeslut men tydligen var det relativt kontroversiellt med tanke på att Kenneth Andersson ryktas avgå som sportchef på frivillig basis..........

Kan säkert sägas mycket om Poya men är ett dåligt resultat alltid en tränares fel?

Blåvitt har ju sedan länge haft en tradition att värva diverse mittfältare men sällan eller aldrig försöker man värva en bra anfallare.......

När Robin Söder gick sönder i början av Allsvenskan, så blev det pinsamt bevisat att det inte finns ngn topp längst fram......

Vad gjorde man då?

Jo, man värvade mer mittfältare.........🤬

 

Bottenstrid 2/3 år, första året fick Hjalmar o Stiller rycka in, andra året så kom ferran o nu...

 

Helt rätt imo, men borde gjorts tidigare.

Resultaten måste tala och den sämsta inledningen i klubbens historia räcker gott o väl,

 

Tar man med hösten så har laget mäktat med 4 segrar på 24? matcher, det är åt helvete för dåligt om man inte har gajs-ambitioner😉

 

Verkar vara en jäkligt go gubbe och grymt ambitiös, kommer säkert bli en fin karriär med tanke på hans unga ålder. Men Blåvitt var ett nummer för stort, inte för att jag tror t.ex Mjällby hade haft mer tålamod för den delen.

 

Hans underliga matchcoachning och oviljan att ändra sin filosofi tror jag bidrog, spela barca är svårt med världsspelare, och stört omöjligt med svenska träben.

 

Blir spännande att se vem som tar över, tror på en internlösning under hösten men hoppas på Norling🙈

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn
2 minuter sedan, skrev hamnoi:

Bottenstrid 2/3 år, första året fick Hjalmar o Stiller rycka in, andra året så kom ferran o nu...

 

Helt rätt imo, men borde gjorts tidigare.

Resultaten måste tala och den sämsta inledningen i klubbens historia räcker gott o väl,

 

Tar man med hösten så har laget mäktat med 4 segrar på 24? matcher, det är åt helvete för dåligt om man inte har gajs-ambitioner😉

 

Verkar vara en jäkligt go gubbe och grymt ambitiös, kommer säkert bli en fin karriär med tanke på hans unga ålder. Men Blåvitt var ett nummer för stort, inte för att jag tror t.ex Mjällby hade haft mer tålamod för den delen.

 

Hans underliga matchcoachning och oviljan att ändra sin filosofi tror jag bidrog, spela barca är svårt med världsspelare, och stört omöjligt med svenska träben.

 

Blir spännande att se vem som tar över, tror på en internlösning under hösten men hoppas på Norling🙈

Bra analys där men tror fortfarande att ett lag inte är bättre än spelarna de ha att tillgå.......

Visserligen, så borde det här laget ha nått ett bättre resultat (kanske under annan ledning) men har man inga målgörare i spjutspetsen, så kommer det inte funka hur bra passningsspelare man än har på mittfältet.........

 

Internlösning borde väl bli Alf i sådana fall, om man inte ballar ut fullständigt med Roger Gustavsson........:rotfl:

Alexandersson är ju kvar inom föreningen men han är väl på fotbollsskolan nu?

 

Norling, nej tack........

Jag kunde acceptera Stahre (som jag ville ha kvar) men Norling är nog fan lite för mycket AIK för att jag skall kunna ta till mig det.......:giggle:

 

Vad hände med Zoran Lukic egentligen?.......

Denne fantomtränare som bara försvann till ingenting........

Kanske det skulle vara en bra efterträdare om man nu skall följa Blåvitts tidigare ambitioner när det gäller att värva tränare......:giggle:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med KH, en tränare kan inte göra guld av sand och nu när ni fått in lite nya spelare så får han sparken.

Tycker nog att han borde fått någon vecka till på sig att visa resultat

supportrar  till storlag verkar ha krav även om underlag till det inte finns man hör inte samma visa i Kalmar, Örebro eller Helsingborg.                                                                 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...