Jump to content
IGNORERAD

hårdrock i thailand


tore64

Recommended Posts

fins de noen bra hårdconsert i Thailand i juli - agust skulle vare roligt å gå på noen  :brunette:

Link to comment
Dela på andra sajter

kanske till lite hjälp:

http://www.thaiticke...or.com/concert/

Sen finns det rockklubb mitt emot hotel asia i Bangkok. och en ny klubb på asoke, men den senare kör nog mest covers från tidigare år om jag förstått rätt. ej varit där ännu.

Lycka till!

Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions.
 
Link to comment
Dela på andra sajter

Saknade rätt mycket av hårdrocken själv i Thailand.

Men på Hillery bar på soi4 hade dom liveband varje kväll.

Rätt bra band från Singapore eller nått sånt, lämnade fram requests och en hunka så spelade dom låten om de kunde den :)

Sen när samma band (med en as snygg sångerska) började spela på Spice Club på soi3 så drog man dit :)

Same same, but different!

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang

Morning Night bar på Sukhumvit Soi 4 (Soi Nana) tycker jag kör mycket hårdrock, i Bangkok alltså. Ett hak som man gärna hänger på. Trevlig utsikt ut mot soien där kvällsfjärilarna passerar.

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du ska till Pattaya så besök Blues factory där den levande legenden Lam Morrison fortfarande håller igång :diablo:

Night in Bangkok - Lam Morrison

Om du är i Phuket så är Rockcity i Patong det givna valet :great:

Jag spenderade mina pengar på sprit ,kvinnor och snabba bilar. Resten slösade jag bort.

Link to comment
Dela på andra sajter

tack for de tips jag har fått. :great: var mycke bra. har nogot å se fram i mot mvh tore

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest boffe1609

Hårdrock är inte det sånt där Modernt skit Ska det va ska det vara Buddy Holly STULET av Gyllene Tider / Halmstads pärlor Lp Tillägger Elvis Tommy o Bill

Boffe

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...