Jump to content
IGNORERAD

Allsvenskan 2020


Kötthandlarn

Recommended Posts

  • Svar 512
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • conservator

    91

  • frogfish

    62

  • GreenValley

    55

  • Soengsang

    36

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

1 timme sedan, skrev frogfish:

Snok får väl skylla sig själva, formen är dålig. Men såg straffarna i efterhand och domaren har nog ett välfyllt konto efter dem. Första var ju galet billig, och den andra var ju rent felaktig. Tråkigt, men spelar man inte bättre blir det såhär.

 

Nä, nu får grabbarna ta tag i det här. Bara att börja om och på med blåstället.

Såg bara den första och den var som du sa billig, tog max på axeln

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev conservator:

Såg bara den första och den var som du sa billig, tog max på axeln

Det var straff #2.

Den första var när Martin Ohlsson sökte upp Gerson och föll som en fura.

Ändrades av GreenValley
Link to comment
Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev GreenValley:

Det var straff #2.

Den första var när Martin Ohlsson sökte upp Gerson och föll som en fura.

ok, kollade bara delvis på matchen

Link to comment
Dela på andra sajter

27 minuter sedan, skrev conservator:

Såg bara den första och den var som du sa billig, tog max på axeln

Det är ju egentligen skit samma, dömt är dömt. Men här är de:

 

#1:

 

#2:

 

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev frogfish:

Det är ju egentligen skit samma, dömt är dömt. Men här är de:

 

#1:

 

#2:

 

Ja usch så billigt , det svider rejält !

Link to comment
Dela på andra sajter

13 hours ago, Peolito said:

Tror den gode Khonken menar att Dif har mest sm-tecken i alla idrotter sammanslaget.

Så är det...dessvärre...

Mesta mästsrna

Bodde nästan granne med krogen med samma namn för några år sedan, hade funderingar på bombdåd, men det stannade vid drömmar 😄

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Örebro❤️
 

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Soengsang:

Örebro❤️
 

Snyggt mål men långt ifrån rättvist.

MFF kommer tillbaka...

Link to comment
Dela på andra sajter

8 raka segrar ett gäng avslut men inte alltför många mellan stolparna.

Kul för Nalic att göra sitt premiärmål i AS. #MFF

Link to comment
Dela på andra sajter

5 av 25 avslut på mål. Lite bättre skärpa och vi hade krossat ÖSK på riktigt. Vi kommer att vara formtoppade lagom till play-off matchen till Europa. 

 

Mesta Mästarna

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Peolito:

Aldrig fel att slakta Örebro 😄

Att vinna med bara 3-0 mot Örebro i dagens läge är ingen merit,och spelar inte DIF bättre än så här har de inget i toppen att göra.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är så man vinner allsvenskan. Man vinner även när man är mindre bra. Men i år vinner reserv danskarna. 

Link to comment
Dela på andra sajter

19 timmar sedan, skrev måne:

Att vinna med bara 3-0 mot Örebro i dagens läge är ingen merit,och spelar inte DIF bättre än så här har de inget i toppen att göra.

Dif har vart kassa hela säsongen och ligger ändå i toppen 😄. Gissar på bronspeng i år. MFF vinner och AIK åker ur.

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev Peolito:

Dif har vart kassa hela säsongen och ligger ändå i toppen 😄. Gissar på bronspeng i år. MFF vinner och AIK åker ur.

Är bara tacksam om ÖSK klarar sig kvar,just nu tror de skulle ha det svårt i superettan.Guldet står nog mellan MFF;DIF och snoka.Med en liten varning för Elfsborg.

Ändrades av måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hade nästan glömt bort hur det känns att ta 3 poäng.

Pontus Almkvist (en äkta sör(m)länning) visade vägen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev GreenValley:

Jag hade nästan glömt bort hur det känns att ta 3 poäng.

Pontus Almkvist (en äkta sör(m)länning) visade vägen.

Mot seriens sämsta lag som kommer att spela i S1 nästa år så är det ingen större merit, men grattis!

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev hamnoi:

Mot seriens sämsta lag som kommer att spela i S1 nästa år så är det ingen större merit, men grattis!

Nja så illa tror jag inte det går, i alla fall hoppas jag att Blåvitt håller sig kvar.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev GreenValley:

Nja så illa tror jag inte det går, i alla fall hoppas jag att Blåvitt håller sig kvar.

 

Finns inte en chans med Poya, men kommer avgå/sparkad innan augusti är slut hoppas jag. 

Meningslös ”barcafotboll ”funkar med världsspelare och inte allsvenska träben. Envisas man då att bara fortsätta i samma spår trots 4 segrar på 22 matcher, en utveckling som pekar rakt neråt år3 så är man rätt korkad. Lägg därtill att han spelar en landslagsmittfältare som mittback och en div2 lirare på topp, match efter match.

 

Har trott på sorti sedan 4-5 matcher tillbaka o det står fast. De flesta supportrar på forum

osv är helt uppgivna, orkar inte ens bli förbannade längre utan accepterar det faktum att vi är en bottenklubb med en organisation som kostar som ett topplag.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

4 hours ago, hamnoi said:

Finns inte en chans med Poya, men kommer avgå/sparkad innan augusti är slut hoppas jag. 

Meningslös ”barcafotboll ”funkar med världsspelare och inte allsvenska träben. Envisas man då att bara fortsätta i samma spår trots 4 segrar på 22 matcher, en utveckling som pekar rakt neråt år3 så är man rätt korkad. Lägg därtill att han spelar en landslagsmittfältare som mittback och en div2 lirare på topp, match efter match.

 

Har trott på sorti sedan 4-5 matcher tillbaka o det står fast. De flesta supportrar på forum

osv är helt uppgivna, orkar inte ens bli förbannade längre utan accepterar det faktum att vi är en bottenklubb med en organisation som kostar som ett topplag.

Join the club.

Gnaget forever.

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...