Jump to content
IGNORERAD

Allsvenskan 2020


Kötthandlarn

Recommended Posts

Kötthandlarn
20 timmar sedan, skrev hamnoi:

Finns mycket att hålla med om i den texten men fan inte till att ta in Jörgen Lennartsson igen......

Blåvitt har ju nästan bytt tränare mer än en annan byter kalsonger de senaste åren (ja, jag byter kalsonger oftare än så :giggle:).......

Tror det var jäkligt fel att ta bort Stahre men vem vet........

Någonstans har det blivit ruttet i klubben och det har hållit i sig länge nu........🤬

Tror inte det finns ngn annan klubb i Sverige som har lyckats göra ett sådant enormt djupdyk efter att har varit totalt överlägsna under både 80- & 90-talet........

Visst, det är gamla meriter men har man varit så framgångsrika under så lång tid och även i hyfsad modern tid, så borde man inte tappa så här...

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 512
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • conservator

    91

  • frogfish

    62

  • GreenValley

    55

  • Soengsang

    36

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

8 minuter sedan, skrev Kötthandlarn:

Finns mycket att hålla med om i den texten men fan inte till att ta in Jörgen Lennartsson igen......

Blåvitt har ju nästan bytt tränare mer än en annan byter kalsonger de senaste åren (ja, jag byter kalsonger oftare än så :giggle:).......

Tror det var jäkligt fel att ta bort Stahre men vem vet........

Någonstans har det blivit ruttet i klubben och det har hållit i sig länge nu........🤬

Tror inte det finns ngn annan klubb i Sverige som har lyckats göra ett sådant enormt djupdyk efter att har varit totalt överlägsna under både 80- & 90-talet........

Visst, det är gamla meriter men har man varit så framgångsrika under så lång tid och även i hyfsad modern tid, så borde man inte tappa så här...

Lennartsson är uteslutet. Skulle kunna tänka mig JO under hösten som budgetalternativ , dödgrävare iofs😉 men kan nog få till ett rakare spel och stå för en o annan hårtork i halvtid. In med Seb också så ska dom som inte gör jobbet få veta att dom lever😂

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn
51 minuter sedan, skrev hamnoi:

Lennartsson är uteslutet. Skulle kunna tänka mig JO under hösten som budgetalternativ , dödgrävare iofs😉 men kan nog få till ett rakare spel och stå för en o annan hårtork i halvtid. In med Seb också så ska dom som inte gör jobbet få veta att dom lever😂

 

Mmmm, eller kanske man skall sluta med det man har gjort under så många år nu.......

 

Nämligen att värva mittfältare i parti och minut som man inte har ngn plan för.......

Tror Blåvitt har ett rekord i Guinness på det.......:giggle:

 

Men det är klart, tror man fortfarande att man är fotbollens sista proletärer, så skall det väl värvas till mellanmjölkens land i mitten och aldrig till toppen..........:D

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

48 minuter sedan, skrev Kötthandlarn:

 

Mmmm, eller kanske man skall sluta med det man har gjort under så många år nu.......

 

Nämligen att värva mittfältare i parti och minut som man inte har ngn plan för.......

Tror Blåvitt har ett rekord i Guinness på det.......:giggle:

 

Men det är klart, tror man fortfarande att man är fotbollens sista proletärer, så skall det väl värvas till mellanmjölkens land i mitten och aldrig till toppen..........:D

Ni leder ju damallsvenskan, så deppa inte för mycket :)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Kötthandlarn:

 

Mmmm, eller kanske man skall sluta med det man har gjort under så många år nu.......

 

Nämligen att värva mittfältare i parti och minut som man inte har ngn plan för.......

Tror Blåvitt har ett rekord i Guinness på det.......:giggle:

 

Men det är klart, tror man fortfarande att man är fotbollens sista proletärer, så skall det väl värvas till mellanmjölkens land i mitten och aldrig till toppen..........:D

allt handlar väl om pengar,fråga från en som inte hänger med.1 Kom Göteborg aldrig  på grön kvist efter guldåren,2 Om dom gjorde var är dom pengarna bortsupna ?.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev bambam:

allt handlar väl om pengar,fråga från en som inte hänger med.1 Kom Göteborg aldrig  på grön kvist efter guldåren,2 Om dom gjorde var är dom pengarna bortsupna ?.

