Jump to content
IGNORERAD

Götlaborg!!!

Guest Knasen
 Dela

Recommended Posts

Guest Knasen

Anländer ca 1800 31/7 i rikets andra stad... Vart träffas MPR-folket en fredagskväll/Lördagskväll... Har aldrig varit i Götet tidigare... Skulle vara kul att träffa några riktig tjatiga Götlaborgare  :preved:

Hata Göteborg

Dela på andra sajter

• Svar 54
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Avregistrerad clion

12

• Herr Chang

9

• Bibben

5

• måne

4

Mest aktiva i denna tråd

Hehe Knasen,

Vi kan nog förhandla fram en lämplig mötesplats!

Kanske Vasastan, speciellt om Bibben ska med. Han kan bli riktigt tjatig om andan faller på ;-)

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Guest Knasen

Vore trevligt att träffa Göteborgsmaffian på lämplig krog.. Tänkte också att jag skulle avlägga ett besök på eran nya/gamla fotbollsarena blåvitt-häcken 2/8.. Bör man göra förköp, eller funkar det att handla biljett på plats?

Dela på andra sajter

Inte för att jag är någon fotbollsexpert, men blåvitt-häcken tvivlar jag på blir utsålt i förväg. Men jag har kanske fel...

Jag ska höra med Bibben om 31/7 kan passa. Annars blir det väl tyvärr bara du och jag ;-)

Skojar bara, andra intresserade är naturligtvis välkomna!

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Biljett info IFK GÖTEBORG.COM

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Flyger till Götet imorgon för vidare transport till syrran en bit norr om Götet (Uddevalla) där jag själv är uppfödd

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

Flyger till Götet imorgon för vidare transport till syrran en bit norr om Götet (Uddevalla) där jag själv är uppfödd

Uppfödd ?  :D

Låter som dom har en läskig farm där av nåt slag.

mvh

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Dela på andra sajter

Jupp. Det tog 20 år att gräva upp rötterna och pallra sig iväg till Fjollträsk istället

Bohusgraniten sitter i hårt !

Dela på andra sajter

Jupp. Det tog 20 år att gräva upp rötterna och pallra sig iväg till Fjollträsk istället

Det borde inte finnas nån försäkring som täcker sådan självförvållad plåga.

mvh

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Dela på andra sajter

Tänkte också besöka Göteborg 31/7 till 2/8, men hittar inte ett enda ledigt hotellrum :diablo:

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222

Dela på andra sajter

Det borde inte finnas nån försäkring som täcker sådan självförvållad plåga.

mvh

Hade inte mycket att välja på. Det var yrket som gjorde att jag flyttade

Dela på andra sajter

Tänkte också besöka Göteborg 31/7 till 2/8, men hittar inte ett enda ledigt hotellrum :diablo:

U2 suger upp en del rum den helgen.

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Dela på andra sajter

Vore trevligt att träffa Göteborgsmaffian på lämplig krog.. Tänkte också att jag skulle avlägga ett besök på eran nya/gamla fotbollsarena blåvitt-häcken 2/8.. Bör man göra förköp, eller funkar det att handla biljett på plats?

Rekommenderar förköp på Levande sittplats, sektion N, det är där baren är!

http://start.ifkgoteborg.se/biljetter/

KT

Dela på andra sajter

Kenneth4618.försök med Lisebergscamping (stugor) eller ring cityhotell där frugan jobbar .

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Dela på andra sajter

Jag ska höra med Bibben om 31/7 kan passa. Annars blir det väl tyvärr bara du och jag ;-)

Skojar bara, andra intresserade är naturligtvis välkomna!

Herr Chang har talat.    Nä jag kan nog få ledigt också tänk om Tallviking kunde komma också.F1 kör inte på fredagar så bibben

e nog ledig.nu väntar vi bara att swedenfarang kan komma också.

Dela på andra sajter

Jag visste inte att U2 var där den helgen, men det är nog förklaringen till att allt är bokat

Vi försöker senare i augusti

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222

Dela på andra sajter

Ja, Bibben är ju inte den som tvekar  :great:

Hade varit kul att möta upp lite längre denna gång(trots rått-besök  ;) ) men det går inte.Fast ser ju ut att bli fler möjligheter i Gbg framigenom... :drinks:

Dela på andra sajter

Hade varit kul att möta upp lite längre denna gång(trots rått-besök  ;) ) men det går inte.Fast ser ju ut att bli fler möjligheter i Gbg framigenom... :drinks:

Jajamän L64!

Planerna för 15 augusti och 19 september tar allt fastare form. Boka in dessa datum!

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Guest Knasen

Råtta är jag inte sången till trots... :preved:

Dela på andra sajter

Ja OK, men är vi på gång för träff 31/7?

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

f-n, luras du  ;)

Dela på andra sajter

Jag är på Iaf  :drinks:

Bra där Knasen, 31/7 är det som gäller. Exakt tid får vi väl komma överens om senare.

Som sagt, alla andra är förstås också välkomna i den mån man är i närheten av Göteborg.

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
 Dela

• Skapa ny...