Jump to content
IGNORERAD

Billiga förslag med kidsen i BKK?


Pontus

Recommended Posts

Som jag sagt tidigare har jag blivit en snål jävel när jag e i Thailand :police: men jag behöver lite fler alternativ.

Vi var o bowlade uppe på sjunde i MBK idag. Lagom utgifer även om yngsta sonen blev förbannad för att skon klämde. Om det var för att han inte bowlade lika bra som på Wii hemma eller inte låter jag vara osagt hehe

Vissa har det bra, andra har det bättre!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Tommy

Siam park city, om ni vill bada och åka lite attraktioner, kanske inte billigt nog?

Jag var på Liseberg för 1 vecka sedan, så nu känns allt svinbillgt igen.

"Pit pit tapann deck" "barn museum" är lite som ett lekland med massor av prylar att göra,klättra på och utforska.

Det engelska namnet kommer vi inte på nu, men om du tar Skytrain till Slutstationen Mo Chit, så kan man se ett färgglatt hus lite bortom Chatuchak weekend market, ses från översta vån på skytrainstationen, titta åt vänster i tågets färdriktning.

Det är en kort promenad tvärs över Chatu chak park, leksaksmuseét, som frugan kallar det är prisvärt och kul!

Chatu chakpark, parken är förresten helt gratis, och fin med massor av träd och stora dammar samt en fin lekplats närmast weekend marknaden, man kan också hyra trampbåtar vid den största dammen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...