Jump to content
IGNORERAD

Dagens som nam na!


Kentan

Recommended Posts

För vissa har man svårt visa någon sympati när dom blir utsatt för brott.

Till exempel 41 åriga Mr. Sulaiman Saif Thani Al Rahbi som raggar upp en 15 åring och

tar henne till hotell Cherry Lodge Hotel för att ha sex med henne.

Han lärde sig nog den hårda vägen att inte somna ifrån efter akten utan att först avlägsna

eventuella okända nattgäster.

9,020 US Dollars, 9,000 Baht, 30,000 baht's klocka och en Samsung mobile telefon kostade den shortimen. Hoppas det var värt det  :D

Måste vara tufft som polisman anmäla en stöld och dikta ihop en historia efter "luktat på massageolja" råkat somna.  :bag:

http://pattayaone.ne...1_07_52_3.shtml]http://pattayaone.ne...1_07_52_3.shtml

//K


I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being.
Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande.
Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Va???

...för att blåsa på henne= "för att ha sex med henne"

//K


I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being.
Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande.
Link to comment
Dela på andra sajter

somna ifrån?

Enligt texten blev han ju drogad i samband med massage

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

somna ifrån?

Enligt texten blev han ju drogad i samband med massage

Du måste vara riktigt naiv och tror att en gubbe som plockar upp en tjej och tar henne till hotelrummet mitt i natten är ute efter endast massage och råkar somna efter luktat på massageoljan.

//K


I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being.
Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande.
Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Du måste vara riktigt naiv och tror att en gubbe som plockar upp en tjej och tar henne till hotelrummet mitt i natten är ute efter endast massage och råkar somna efter luktat på massageoljan.

//K

Nu har jag ingen koll på "Offrets" intentioner med det nattliga besöket. Ej heller har jag kommenterat det, så jag förtår inte vad du menar med att jag skulle vara naiv där av.

Hans utsaga var ju dock att han hade blivit drogad i samband med massage.

Men du verkar ju ha bättre koll på förloppet en både polis och tidning.

Han har ju dock endå blivit bestulen på hans tillhörigheter

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Nu har jag ingen koll på "Offrets" intentioner med det nattliga besöket. Ej heller har jag kommenterat det, så jag förtår inte vad du menar med att jag skulle vara naiv där av.

Hans utsaga var ju dock att han hade blivit drogad i samband med massage.

Men du verkar ju ha bättre koll på förloppet en både polis och tidning.

Han har ju dock endå blivit bestulen på hans tillhörigheter

Plockar man hem 15 åriga tjejer till hotellrummet för nattliga aktiviteter så tycker jag man förtjänar detta.

Sen om du inte är kapabel att dra egna slutsatser vad som verkligen har hänt är bara att beklaga eller var det din kompis som vart bestulen eftersom du köper denna rövarhistoria utan att blinka?

//K


I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being.
Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande.
Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Plockar man hem 15 åriga tjejer till hotellrummet för nattliga aktiviteter så förtjänar man detta tycker jag.

Sen om inte du är kapabel att dra egna slutsatser vad som verkligen har hänt är bara att beklaga eller var det din kompis som vart bestulen?

//K

Ja det är ingen polare till mig he he.

Om att ta hem 15 åringar har jag ingen annan åsikt.

Dock ser jag det inte som omöjligt att denna flicka kan ha lyckats droga vedebörande innan han nu åstakommit något. För oavsätt hans intentioner kan ju just detta ha varit hennes.

Jag vill inte sitta och fabricera ett förlopp jag egentligen inte vet ett skit om. De ser jag snarare som en styrka än en brist så där är vi nog olika.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ja det är ingen polare till mig he he.

Om att ta hem 15 åringar har jag ingen annan åsikt.

Dock ser jag det inte som omöjligt att denna flicka kan ha lyckats droga vedebörande innan han nu åstakommit något. För oavsätt hans intentioner kan ju just detta ha varit hennes.

Jag vill inte sitta och fabricera ett förlopp jag egentligen inte vet ett skit om. De ser jag snarare som en styrka än en brist så där är vi nog olika.

Prexis vem vet stackaren kanske bara behövde en gratis prostata undersökning och fick inte tag på någon annan i den tidiga timmen. Nu börjar jag nästan tycka synd om kräket när man läst om vilka sjukvårds köer det är i dessa tider. Tur dom har jourverksamhet i Pattis som fungerar som det är tänkt. Även om nu vissa anser den är oskäligt dyr nattetid.

//K


I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being.
Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande.
Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Prexis vem vet stackaren kanske bara behövde en gratis prostata undersökning och inte fick tag på någon annan i den tidiga timmen. Nu börjar jag nästan tycka synd om kräket.

//K

:mdr:

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Låter mest som ett försök till försäkringsbedrägeri. Inte speciellt troligt att man har 9000$ på rummet, sen kunde han kanske ha försökt hitta på en bättre historia men han kanske hade dålig fantasi helt enkelt. :whistle:

Mvh Swippe

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Quote

Låter mest som ett försök till försäkringsbedrägeri. Inte speciellt troligt att man har 9000$ på rummet, sen kunde han kanske ha försökt hitta på en bättre historia men han kanske hade dålig fantasi helt enkelt. :whistle:

Mvh Swippe

För en del är ju $9000 en dagslön, men med tanke på val av hotell (Cherry Lodge (45 rooms : rates THB 200 - 300)) :)   verkar det vara ganska mycket pengar om det inte är en för en hel resa.

mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

En snut från Oman.. vet inte vad dom tjänar, men 9000 dollares i kontanter???

"Han har visserligen tagit hit två sydost-asiatiska kvinnor, men han ser sig inte som en fruimportör."

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Tycker alltid att det verkar vara lite väl mycket pengar dom har på rummet när dom blir "rånade" :whistle:

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...