Jump to content
IGNORERAD

Skulle du fortsätta åka till Thailand om alla former av köpsex försvann?


Joints

Skulle du fortsätta åka till Thailand om alla former av köpsex försvann?  

293 röster

  1. 1. Skulle du fortsätta åka till Thailand om alla former av köpsex försvann?

    • Nej!
      43
    • Ja, men inte med samma glädje som förut
      56
    • Ja
      194


Recommended Posts

Tänk dig följande scenario; All former av prostitution försvinner. Även den så kallade freelance scenen blir till ett minne blott. Kommer du då att fortsätta resa till Thailand eller kommer du välja andra resmål?

Frågan är ju ganska absurd eftersom det aldrig kommer att hända, i alla fall inte i det här århundradet. Men vill bara kolla hur viktigt det är för forumets thailandsvänner.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 198
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Balut Power

    25

  • måne

    17

  • swedenfarang

    15

  • Avregistrerad clion

    10

Mest aktiva i denna tråd

broder tuk tuk

Då återstår ju nätdejtingen eller så får man ragga upp feta Noi på banken.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja.

Men hade du ställt samma fråga för 10 år sen, blev svaret annorlunda för många.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja så länge jag har Thailänsk sambo!!

Kul att träffa familjen!

pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Då återstår ju nätdejtingen eller så får man ragga upp feta Noi på banken.

BTT

'

Ska man tolka det som ett ja?

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Bäste herr Joints!

Hur märkligt det kanske än låter så har jag faktiskt sysslat med andra saker i Thailand än att bara sitta i baren och ragga bartjejer.

Så klart jag skulle åka till Thailand igen.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Tja.

Alternativet, Ja, Med större glädje än tidigare saknas.

Kanske det borde läggas till, annars måste jag avstå från att rösta.

mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Balut Power

Quote

Hur märkligt det kanske än låter så har jag faktiskt sysslat med andra saker i Thailand än att bara sitta i baren och ragga bartjejer.

 

Som vad då? Efter snart 20 år i Thailand tycker jag det fortfarande är lika kul att dricka öl och ragga barbrudar.

Mvh en med dålig fantasi :drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

Om betalsex skulle försvinna? Tja, om det vore gratis skulle väl knappast färre personer åka till Thailand.

Jag hoppas jag har en viss insikt men förstår det gör jag inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har aldrig och kommer aldrig att göra: Åka till Thailand för köpsex!!

:drinks:

Skrivet under övervakning av mickes Thailänska fru !

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng..du är präktig du,tur att vi har sådana moraliskt rättänkande individer  :whistle: och du har träffat frun/flickvännen  i lampaffären i Naklua? Tänk på oss alla andra som inte ser ut som Brad Pitt och oxå vill ha möjlighet att få träffa en underskön dam även om det är för en natt eller två  :yes: Mångfallden i Thailand är underbar,varför ta bort den  ;) Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilket nöjescentrum Pattaya skulle bli isåfall !  :whistle:

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

en sak jag saknar i denna fråga är (ja jag skulle  du åka ner om Mhuythai (thaiboxning försvann?))

(nej jag skulle inte åka ner om Mhuythai (thaiboxning försvann?)) då skulle det bli klart nej för min del

Mantra

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Quote

en sak jag saknar i denna fråga är (ja jag skulle  du åka ner om Mhuythai (thaiboxning försvann?))

(nej jag skulle inte åka ner om Mhuythai (thaiboxning försvann?)) då skulle det bli klart nej för min del

Helt OK att vara mera intresserad av pojkar än flickor :-)

mvh

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Quote

mamma bäng..du är präktig du,tur att vi har sådana moraliskt rättänkande individer  :whistle: och du har träffat frun/flickvännen  i lampaffären i Naklua? Tänk på oss alla andra som inte ser ut som Brad Pitt och oxå vill ha möjlighet att få träffa en underskön dam även om det är för en natt eller två  :yes: Mångfallden i Thailand är underbar,varför ta bort den  ;) Mvh Måne

Hej Måne, lev gott och sköt dig själv. Du vet bäst hur du vill leva. Jag har inga problem med det.

Jag tycker fortfarande att alternativet 'Ja, med större samma glädje än förut' borde vara ett naturligt/självklart alternativ att ha med. På många Thailandsforum (kanske inte just detta forum :)   ), upplever jag att det är många människor som drar sig för att åka till Thailand pga den exponerade massprostititionen på vissa turistorter. Eller kanske hellre den exponerade massprostititionen som dom tror sig veta finns på vissa turistorter.

Själv har jag inget problem med att prostitutionen existerar. Den har alltid existerat och kommer alltid att finnas. Skulle dock med handen på hjärtat röstat ''Ja, med större samma glädje än förut" om alternativet funnits. Kanske glädjen över att fattiga kvinnor har fått ett alternativ till sin försörjning.  :)

mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Klart att jag skulle fortsätta att åka dit ändå. Man skulle ju kunna tex. gå på matlagningskurs eller trekking.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

en sak jag saknar i denna fråga är (ja jag skulle  du åka ner om Mhuythai (thaiboxning försvann?))

(nej jag skulle inte åka ner om Mhuythai (thaiboxning försvann?)) då skulle det bli klart nej för min del

Det är väl bara att skapa en sån tråd med omröstning  :rtfm:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, man kan ju starta omröstningar om allt möjligt. Det är bara att byta ut köpsex mot Chang, mat, shopping, stränder, dvärgboxning eller vad man nu tycker om.

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför åkte ni ner till Thailand första gången för? Var det för den goda maten?

Nu får ni kamma er….

Ha det gubbs

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag åkte ner för att sola, bada och uppleva någonting exotiskt. Maten och kvinnorna var någonting som jag upptäkte därnere.

Link to comment
Dela på andra sajter

Balut Power

Quote

Varför åkte ni ner till Thailand första gången för? Var det för den goda maten?

Nu får ni kamma er….

Enligt vissa på forumet var det att hitta en fru från Isaan och bygga hus där.

Fy för oss som åker ner och har kul.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...