Jump to content
IGNORERAD

Besattheten av forumträffar


broder tuk tuk

Recommended Posts

6 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

Sorry men BTT måste ju va schizofren (stavning) eller dylikt...så många resor & träffar han skulle varit med om men inte en bild....ändå varit medlem här i bra många år och innan dess SS och TT...inte en endaste bild. Jag kanske har ett jävla guldfiskminne och missat någon googlad bild från den almighty BTT men förfan, barstories från hans första & enda  resa för 25 år sedan borde preskiberats för 24 år sedan 🤷‍♂️🤦‍♂️

 

 

Sorry men BTT måste ju va schizofren (stavning) eller dylikt...så många resor & träffar han skulle varit med om men inte en bild....ändå varit medlem här i bra många år och innan dess SS och TT...inte en endaste bild. Jag kanske har ett jävla guldfiskminne och missat någon googlad bild från den almighty BTT men förfan, barstories från hans resa för 25 år sedan borde preskiberats för 24 år sedan

Ändrades av IsaanWarrior

Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 54
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    10

  • Kenneth4618

    8

  • Wangthong

    7

  • Jive

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

6 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

En viss skillnad på att anordna en träff hemma i Sverige hos sig själv oh en träff utanför seven eleven i Naklua.

 

BTT

Ja utanför 7/11 Nakula verkar det vara helt omöjligt att få till en träff. Iallafall för dig 😀

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Kenneth4618:

Ja utanför 7/11 Nakula verkar det vara helt omöjligt att få till en träff. Iallafall för dig 😀

Stort intresse från en liten skara verkar det vara iaf för att få träffas utanför 7/11 eftersom besvikelsen blir lika stor var gång som den inte blir av, trots att det skett ett antal gånger nu så är förhoppningarna trots det likastora var gång, nästa gång du är i Thailand så ta med dig en kompis till 7/11 köp en flarra och dela den vid valfritt bord utanför, upplevelsen lär vara densamma och vips är dinadrömmar uppfyllda om den "stora" forumträffen med 7/11 tema och allt.

Ändrades av conservator
Link to comment
Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev Kenneth4618:

Det var nog det mest korkade jag läst på länge här på forumet.

 

Det märks att du lever i en fantasivärld och har absolut noll koll på det verkliga livet utanför ditt googleliv

 

Den ende som blivit kallad fegis och svikare och andra trevliga epitet när det gäller träffar är du.  Därför du startar trådar om träffar som ska ske men aldrig blir av

För vilken gång i ordningen var det det mest korkade du läst?

Inget illa menat, men du är som en öppen bok Kenneth.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

28 minuter sedan, skrev kalasbullen:

För vilken gång i ordningen var det det mest korkade du läst?

Inget illa menat, men du är som en öppen bok Kenneth.

 

Nu blev det ett till 😀

Tror du inte ska ta allt så bokstavligt 😉

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
15 timmar sedan, skrev Kenneth4618:

Ja utanför 7/11 Nakula verkar det vara helt omöjligt att få till en träff. Iallafall för dig 😀

 

Inte alls. Seven Eleven butiken strax bredvid soi Photisarn finns fortfarande kvar.

 

Ska kontakta mama San angående möjligheter för träff.

 

13807086_Skrmbild(183).thumb.png.419b251392e4010e2d605e4b98ef3a2d.png

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Inte alls. Seven Eleven butiken strax bredvid soi Photisarn finns fortfarande kvar.

 

Ska kontakta mama San angående möjligheter för träff.

 

13807086_Skrmbild(183).thumb.png.419b251392e4010e2d605e4b98ef3a2d.png

Jobbar hon med fiktiva resor på Google?

Ändrades av Sakhon
Link to comment
Dela på andra sajter

Vilken ökentråd startad av en som aldrig besökt Thailand 

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2020-02-01 at 15:36, skrev broder tuk tuk:

 

Ska få ett läkarintyg snart från min läkare.

 

Lovar att ta en bild på det och lägga in det här sen kan man förvänta sig en ursäkt från dig.

