Jump to content
IGNORERAD

Ban99arne " Tack "

Maitan
 Dela

Recommended Posts

Hej vem du än är.

För min del har du fått mig (säkert många andra) att falla av stolen, med dina sköna repliker.

Jag har haft stunder som man vet ej vad man skall ta sig till,men så har man gått in MPR för

att se vad som är på gång.Då ser man att du är där, man följer dig läser dina sköna repliker

och loggar ut med ett stort smile som går runt hela skallen. Jag vill med detta säga (Arne?!?!)

mig har du fått på gott humör många gånger. (säkert många mer) Ett stort tack.

Med Vänliga Hälsningar Maitan.

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Dela på andra sajter

• Svar 26
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Maitan

4

• edvardpop

3

• Joints

3

• BanFang

2

Mest aktiva i denna tråd

Jag håller med. B-Arne är unik. Kan inte finnas så många av hans sort på svenska forum. Allt han skriver är inte kul men väldigt ofta träffar han med otrolig skicklighet rätt. Hjärtat verkar ju också sitta på rätt plats.

Dela på andra sajter

Guest Gurkan21

Jag tror att herr bananen är en väl bildad man med mycket

erfarenhet och mycket kunskap om det mesta

och naturligtvis en massa humor :mdr:

Dela på andra sajter

Jag tycker han kan få va kvar.

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

Dela på andra sajter

Hej på dej.

Vem f.n har sakt att han skall ut? :crazy::diablo::wai:   Maitan

Det var mycket tjat om att han skulle slängas ut eller inte när Mpr drog igång. Sedan dog den debatten och B-Arne har väl blivit något av hustomte.

Dela på andra sajter

Sträck på dej Flengubbe :D:D:D:D

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Var det inte så att på TT så debatterade han också, inte som här bara kastar ut sig lustigheter.

Jag kan minnas fel men det var väl så?

Dela på andra sajter

Hej på dej.

Vem f.n har sakt att han skall ut? :crazy::diablo::wai:   Maitan

Ingen alls Maitan. Inte änn i alla fall. Tänkte bara vara ute i god tid innan någon tråkmåns invänder

mot hans existens här på forumet i denna tråd ;) Munnen den ska skratta å va glad. Och det får den

ofta göra tack vare pajsare som bananen och broder tok tok. Tror att det är få andra forum som har

så roliga gubbar bland sina medlemmar.

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

Dela på andra sajter

Instämmer fullt ut,ban99arne med sin flenistiska!humor är ett fantastiskt tillskott i vardagen,men har ni oxå märkt att han kan även ge goda och informativa råd i knepiga frågor så han besitter oxå ett stort intelekt  :great: nog hyllat nu,nu kanske jag får ett analt tillrättavisande  :crazy: Mvh Måne

Måne

Dela på andra sajter

Hej på er,

Jag är ny på forumet sedan igår men jag har redan skrattat ett antal gånger åt denna man :great: , faktiskt också åt BTT som inte alla verkar gilla.

Keep up the good work :dance1:

//Khun Somtam

Dela på andra sajter

Undrar om han jobbar på fabrik?

Finns väl inga fabriker i Flen?

Men håller med om att han är en kul prick!

Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb.

Dela på andra sajter

men har ni oxå märkt att han kan även ge goda och informativa råd i knepiga frågor så han besitter oxå ett stort intelekt 

Jo det har jag märkt. En gång skrev han flera seriösa svar i samma tråd. Dessa svar måste man läsa flera ggr. Först för att hitta det roliga som inte finns och sedan för att fatta vad han egentligen menade. Så även hans icke roliga svar blir luriga.

Dela på andra sajter

Jag tror han är ett troll och i bästa fall en fjant, men nu är det Kim som bestämmer och såsom hans personlige hovfjant.

MPR hade varit ett så mycket mer seriöst och välrenommerat forum utan den där fjanten men Kim skiter väl i det antar jag.

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

Dela på andra sajter

Jaså, så du tror inte fjanten klarar sig utan Kim, det är bra för det stödjer då mig teori..

Rocka på bara Ban99arne, kim vaknar lite senare

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

Dela på andra sajter

Jag tror han är ett troll och i bästa fall en fjant, men nu är det Kim som bestämmer och såsom hans personlige hovfjant.

MPR hade varit ett så mycket mer seriöst och välrenommerat forum utan den där fjanten men Kim skiter väl i det antar jag.

Vadan detta hat gentemot B99A?  Han är ju en frisk fläkt här på MPR

Och han bryter inte mot några forumregler vad jag vet.

Nää mer av Arne tycker jag.

Dela på andra sajter

Personkulter är av ondo...

åsså må¨ste man skriva några x-tra ord för att kunna posta posten

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Tack BanArne,

Du har nog inte bara lyckats med att få fram ett gott skratt många gånger, utan också många fruktsamma eftertankar. Den enda nackdelen med dina kommentarer är att man måste läsa dem minst två gånger med en mental nollställning emellan, för att inte gå miste om något.

//Singha711

Dela på andra sajter

Instämmer fullt ut,ban99arne med sin flenistiska!humor är ett fantastiskt tillskott i vardagen,men har ni oxå märkt att han kan även ge goda och informativa råd i knepiga frågor så han besitter oxå ett stort intelekt  :great: nog hyllat nu,nu kanske jag får ett analt tillrättavisande  :crazy: Mvh Måne
vi får inte glömma att våran arne är doctor/spykolog/nämdeman/osv

mvh jannegbg

Dela på andra sajter

Banarne gillar inte barrövar däremot så har han ett äkta och genuint intresse för anala ting.

Hur nu den ekvationen går ihop?

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

Oregistrerad
Denna tråd är låst.
 Dela

• Skapa ny...