Jump to content
IGNORERAD

Var gör ni av den bärbara datorn?


Tetra

Recommended Posts

Quote

Exactemente. Det är nog alldeles för stort för att ta med sig, fast man tycker du borde märkt om de snott det.

Fd skolpolisen Arne

Vadå... jag blev ju bestulen på mitt hotellrum i Pattaya! När jag skulle lägga mig låg det redan thailändare i sängen. Fast dom försvann när jag blev upprörd...

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 35
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    4

  • Balut Power

    4

  • stefan5300

    3

  • Kim

    2

Mest aktiva i denna tråd

Quote

Ta med sig en freelancare när man är på fyllan (dyngrak) till hotellrummet,  det kan man ju räkna ut med rövhålet och en kritbit hur det troligen slutar.

  Än så länge bedrar visheten snålheten

Vet inte vilka frilansare du pratar om men jag har aldrig blivit bestulen på något.

Tycker snarare att dom är ärliga när det gäller prylar, det är bara pengatiggeriet och drinktiggeriet dom är bra på..

Men det beror kanske på att jag är en så hyvens kille  :P

Och angående prylar på rummet så brukar jag tänka som så, att allt jag har med mig är saker jag räknar med kan gå sönder/bli stulna  :crazy: .det är helt enkelt jobbigt att behöva oroa sig bara för att man har en dyr kamera etc...skönare att slippa det helt och hållet...

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Vet inte vilka frilansare du pratar om men jag har aldrig blivit bestulen på något.

Tycker snarare att dom är ärliga när det gäller prylar, det är bara pengatiggeriet och drinktiggeriet dom är bra på..

Men det beror kanske på att jag är en så hyvens kille  :P

Och angående prylar på rummet så brukar jag tänka som så, att allt jag har med mig är saker jag räknar med kan gå sönder/bli stulna  :crazy: .det är helt enkelt jobbigt att behöva oroa sig bara för att man har en dyr kamera etc...skönare att slippa det helt och hållet...

Helt rätt chockdii,

Ungefär som att investera i aktier. Använd bara pengar som du har råd att förlora...

Till Thailand tar man bara med sig det som i värsta fall kan undvaras. Fru Chang exkluderad förstås!

I och för sig en intressant tanke, kan man tänka sig att någon snor frugan?

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Det tror jag också (speciellt när hon spänner sina svarta i changen) he he tror jag

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Dator på semestern  :kort: Mvh Måne

Instämmer till fullo. Blir nån timme på ett cafe var tredje fjärde dag...

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle gärna säga sammalunda som de två föregående skribenterna. Men det kan jag tyvärr ej.

Ni är verkligen beundransvärda ;)

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Den senaste semesterresan var jag cirka 6,5 månad i Isaan och då kan det vara bra att ha dator.  För då kan man lätt höra av sig till vänner, släkten, olika forum och att man kan läsa tidningar så att man vet lite vad som händer runt om i vlärden

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hänt två gånger, ena gången är jag säker på att det var exet som snodde 4000skr det hände för ett par år sen..

På min näst senaste bodde jag på guesthouse och blev av med 1000skr och 2000battar hade 5 resp 10k i ett kuvert i en "hemlig ficka" på väskan så någon verkar ha plockat lite i hopp om att det inte skulle märkas.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...