Jump to content
IGNORERAD

Skulle du fortsätta åka till Thailand om alla former av köpsex försvann?


Joints

Skulle du fortsätta åka till Thailand om alla former av köpsex försvann?  

293 röster

  1. 1. Skulle du fortsätta åka till Thailand om alla former av köpsex försvann?

    • Nej!
      43
    • Ja, men inte med samma glädje som förut
      56
    • Ja
      194


Recommended Posts

Vitamin har nog andra referensramar  :whistle: Men utan chang skulle han nog oxå tänka till  :crazy: men inte länge :suicide:   Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 198
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Balut Power

    25

  • måne

    17

  • swedenfarang

    15

  • Avregistrerad clion

    10

Mest aktiva i denna tråd

Guest Gurkan21

Vitamin ringde igår och blev överlycklig att han skulle få åka

på samma plan hem som kusin hans från Los i aug :mdr:

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Å vem e vitamin?? e det Arne?

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

ah det e väl nån från staaaden

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Det har du helt rätt i Herr Chang, det kan man inte kräva. Men tycker bara att det blir skenheligt ibland när man vet om medlemmars tidigare hyss och sedan här på sajten påstår att "näää nåt sånt..usch o fy". Det var det enda jag syftade på. Men men, så är livet. Kräver ingen biktning hehehe.

Visst är det skenheligt om man plötsligt låtsas som att man inte gjort något.

Bättre då att hålla en neutral attityd, precis som jag. Jag kommer aldrig berätta om allt jag gjort i Thailand, och det får ni tolka som ni vill.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Å andra sidan så tror jag de flesta här på forumet har några "lik" i garderoben men va gör väl det,det som är gjort är gjort  :crazy: sen får väl alla berätta om de vill eller hålla det för sig själva.Up to you  ;) Mvh Måne(som har många lik i garderoben)

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

?? Vet inte ens om det finns nåt underhållningsvärde i att läsa vad som skrivs längre i trådar som den här, BTT och hans hejdukar slösar bara på tangentbordet, ingen blir ju direkt förvånad av deras inställning och motsatserna fortsätter att hävda att allt annat än celibatisk semestrande är sånt man får svarta vingar av när sista färden är i faggorna, nä, BTT skulle bli en underhållare av rang om han plötsligt bytte sida, skulle locka fram många glada skratt som renlevnadsexpert.

Håhåjaja, gäsp!

MVH

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Visst skulle jag det, jag har mitt jobb och mina vänner där. Naturen och det vänliga folket finns väl fortfarande kvar? Pattaya skulle förmodligen bara besökas av golfnördarna men vad gör det?

OT, vad är "Hyllan" för något?

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang

Hyllan = Nudelhyllan = Restaurang Sawadee vid Hötorget, Stockholm.

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

M000234287x020023

Quote

Tänk dig följande scenario; All former av prostitution försvinner. Även den så kallade freelance scenen blir till ett minne blott. Kommer du då att fortsätta resa till Thailand eller kommer du välja andra resmål?

Frågan är ju ganska absurd eftersom det aldrig kommer att hända, i alla fall inte i det här århundradet. Men vill bara kolla hur viktigt det är för forumets thailandsvänner.

Hej,

En i mitt tycke helt irrelevant alt. absurd fråga. Det finns enligt mitt sätt att se det mycket viktigare saker att hålla omröstning om. Ex om BTT borde uteslutas eller inte. :yes:

Liksom en del andra hamnade jag i Thailand av en ren slump. Och, tydligen, liksom en (hel) del andra så träffade jag också där min nuvarande flickvän.

  På universitetet (Ramkhamhaeng) om ni nu undrar alltså. ;)   -då jag av en ren händelse bedrev mina av den svenska staten finansierade utlandsstudier. Som de tyvärr sedermera la av med. Suck.

Det var tider det. Fråga en som vet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Knasen

Quote

Å andra sidan så tror jag de flesta här på forumet har några "lik" i garderoben men va gör väl det,det som är gjort är gjort  :crazy: sen får väl alla berätta om de vill eller hålla det för sig själva.Up to you  ;) Mvh Måne(som har många lik i garderoben)

Lik finns det gott om... Ungkarl som jag är, så är det ingen fara... Men förut när man hade sällskap av en svartsjuk thaidam så var det inte så kul.  :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hej,

En i mitt tycke helt irrelevant alt. absurd fråga. Det finns enligt mitt sätt att se det mycket viktigare saker att hålla omröstning om. Ex om BTT borde uteslutas eller inte. :yes:

Liksom en del andra hamnade jag i Thailand av en ren slump. Och, tydligen, liksom en (hel) del andra så träffade jag också där min nuvarande flickvän.

