Jump to content

Öppen grupp  ·  139 medlemmar

Nightlife
IGNORERAD

Dagens "grabb" !!


Balut Power

Recommended Posts

  • Svar 933
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Broskan

    108

  • Balut Power

    108

  • Avregistrerad clion

    99

  • Maitan

    44

swedenfarang

En stilla fundering...om ni nu gillar dessa katoyer som i princip ser ut som en kvinna. Varför väljer man då inte en tjej? Eller är det de mytomspunna orala färdigheterna som lockar? :)

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Balut Power

Quote

En stilla fundering...om ni nu gillar dessa katoyer som i princip ser ut som en kvinna. Varför väljer man då inte en tjej? Eller är det de mytomspunna orala färdigheterna som lockar? :)

Du kan få till det du :clapping:
Link to comment
Dela på andra sajter

Eller är det för att kunna bocka av ännu ett sexuellt äventyr i boken om kärlekens äventyr  :crazy: Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang

Nämen seriöst..jag undrar vad det är som lockar? De är ju verkligen snygga..men det måste ju vara nåt mer.

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Balut Power

Quote

Nämen seriöst..jag undrar vad det är som lockar? De är ju verkligen snygga..men det måste ju vara nåt mer.

Inte är det omöjligt att det kan vara ditt svar i förra inlägget :D , det med munbruk så att säga
Link to comment
Dela på andra sajter

Personligen är jag inte mycket för att mocka i skruven men en avsugning är ju aldrig fel :crazy: Har inte kommit till det kapitlet i boken än men man ska aldrig säga aldrig(spruten har fört in mig på konstiga vägar förr)men jag håller mig till damer iaf .Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang

Hehe...jo de är duktiga har jag hört. :)

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion
:D:D E tanten bortrest? ???:D:D:D

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Personligen är jag inte mycket för att mocka i skruven men en avsugning är ju aldrig fel :crazy: Har inte kommit till det kapitlet i boken än men man ska aldrig säga aldrig(spruten har fört in mig på konstiga vägar förr)men jag håller mig till damer iaf .Mvh Måne


hej
roligt skrivigt för övrigt är int jag heller intresserad av dajmhålet

mvh jannegbg

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Personligen är jag inte mycket för att mocka i skruven men en avsugning är ju aldrig fel :crazy: Har inte kommit till det kapitlet i boken än men man ska aldrig säga aldrig(spruten har fört in mig på konstiga vägar förr)men jag håller mig till damer iaf .Mvh Måne


Ähum, nu måste jag fråga Måne. Var det meningen att skriva "spruten", eller var det tänkt att bli "spriten"? Freudiansk felskrivning?

Eller kanske både och ;-)

Herr Chang har talat.
Link to comment
Dela på andra sajter

Klart det var spriten(den ska då alltid jävlas,spriten alltså)fingrarna går fortare än hjärnan ibland.Mvh Måne  :bag:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Härligt måne jag blev änna skraj ett tag.sitter med pojken o tittar på dagens bild(från igår) och idag

katoysidan .därför frågan om tant o barn bortresta.skål på dej gubbe :drinks:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ja nåt skumt va det. Det e änna skönt o va ensam ibland å ta sej en grogg

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

måne, har inte läst denna tråd till fullo men de spelar ingen roll, du e bäst  :great:

de blir sån däringa plus-karma på dig  :crazy:

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Även om det aldrig skulle falla mig in att idka någon form av intimt umgänge med en katoey, kan det inte förnekas att dessa ofta är väldigt vackra att se på. Hon (eller ska man säga han?) på bilden är nog en av de, i mitt tycke, snyggaste jag sett.

Mvh,

Kaj

15163_97a1a4420b2fec527909a5559c58d75c00

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Även om det aldrig skulle falla mig in att idka någon form av intimt umgänge med en katoey, kan det inte förnekas att dessa ofta är väldigt vackra att se på. Hon (eller ska man säga han?) på bilden är nog en av de, i mitt tycke, snyggaste jag sett.



Mvh,

Kaj


Vem hade inte fått ryck i byxan på den "damen"?

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Ohh fy fan. Så snygga damer är det sällan man ser. Och nu sitter man och undrar om man inte möjligen tagit fel någon gång, trots allt.  :bag:

Balut Power. Jag tar gärna emot länken med beviset i ett PM  :wai:

Siamkap - nu lite mer förvirrad än förut  :mda:

Jag hoppas jag har en viss insikt men förstår det gör jag inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Gubben i bakgrunden verkar också väldigt intresserad  :D:D:crazy::crazy::whistle:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...