Jump to content
IGNORERAD

Bilder från Udon Thani


Steinlager

Recommended Posts

Guest Isan Lover

Hej

Kul bilder, jag har själv inte varit där men jag träffade några svenskar och engelsmän som brukade åka och spela,

dom vann också en del vad jag förstod.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra bilder, det ska finnas en galopp bana i Korat också men har ej vart där men har sett en j-vla massa galopphästar.

Ska ligga på den sidan armebasen ligger, jag hade min Karaokebar där därför har jag sett många hästar.

Men som sagt vet ej vart den ligger, utan bara att den ska ligga i det området.

Kanske Jfk.. vet vart.

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Hej Igen

Det får kanske bli ett besök där i vinter, engelsmannen som verkade mest insatt bodde på Top Mansion och han spelade på dom som reste till Udon från andra städer, enligt hans beräkningar spelade Udonborna på dom lokala och dom som reste långt hade ofta bra hästar som dom trodde kunde vinna. Vi får väl pröva lyckan en dag.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Beträffande spel på kusarna har min TGF en icke alltför otrolig förklaring till varför höga poliser o militära tjänstemän spelar å en peciell häst varje galoppdag, det är deras "knip igenpengar" som plötsligt blir vita.. :Dtrot den som vill, jag har inga skrupler längre.

Baa, som gillar hästrace. Vi kanske får sällskaå i vinter.

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Var har Du klättrat upp för dessa vyer, känner i o försig igen marknaden men inte vinkeln,  ;D11 veckor kvar till Udon..Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 år senare...

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...