Jump to content

Öppen grupp  ·  139 medlemmar

Nightlife
IGNORERAD

Dagens "grabb" !!


Balut Power

Recommended Posts

Avregistrerad clion

Den förra nickbilden va bättre :drinks::drinks:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 933
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Broskan

    108

  • Balut Power

    108

  • Avregistrerad clion

    99

  • Maitan

    44

Avregistrerad clion

När du hade hela emblemet där min pojk står i mitt nick

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

ja här finns ju en hel del snusk humrar  :crazy::crazy: :crazy: :whistle::whistle:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja Balut Power den där var vass. Den blir man nog lurad av alla kvällar i veckan :)

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Så nu måste det snart komma fram konkreta bevis att det inte handlar om ovanligt söta tjejer bara.

Det är så enkelt att driva med oss ”gubbsen” så att ögonen nästan trillar ur…

//Singha711

Link to comment
Dela på andra sajter

hej

håller med singha711

var är bevisen, jag påstår inte att ni ljuger, men nu vet jag inte vad jag skall tro

mvh jannegbg

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

hej

håller med singha711

var är bevisen, jag påstår inte att ni ljuger, men nu vet jag inte vad jag skall tro

Har sett ”bevis” nu, men det rör bara en kille på de första bilderna.

Jag ställer mig dock fortfarande skeptiskt till ”äktheten” i de senaste 3 bilderna. I alla fall Thaikai’s skönhet har jag svårt att köpa att det rör sig om en kille.


//Singha711
Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Har sett ”bevis” nu, men det rör bara en kille på de första bilderna.



Jag ställer mig dock fortfarande skeptiskt till ”äktheten” i de senaste 3 bilderna. I alla fall Thaikai’s skönhet har jag svårt att köpa att det rör sig om en kille.



hej

jag vet så mycket så jag vet inte vad jag skall tro på o det tror på vet jag inget om så jag vet inte vad jag skall tro på däremot så kan jag skilja bort dojorna från tjejerna i dom flesta fall , men nu blir jag osäker



önskar bevis//Singha711

mvh jannegbg

Link to comment
Dela på andra sajter

Senaste "tjejen" kunde man nog tom på fyllan sett att det var en grabb. Däremot var det svårare att

avgöra vilken könstillhörighet som varelsen på thaikai bild hade. Såg inget adamsäpple iof sig men det

kanske var bortopererat. Eller också svalde hon/han då fotot togs...

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

:whistle: Här har ni en riktig karlakarl :whistle:

:mdr:003-10.jpg:whistle:

På väg till Bålsta

:whistle: gubben :whistle:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang

Ja, om inte ni ser på den hakan att det är en kille hehe..

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det där är nog en Bakla från Filippinerna va eller kan det var från

Alcazar kanske.

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...