  På universitetet (Ramkhamhaeng) om ni nu undrar alltså. ;)   -då jag av en ren händelse bedrev mina av den svenska staten finansierade utlandsstudier. Som de tyvärr sedermera la av med. Suck.

Det var tider det. Fråga en som vet.

Kul, en kaxig nykomling. Om du tar dig tid att svara på en sådan här helt absurd fråga antar jag att vi får se mycket av dig framöver... :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Tänk dig följande scenario; All former av prostitution försvinner. Även den så kallade freelance scenen blir till ett minne blott. Kommer du då att fortsätta resa till Thailand eller kommer du välja andra resmål?

Frågan är ju ganska absurd eftersom det aldrig kommer att hända, i alla fall inte i det här århundradet. Men vill bara kolla hur viktigt det är för forumets thailandsvänner.

Nja, det vete fan. :no:

MVH Nonki :whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Självklart fortsätter jag åka,men om dom slutar med Chang då vete f-n.Mvh Måne  :yes:

För att tala klarspråk:

Jag skulle inte se några direkta hinder då att åka till Thailand!  :yes:

//Singha711

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Knasen

Quote

Vilket nöjescentrum Pattaya skulle bli isåfall !  :whistle:

Jepp.. Kanske tom herr Tallviking skulle anstränga sig med att kliva ur bilen i så fall  :dance1:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wille

Jag ser garna att  stora delar av sexindustrin forsvann helt och hallet fran Thailand. Jag ser inget positivt med foreteelsen for varken egen eller Thailands del - snarare tvartom

Sjalvklart kan jag forsta de som finner det lockade men det har aldrig varit min grej.

Link to comment
Dela på andra sajter

Balut Power

Det är faktiskt så att det är sexindustrin som har gjort Thailand till det stora turistlandet som det är,

hade inte varit för den så hade inte många av forumets medlemmar satt sin fot i Thailand, p.g.a. landet inte hade varit känd som turistland.

Jämför bara med Myanmar och Laos, hur många turister har dessa länder.

Link to comment
Dela på andra sajter

Balut power: Visst har denna industri hjälpt till en del. Men jämförelsen med Myanmar och Laos haltar lite. Burma är en hårdför militärdiktatur som inte gör det lätt för turistindustrin. Laos har ingen kust och därmed inget attraktivt resmål för sol&bad-turisterna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Skall man åka någonstans för sol och bad under vinterhalvåret finns inget bättre ställe än Thailand. Att man dessutom får en mycket mer exotisk och annorlunda miljö än man får på t ex Mallorca eller Kreta gör ju inte saken sämre. Man behöver faktiskt inte åka till Thailand för barflickorna.

/GSt

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wille

Visst aker manga till Thailand for att utnyttja det stora utbudet av prostituerade men att tro att det ar den avgorande faktorn for majoriteten ar lojligt. Av de 400,000 svenskar som akte till Thailand under 2008 sa akte den absoluta majoriteten inte pga av utan snarare trots sexhandeln.

Dessutom sa har det ju lange ifragasatts hur pass viktig turistnaringen ar for Thailand och dess utveckling. Manga havdar att den inte ar sa stor som manga vill paskina. Tar man da ut andelen som valjer Thailand pga sexhandeln sa blir det en forsvinnande liten nationalekonomisk paverkan for landet. Sen kan man ju aven fundera pa vad kostanderna ar for denna foreteelse ocksa.

Link to comment
Dela på andra sajter

Balut Power

Quote

Man behöver faktiskt inte åka till Thailand för barflickorna.

/GSt

Det var inte det jag sa, jag sa det var så det började. Folk får åka dit och göra precis vad dom vill, det är upp till var och en.

Link to comment
Dela på andra sajter

ÄHUMM??

Utan att ha dissikerat samtliga inlägg i tråden inställer sig följande fråga, menar Du att den svenska turistanstormningen till Thailand började som sexresor för singelgubbs?

Jag är inte självisk nog att tro att man är något unikum, men inte f-n hade man nån susning om att det var nån industri, snarare ett pittoreskt inslag i nöjeslivet, och bara i BKK opch Pattaya.

MVH

Baa (som va där 86 första gången)

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...