Janne Plånbok tog över som kassör, det var början till slutet.

Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev GreenValley:

Janne Plånbok tog över som kassör, det var början till slutet.

Roger har nog spenderat en hel del med.

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn
13 minuter sedan, skrev bambam:

allt handlar väl om pengar,fråga från en som inte hänger med.1 Kom Göteborg aldrig  på grön kvist efter guldåren,2 Om dom gjorde var är dom pengarna bortsupna ?.

Förmodligen.......

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn
34 minuter sedan, skrev Soengsang:

Ni leder ju damallsvenskan, så deppa inte för mycket :)

Nja, inte IFK Göteborg (det är ju som att påstå att FC Rosengård är detsamma som MFF bara för att de kommer från samma stad) men måste erkänna att IFK Gbg:s första damlag imponerar fast det är dock i lägre serier (måste ju börja ngnstans).......

 

GFC imponerar dock stort i år med flertalet bra värvningar och en bra ungdomsverksamhet........

Tror jag har sett snyggare mål när de har spelat i år än vad många herrlag i Allsvenskan har presterat........

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Kötthandlarn:

Nja, inte IFK Göteborg (det är ju som att påstå att FC Rosengård är detsamma som MFF bara för att de kommer från samma stad) men måste erkänna att IFK Gbg:s första damlag imponerar fast det är dock i lägre serier (måste ju börja ngnstans).......

 

GFC imponerar dock stort i år med flertalet bra värvningar och en bra ungdomsverksamhet........

Tror jag har sett snyggare mål när de har spelat i år än vad många herrlag i Allsvenskan har presterat........

FC Rosengård hette MFF fram till 2007, då bytte man till LdB FC och 2013 bytte man till Rosengård.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn
Precis nyss, skrev GreenValley:

FC Rosengård hette MFF fram till 2007, då bytte man till LdB FC och 2013 bytte man till Rosengård.

Jag vet, men det är ju ändå inte samma lag.......

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Kötthandlarn:

Nja, inte IFK Göteborg (det är ju som att påstå att FC Rosengård är detsamma som MFF bara för att de kommer från samma stad) men måste erkänna att IFK Gbg:s första damlag imponerar fast det är dock i lägre serier (måste ju börja ngnstans).......

 

GFC imponerar dock stort i år med flertalet bra värvningar och en bra ungdomsverksamhet........

Tror jag har sett snyggare mål när de har spelat i år än vad många herrlag i Allsvenskan har presterat........

Ähhh same same but......

Men faktiskt så hoppas jag IFK löser detta, trist om de skulle åka ur, men det tror jag inte, både AIK och IFK kommer nog att fixa detta.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

32 minuter sedan, skrev Kötthandlarn:

Nja, inte IFK Göteborg (det är ju som att påstå att FC Rosengård är detsamma som MFF bara för att de kommer från samma stad) men måste erkänna att IFK Gbg:s första damlag imponerar fast det är dock i lägre serier (måste ju börja ngnstans).......

 

GFC imponerar dock stort i år med flertalet bra värvningar och en bra ungdomsverksamhet........

Tror jag har sett snyggare mål när de har spelat i år än vad många herrlag i Allsvenskan har presterat........

FC Rosengård är fd. Malmö FF

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn
20 timmar sedan, skrev conservator:

FC Rosengård är fd. Malmö FF

Jag vet....

Läs tidigare inlägg....

Även om det var i samma förening för många år sedan, så är de ju inte det nu.....

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2020-08-18 at 18:38, skrev Kötthandlarn:

Finns mycket att hålla med om i den texten men fan inte till att ta in Jörgen Lennartsson igen......

Blåvitt har ju nästan bytt tränare mer än en annan byter kalsonger de senaste åren (ja, jag byter kalsonger oftare än så :giggle:).......

Tror det var jäkligt fel att ta bort Stahre men vem vet........

Någonstans har det blivit ruttet i klubben och det har hållit i sig länge nu........🤬

Tror inte det finns ngn annan klubb i Sverige som har lyckats göra ett sådant enormt djupdyk efter att har varit totalt överlägsna under både 80- & 90-talet........