 

BTT

Fantastiskt! Hur länge sedan var det inte sedan man hörde om det här hjärtproblemet första gången? 

Är inte sjuk så ofta, men de gånger jag varit sjuk brukar doktorn skriva ut ett läkarintyg i stort sett på en gång de konstaterat och diagnostiserat vad du lider av. 

Att det ska ta halvår eller år innan de får till en diagnos inträffar nog bara andra vissa speciella sjukdomar, till dessa sjukdomar räknas nog inte allvarliga hjärtfel.

Du lider definitivt av allvarligare besattheter än besatthet av forumträffar!

Ändrades av Wangthong
Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
2 timmar sedan, skrev Wangthong:

Fantastiskt! Hur länge sedan var det inte sedan man hörde om det här hjärtproblemet första gången? 

Är inte sjuk så ofta, men de gånger jag varit sjuk brukar doktorn skriva ut ett läkarintyg i stort sett på en gång de konstaterat och diagnostiserat vad du lider av. 

Att det ska ta halvår eller år innan de får till en diagnos inträffar nog bara andra vissa speciella sjukdomar, till dessa sjukdomar räknas nog inte allvarliga hjärtfel.

Du lider definitivt av allvarligare besattheter än besatthet av forumträffar!

 

Vem har påstått att diagnosen kommer först nu?

 

Jag fick mina hjärtproblem redan 2011. Bland annat det som gjorde att jag tvingades avboka rummet hos Maitan.

 

Har ju dessutom tillbringat åtskilliga timmar på olika thailändska sjukhus på grund av detta.

 

Jive bland annat påstod att jag inte känner till hur det thailändska sjukvårdssystemet funkar vilket är helt felaktigt.

 

BTT

Ändrades av broder tuk tuk

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Sorry BTT men eftersom du inte är frisk utan lider av allvarlig personlighetsklyvning som fick dig att bli entledigad från din lärarrjänst och istället bli sjukpensionär ska jag inte skriva elakt utan bara hoppas du får en värdig ålderdom på ditt nya boende där du i alla fall åtnjuter frigång.

Trevligt med lite bilder, påminner en del om Gubbens promenader, fiortsett med det så kommer du slippa alla smädelser du får utstå när du fabulerar om det land du är googlemästare på.

 

 

 

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Vem har påstått att diagnosen kommer först nu?

 

Jag fick mina hjärtproblem redan 2011. Bland annat det som gjorde att jag tvingades avboka rummet hos Maitan.

 

Har ju dessutom tillbringat åtskilliga timmar på olika thailändska sjukhus på grund av detta.

 

Jive bland annat påstod att jag inte känner till hur det thailändska sjukvårdssystemet funkar vilket är helt felaktigt.

 

BTT

De e väl för f@n bara ta Berit i kragen o boka en biljett med Qatar, Enkelt o bra billigt bolag ,, Har ni redan bokat rum o betalt?

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Vem har påstått att diagnosen kommer först nu?

 

Jag fick mina hjärtproblem redan 2011. Bland annat det som gjorde att jag tvingades avboka rummet hos Maitan.

 

Har ju dessutom tillbringat åtskilliga timmar på olika thailändska sjukhus på grund av detta.

 

Jive bland annat påstod att jag inte känner till hur det thailändska sjukvårdssystemet funkar vilket är helt felaktigt.

 

BTT

Då har du ju redan rikligt med dokumentation sedan 2011. Både försäkringsbolag och svenska myndigheter är ju intresserade av om svenska personer får allvarliga sjukdomar. 

Om jag minns rätt var det då du dokumenterade återresan med bilden av färjan till Sverige. Så onödigt med all annan dokumentation du måste ha haft.

PS. Du behöver inte visa färjebilden någon fler gång. 

 

Förstår att du blev skickad runt på en massa olika thailändska sjukhus. Den diagnosen kan inte vara att leka med.

 

 

Ändrades av Wangthong
Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
1 timme sedan, skrev wavis:

De e väl för f@n bara ta Berit i kragen o boka en biljett med Qatar, Enkelt o bra billigt bolag ,, Har ni redan bokat rum o betalt?

BTT? Betalt?

Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar vilket år som gäller nu, 2021 eller 2022?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev Soengsang:

Undrar vilket år som gäller nu, 2021 eller 2022?

2025 vore mera praktiskt. Då har många glömt detaljer från tidigare "största träffar" och nya intet ont anande MPR-medlemmar har inte förutfattade meningar.  

Link to comment
Dela på andra sajter

 
Ja nu har jag ju haft laga förfall angående dom träffar jag inte dykt upp på.
 
Om du läser mitt inlägg en aning mer noggrant  så ser du att jag i första hand inte kritiserar att man spenderar stora summor på resor utan i första hand att man mer eller mindre bygger upp sitt liv kring dessa träffar.
 
Och som jag skrivit i en annan tråd så handlar det om att jag denna gång inte vill utsätta mig för ett mer eller mindre okontrollerbart virus i området runt Sydostasien.
 
Eftersom jag redan har hjärt och kärlproblem ochh därmed tillhör en riskgrupp är det ju ganska dumt att riskera att bli riktigt sjuk. Detta tror jag även du håller med mig om.
 
BTT
Har haft 2 hjärtinfarkter. Är i Thailand nu . Går omkring utan ansiktsmask och är inte det minsta orolig. Risken att bli smittad anser jag vara mikroskopisk.

Skickat från min Mi 9T Pro via Tapatalk

Life isn`t measured in the number of breaths you take but in the moments that takes your breath away.

 

Arguing with a woman is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev olle042:

Har haft 2 hjärtinfarkter. Är i Thailand nu . Går omkring utan ansiktsmask och är inte det minsta orolig. Risken att bli smittad anser jag vara mikroskopisk.

Skickat från min Mi 9T Pro via Tapatalk
 

Här i Thaland är vi mest glada att slippa kineserna.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Här i Thaland är vi mest glada att slippa kineserna.
Ja. Jäkligt skönt att där är mat kvar när man kommer ner till hotellfrukosten på morgonen [emoji6]

Skickat från min Mi 9T Pro via Tapatalk

Life isn`t measured in the number of breaths you take but in the moments that takes your breath away.

 

Arguing with a woman is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Jive:

Här i Thaland är vi mest glada att slippa kineserna.

 

1 timme sedan, skrev olle042:

Ja. Jäkligt skönt att där är mat kvar när man kommer ner till hotellfrukosten på morgonen emoji6.png

Skickat från min Mi 9T Pro via Tapatalk
 

Hade man sluppit ryssar och indier också så har det varit perfekt. Jag och dottern åt lite mat på Don Muang innan vi flög vidare. Två indier lyckades hålla personalen mycket mera sysselsatt än alla andra 20 tal kunder tillsammans. Förra året bodde vi på ett hotell med mycket indier. Lika eller värre än kineser, satt på olika ställen i restaurangen och skrek till varandra. Saknade verkligen hörselkåpor, när det gäller att söla ner är nog kineserna vassare men indierna ligger inte långt efter där heller. 

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Wangthong:

 

Hade man sluppit ryssar och indier också så har det varit perfekt. Jag och dottern åt lite mat på Don Muang innan vi flög vidare. Två indier lyckades hålla personalen mycket mera sysselsatt än alla andra 20 tal kunder tillsammans. Förra året bodde vi på ett hotell med mycket indier. Lika eller värre än kineser, satt på olika ställen i restaurangen och skrek till varandra. Saknade verkligen hörselkåpor, när det gäller att söla ner är nog kineserna vassare men indierna ligger inte långt efter där heller. 

Bra beskrivning! Kineserna är ohyfsade och skräpiga, men egentligen oförargliga.

Indierna är också skräpiga, men betydligt stökigare än kineserna.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

22 minuter sedan, skrev pust:

Glöm inte ryssarna😀👍

 

22 minuter sedan, skrev pust:

Glöm inte ryssarna😀👍

Dyngraka, men inte så många som kineser och indier.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...