Jump to content
IGNORERAD

giftemål


jannegbg

borde de falanger som gifter sig med barbrudar få medalj  

54 röster

  1. 1. borde de falanger som gifter sig med barbrudar få medalj

    • ja abslut
      24
    • nej för pepparn
      18
    • kanske ,vet ej
      5
    • ja om dom har en god man
      1
    • behöver mer tid att tänka
      6


Recommended Posts

Röstade "Ja, absolut" eftersom jag aldrig fått någon medalj ännu och det skulle vara kul att få en.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 37
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • jannegbg

    7

  • måne

    4

  • Avregistrerad clion

    4

  • stefan5300

    2

Mest aktiva i denna tråd

Guest wille

Om torskarna skall fa medalj sa undrar jag i mitt stilla sinne vad tjejerna da skall belonas med? Skall det sta i proportion till "sjalvuppoffrande" i handlingen borde det bli typ.Nobelpris?

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Quote

Nu har jag forsokt lasa ifatt 3 veckor pa en morgon och denne jannegbg ar en ny marklig bekantskap. Jag tror att han skulle gora Thailand en stor tjanst om han inte gifte sig med nagon thailandska. Helst skulle han aven undvika att gifta sig med en thailandare men det far i nodfall accepteras da det atminstonde eliminerar ett av problemen med giftemalet.

Aldrig bra att stressa.

Jannes inlägg måste läsas väldigt långsamt, i jakten på guldkorn.

mvh GD

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Quote

Aldrig bra att stressa.

Jannes inlägg måste läsas väldigt långsamt, i jakten på guldkorn.

mvh GD

Eller ha en ordbok så man kan lista ut vilka ord han har skrivit  :mdr:;)

Link to comment
Dela på andra sajter

hej alla

jag har läst många roliga här på mpr , har bland annat blivigt kallad rödstrumpa osv , detta ämne måste vara välldigt känsligt för en del medlemmar.jag kan inte förstå varför en del personer inte kan tala sanning, vad är det som gör en barflicka bättre . skulle ni bartorskar gå o gifta er med en flicka rosenlund/malmskilnadsgatan

åter igen, jag föredrar att gifta mig med en hund samt betala 2 mille bath till ett tempel för denna vigsel

observera att detta är min uppfatning ,jag skiter i om ni inte tycker som jag. men jag kommer aldrig att be någon dra åt helvete för attnågra personer inte tycker som jag

mvh jannegbg

Link to comment
Dela på andra sajter

Ta det inte så allvarligt.

Du kommer bara att få förklarat för Dig att detta är ett internetforum och vad som sägs här inte är samma sak som man (vågar) säger IRL.

Baa, som också skiter i vad andra säger, men "bartjejer" är faktiskt människor de med.

PS Sen kan jag upplysa Dig om att äktenskap mellan människa och djur ej är tillåtet i Sverige, det får Du göra nästa gång Du kommer till Thailand. DS

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

hej tråden visad 730 ggr 48 har röstat, är inte förvånad över resultatet ,undersöker nu hur många medaljer som skall inköpas nästa vecka , dock är jag osäker vad som skall kanske, årets hjälte, årets torsk, posta förslag

till dom som inte vill ha någon medalj så kan jag skriva ett diplom

mvh jannegbg

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej jannegbg :great:

De finns säkert en del gubbar som har levt och bott här nere,som bara fått ryggsäcken med sig. När de blevet tvungna att lämna allt som de har byggt upp tillsammans med sin thai tjej. De skulle säkert gifta sig med en hund

och betala 2 mille till templet. Jag gladligen skulle ge dem en GULDMEDALJ så säkert som helst.

Mvh Maitan :crazy::crazy::drinks::crazy::crazy:

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Link to comment
Dela på andra sajter

hej baa

anledningen till att jag spetsar till det med hunden är alla romantiker som som tycker att dom är hjältar så fort dom plockar en tjej från baren , baa natuligtvis är dom människor dom med. det tragiska i det hela är att för många tror att det är en genväg via baren, för en del kanske men för allt för många ren missär

mvh jannegbg

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja Janne det har du ju bevisat men det finns faktiskt män som är lyckliga med sina fruar oxå,oavsett var de arbetat,som jag sagt förrut,man inleder ett förhållande i nutid,inte dåtid.Du får naturligtvis ha din åsikt men låt oss andra oxå få ha det ,OK.Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

hej måne

klart du skall få medalj samt diplom

jag föreslår följande lyckligt gift sedan xx år

mvh jannegbg

mvh jannegbg

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...