Visst, det är gamla meriter men har man varit så framgångsrika under så lång tid och även i hyfsad modern tid, så borde man inte tappa så här...

Det finns ett annat lag som lyckats göra ett lika enormt djupdyk. MFF gick från Europacupfinal till att åka ur allsvenskan på 20 år. I o för sig har klubben efter det rest sig och upplever just nu en ny storhetstid .

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2020-08-18 at 21:03, skrev GreenValley:

Janne Plånbok tog över som kassör, det var början till slutet.

Blåvitt hade över 100 miljoner på banken, vilket på den tiden var en enorm summa. Resten av fotboll-Sverige knorrade över att IFK Göteborg skulle dammsuga landet på talanger och dominera allsvenskan under överskådlig tid. Men ett antal nyförvärv slog inte väl ut. Fd MFF:arna Jocke Persson och Christian Karlsson, Robert Andersson från Halmstad med flera. Någonstans där tappade Blåvitt initiativet och kompassriktningen och har sedan dess haft stora problem att komma tillbaka. Efter 1997 har det bara blivit ett SM-guld och Europaframgångarna lyser med sin frånvaro sedan många år

Link to comment
Dela på andra sajter

Är lite dåligt insatt i IFK Göteborgs historia men hörde att Mats Green inte tillhörde den skarpaste kniven i lådan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu kommer Bom-bom o snart seb, då blir vi ivf Sveriges argaste lag😜

 

https://www.expressen.se/gt/sport/fotboll/allsvenskan/pontus-wernbloom-nara-ifk-goteborg/

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn
On 2020-08-20 at 16:45, skrev Thompan888:

Blåvitt hade över 100 miljoner på banken, vilket på den tiden var en enorm summa. Resten av fotboll-Sverige knorrade över att IFK Göteborg skulle dammsuga landet på talanger och dominera allsvenskan under överskådlig tid. Men ett antal nyförvärv slog inte väl ut. Fd MFF:arna Jocke Persson och Christian Karlsson, Robert Andersson från Halmstad med flera. Någonstans där tappade Blåvitt initiativet och kompassriktningen och har sedan dess haft stora problem att komma tillbaka. Efter 1997 har det bara blivit ett SM-guld och Europaframgångarna lyser med sin frånvaro sedan många år

Japp, det var väl ngnstans där det gick åt he***te......

Sicka pajasvärvningar.......🤬

 

 

10 timmar sedan, skrev hamnoi:

Nu kommer Bom-bom o snart seb, då blir vi ivf Sveriges argaste lag😜

 

https://www.expressen.se/gt/sport/fotboll/allsvenskan/pontus-wernbloom-nara-ifk-goteborg/

Wernblom är väl ingen framtidssatsning direkt men jag ser verkligen fram emot att han "flisar" ner motståndare och går därifrån med sitt goa leende.......:rotfl:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

36 minuter sedan, skrev Kötthandlarn:

Japp, det var väl ngnstans där det gick åt he***te......

Sicka pajasvärvningar.......🤬

 

 

Wernblom är väl ingen framtidssatsning direkt men jag ser verkligen fram emot att han "flisar" ner motståndare och går därifrån med sitt goa leende.......:rotfl:

Det blir ett bra tillskott i truppen, gillar hans inställlning

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Kötthandlarn:

Japp, det var väl ngnstans där det gick åt he***te......

Sicka pajasvärvningar.......🤬

 

 

Wernblom är väl ingen framtidssatsning direkt men jag ser verkligen fram emot att han "flisar" ner motståndare och går därifrån med sitt goa leende.......:rotfl:

Vi har ju redan mött Blåvitt 2 ggr så kötta på bara!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn
23 minuter sedan, skrev GreenValley:

Vi har ju redan mött Blåvitt 2 ggr så kötta på bara!

 

Ha ha ha, tror det är Dyrgården nästa så man hoppas ju......:rotfl:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Peolito:

Oavgjort mot Göteborg känns som en förlust. Underbart att Bajen torskade däremot. 😄

Det ska Ni Vara nöjda med, ungefär den nivån som Djurgården hör hemma i.

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Peolito:

Oavgjort mot Göteborg känns som en förlust. Underbart att Bajen torskade däremot. 😄

Ja för inte torskar dom mot aphägnet.

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...