Maitan Inlagd Juli 24, 2009 Dela Inlagd Juli 24, 2009 Hej vem du än är. För min del har du fått mig (säkert många andra) att falla av stolen, med dina sköna repliker. Jag har haft stunder som man vet ej vad man skall ta sig till,men så har man gått in MPR för att se vad som är på gång.Då ser man att du är där, man följer dig läser dina sköna repliker och loggar ut med ett stort smile som går runt hela skallen. Jag vill med detta säga (Arne?!?!) mig har du fått på gott humör många gånger. (säkert många mer) Ett stort tack. Med Vänliga Hälsningar Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joints Inlagd Juli 24, 2009 Dela Inlagd Juli 24, 2009 Jag håller med. B-Arne är unik. Kan inte finnas så många av hans sort på svenska forum. Allt han skriver är inte kul men väldigt ofta träffar han med otrolig skicklighet rätt. Hjärtat verkar ju också sitta på rätt plats. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Juli 24, 2009 Dela Inlagd Juli 24, 2009 Jag tror att herr bananen är en väl bildad man med mycket erfarenhet och mycket kunskap om det mesta och naturligtvis en massa humor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juli 24, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Juli 24, 2009 Hej på er. Håller med er helt,men för min del har han givet många goa skratt. Fan man ler ju när man pratar om honom. Mvh Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd Juli 24, 2009 Dela Inlagd Juli 24, 2009 Instämmer , en mycket underhållande man ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juli 24, 2009 Dela Inlagd Juli 24, 2009 Jag tycker han kan få va kvar. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juli 24, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Juli 24, 2009 Hej på dej. Vem f.n har sakt att han skall ut? Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joints Inlagd Juli 24, 2009 Dela Inlagd Juli 24, 2009 Quote Hej på dej. Vem f.n har sakt att han skall ut? Maitan Det var mycket tjat om att han skulle slängas ut eller inte när Mpr drog igång. Sedan dog den debatten och B-Arne har väl blivit något av hustomte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 24, 2009 Dela Inlagd Juli 24, 2009 Sträck på dej Flengubbe När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Juli 24, 2009 Dela Inlagd Juli 24, 2009 Var det inte så att på TT så debatterade han också, inte som här bara kastar ut sig lustigheter. Jag kan minnas fel men det var väl så? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juli 24, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Juli 24, 2009 Hej Joint många Detta visste inget om,men jag står fast han har givet mig många goa skratt. Och jag tror till många här på MPR. Det är verkligen våran HUSTOMTE. Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juli 24, 2009 Dela Inlagd Juli 24, 2009 Quote Hej på dej. Vem f.n har sakt att han skall ut? Maitan Ingen alls Maitan. Inte änn i alla fall. Tänkte bara vara ute i god tid innan någon tråkmåns invänder mot hans existens här på forumet i denna tråd Munnen den ska skratta å va glad. Och det får den ofta göra tack vare pajsare som bananen och broder tok tok. Tror att det är få andra forum som har så roliga gubbar bland sina medlemmar. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 24, 2009 Dela Inlagd Juli 24, 2009 Instämmer fullt ut,ban99arne med sin flenistiska!humor är ett fantastiskt tillskott i vardagen,men har ni oxå märkt att han kan även ge goda och informativa råd i knepiga frågor så han besitter oxå ett stort intelekt nog hyllat nu,nu kanske jag får ett analt tillrättavisande Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Somtam Inlagd Juli 24, 2009 Dela Inlagd Juli 24, 2009 Hej på er, Jag är ny på forumet sedan igår men jag har redan skrattat ett antal gånger åt denna man , faktiskt också åt BTT som inte alla verkar gilla. Keep up the good work //Khun Somtam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ITOY Inlagd Juli 24, 2009 Dela Inlagd Juli 24, 2009 Undrar om han jobbar på fabrik? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
foreverbubbles8 Inlagd Juli 24, 2009 Dela Inlagd Juli 24, 2009 QuoteUndrar om han jobbar på fabrik? Finns väl inga fabriker i Flen? Men håller med om att han är en kul prick! Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joints Inlagd Juli 24, 2009 Dela Inlagd Juli 24, 2009 Quotemen har ni oxå märkt att han kan även ge goda och informativa råd i knepiga frågor så han besitter oxå ett stort intelekt Jo det har jag märkt. En gång skrev han flera seriösa svar i samma tråd. Dessa svar måste man läsa flera ggr. Först för att hitta det roliga som inte finns och sedan för att fatta vad han egentligen menade. Så även hans icke roliga svar blir luriga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 24, 2009 Dela Inlagd Juli 24, 2009 Jag tror han är ett troll och i bästa fall en fjant, men nu är det Kim som bestämmer och såsom hans personlige hovfjant. MPR hade varit ett så mycket mer seriöst och välrenommerat forum utan den där fjanten men Kim skiter väl i det antar jag. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt-Erik Inlagd Juli 24, 2009 Dela Inlagd Juli 24, 2009 Rocka på bara Ban99arne, kim vaknar lite senare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 24, 2009 Dela Inlagd Juli 24, 2009 Jaså, så du tror inte fjanten klarar sig utan Kim, det är bra för det stödjer då mig teori.. QuoteRocka på bara Ban99arne, kim vaknar lite senare manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Juli 24, 2009 Dela Inlagd Juli 24, 2009 QuoteJag tror han är ett troll och i bästa fall en fjant, men nu är det Kim som bestämmer och såsom hans personlige hovfjant. MPR hade varit ett så mycket mer seriöst och välrenommerat forum utan den där fjanten men Kim skiter väl i det antar jag. Vadan detta hat gentemot B99A? Han är ju en frisk fläkt här på MPR Och han bryter inte mot några forumregler vad jag vet. Nää mer av Arne tycker jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 24, 2009 Dela Inlagd Juli 24, 2009 Personkulter är av ondo... åsså må¨ste man skriva några x-tra ord för att kunna posta posten "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Singha711 Inlagd Juli 25, 2009 Dela Inlagd Juli 25, 2009 Tack BanArne, Du har nog inte bara lyckats med att få fram ett gott skratt många gånger, utan också många fruktsamma eftertankar. Den enda nackdelen med dina kommentarer är att man måste läsa dem minst två gånger med en mental nollställning emellan, för att inte gå miste om något. //Singha711 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jannegbg Inlagd Juli 25, 2009 Dela Inlagd Juli 25, 2009 Quote Instämmer fullt ut,ban99arne med sin flenistiska!humor är ett fantastiskt tillskott i vardagen,men har ni oxå märkt att han kan även ge goda och informativa råd i knepiga frågor så han besitter oxå ett stort intelekt nog hyllat nu,nu kanske jag får ett analt tillrättavisande Mvh Måne vi får inte glömma att våran arne är doctor/spykolog/nämdeman/osv mvh jannegbg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Juli 25, 2009 Dela Inlagd Juli 25, 2009 Banarne gillar inte barrövar däremot så har han ett äkta och genuint intresse för anala ting. Hur nu den ekvationen går ihop? BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts