Jump to content
IGNORERAD

China airlines och coronaviruset


broder tuk tuk

Recommended Posts

broder tuk tuk

Dom som bokat resor med China airlines till Bangkok får sina pengar tillbaka om dom vill avboka nu.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 66
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    11

  • broder tuk tuk

    7

  • kenneth073

    7

  • Wangthong

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

broder tuk tuk

Jag tycker personligen att man borde stänga alla flygplatser i Kina nu eftersom antalet smittade ökat dramatiskt senaste dygnen

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
6 minuter sedan, skrev Muimatt:

Gäller det även oss som bokat flygbiljetter till Pattis och träffen i Naklua?

 

Ska du flyga till Naklua?

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Ska du flyga till Naklua?

 

BTT

Var inte du språklärare? Läs vad jag skrev igen, eller missade du att jag skrev; flyg till Pattis?

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev koppar55:

China Airlines = Taiwan, Air China = Kina.

Biljetterna var nog bara påhittade så det spelar ingen roll om han hade bokat med KLM,Lufthansa eller annat valfritt ej asiatiskt bolag, han har aldrig varit i Thailand och kommer aldrig någonsin komma hit heller.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det här kom ju lägligt ;)

Synd för dem som sett fram mot sin semesterresa...

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Soengsang:

Det här kom ju lägligt ;)

Synd för dem som sett fram mot sin semesterresa...

Ja och inte minst för alla som sett fram emot och planerat sin semester efter den största träffen i Naklua...🤣

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
6 minuter sedan, skrev Soengsang:

Det här kom ju lägligt ;)

Synd för dem som sett fram mot sin semesterresa...

 

Du behöver inte oroa dig.

 

Forumfesten kommer enbart att skjutas upp på obestämd tid.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

 
Du behöver inte oroa dig.
 
Forumfesten kommer enbart att skjutas upp på obestämd tid.
 
BTT
Boka nu brodern! Biljetter hit är billiga nu.

Skickat från min Lenovo TB-X704F via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Du behöver inte oroa dig.

 

Forumfesten kommer enbart att skjutas upp på obestämd tid.

 

BTT

Härligt!!!!!

Då är allt som vanligt igen 😉

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev apknug:

Boka nu brodern! Biljetter hit är billiga nu.

Skickat från min Lenovo TB-X704F via Tapatalk
 

Ja verkligen.

@broder tuk tuk vad är problemet?

7B1868A2-4A6C-48C3-AEF3-3B545FCBC37E.thumb.png.d6ae62c898816a1f15b334649ef3e600.png

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Polarns dotter flög till Phuket i onsdags för 1900 spänn. Direkt med Tui eller vad de heter nu. 2 veckor. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Påminner lite om tv-serien Polisen i Strömstad och polisman Evald Larsson.

Han som aldrig kom iväg på pistolskytte-vm, det kom alltid något annat emellan.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
1 timme sedan, skrev rolba:

Polarns dotter flög till Phuket i onsdags för 1900 spänn. Direkt med Tui eller vad de heter nu. 2 veckor. 

 

1900 är ett bra pris men jag har åkt med charterflygstol förr och det var inte särskilt kul. Omgiven av skrikande ungar och svenska charterturister uppfyllda med fördomar om både det ena och det andra i Thailand.

 

Minns att jag hamnade bredvid ett äldre norrländskt par en gång till Phuket och efter några groggar började kärringen förhöra mig om vad jag skulle göra i Thailand så jag fick ljuga om att jag skulle dit och arbeta som lärare på en svensk skola.

Hade jag sagt att jag skulle ner och k**lla och supa i barerna hade väl kärringen fått dånvimpen.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

 
1900 är ett bra pris men jag har åkt med charterflygstol förr och det var inte särskilt kul. Omgiven av skrikande ungar och svenska charterturister uppfyllda med fördomar om både det ena och det andra i Thailand.
 
Minns att jag hamnade bredvid ett äldre norrländskt par en gång till Phuket och efter några groggar började kärringen förhöra mig om vad jag skulle göra i Thailand så jag fick ljuga om att jag skulle dit och arbeta som lärare på en svensk skola.
Hade jag sagt att jag skulle ner och k**lla och supa i barerna hade väl kärringen fått dånvimpen.
 
BTT
Ja men då så, kanske lika bra att stanna hemma i alla fall.

Skickat från min Lenovo TB-X704F via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

1900 är ett bra pris men jag har åkt med charterflygstol förr och det var inte särskilt kul. Omgiven av skrikande ungar och svenska charterturister uppfyllda med fördomar om både det ena och det andra i Thailand.

 

Minns att jag hamnade bredvid ett äldre norrländskt par en gång till Phuket och efter några groggar började kärringen förhöra mig om vad jag skulle göra i Thailand så jag fick ljuga om att jag skulle dit och arbeta som lärare på en svensk skola.

Hade jag sagt att jag skulle ner och k**lla och supa i barerna hade väl kärringen fått dånvimpen.

 

BTT

Hon kanske hade blivit intresserad?

 

Kom igen nu, gör som vi och boka om. Det är lugnt och skönt i Thailand nu. Och man kan skälla på kineser hur mkt man vill.

 

För du vill väl inte ge dina belackare rätt?

Link to comment
Dela på andra sajter

25 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

1900 är ett bra pris men jag har åkt med charterflygstol förr och det var inte särskilt kul. Omgiven av skrikande ungar och svenska charterturister uppfyllda med fördomar om både det ena och det andra i Thailand.

 

Minns att jag hamnade bredvid ett äldre norrländskt par en gång till Phuket och efter några groggar började kärringen förhöra mig om vad jag skulle göra i Thailand så jag fick ljuga om att jag skulle dit och arbeta som lärare på en svensk skola.

Hade jag sagt att jag skulle ner och k**lla och supa i barerna hade väl kärringen fått dånvimpen.

 

BTT

5400kr med Qatar, tar du inte det är det ju det samma som att du skiter i att åka, igen.....

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Soengsang:

5400kr med Qatar, tar du inte det är det ju det samma som att du skiter i att åka, igen.....

Nu är det ju Berit som är HSB i huset

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

31 minuter sedan, skrev Broskan:

Jag var nyss och kollade

BTT:s rum och det stod tomt ;)

20200131_175216.thumb.jpg.df2a1c51d233b11175d947d34d42fb24.jpg

 

//Broskan

Byter de inte lakan på det stället mellan kundbesöken😁?

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä fan det var bäcksvart när jag gick in. Men det var oljemassage så det var nog jag som grisade ner med både det ena och andra 😛

Ändrades av Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Du behöver inte oroa dig.

 

Forumfesten kommer enbart att skjutas upp på obestämd tid.

 

BTT

Du kan väl instruera några av dina kompisar hur man gör inlägg på MPR.

Skulle något oväntat inträffa så du blir totalt uträknad, kan dom göra ett inlägg så vi får reda på när vi skall sluta hoppas på att "den största forumträffen" blir av.

 

Born41

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

Minns att jag hamnade bredvid ett äldre norrländskt par en gång till Phuket och efter några groggar började kärringen förhöra mig om vad jag skulle göra i Thailand så jag fick ljuga om att jag skulle dit och arbeta som lärare på en svensk skola.

Sedan har du bara fortsatt på diverse Thailandforum då eller?🤣

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Mankan:

Sedan har du bara fortsatt på diverse Thailandforum då eller?🤣

Det skulle vara i intressant att få en timeline på broderns resor till och från Thailand.....

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...