Jump to content
IGNORERAD

Skulle du fortsätta åka till Thailand om alla former av köpsex försvann?


Joints

Skulle du fortsätta åka till Thailand om alla former av köpsex försvann?  

293 röster

  1. 1. Skulle du fortsätta åka till Thailand om alla former av köpsex försvann?

    • Nej!
      43
    • Ja, men inte med samma glädje som förut
      56
    • Ja
      194


Recommended Posts

Kenneth4618

Självklart så skulle jag åka till Thailand ändå eftersom man numera är gift med en thai

Vid första resan -99 charter till Phuket så hade man nog en liten tanke att man skulle kunna

hitta en tjej, men det tog fyra resor innan man fann den rätta :whistle:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 198
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Balut Power

    25

  • måne

    17

  • swedenfarang

    15

  • Avregistrerad clion

    10

Mest aktiva i denna tråd

Quote

BP:

Japp, de som är så rediga tror jag nästan har varit värst... Men nu ska man minsann vara helylle och förneka allt tidigare samröre med bartjejer så i den milda grad att det nästan glöder om bokstäverna på skärmen. Nåja, jag står för vad jag är och vad jag har gjort. Inget jag skäms över, snarare gläds över.

Nu missar du en aspekt av det hela. Skvallret går bland thaidamerna om vad som skrivs på detta forum. Glädjen är stor när det finns något saftigt att berätta om. Frugan till den medlem som bekänt för mycket tappar ansikte och är minst sagt inte road...

Ni som aldrig gått på en forumträff kanske inte bekymrar er om det, och det är väl OK. Men var vänlig kräv inte att alla ska bekänna allt.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, självklart kommer jag att fortsätta att resa till Thailand även om den extra kryddan av "spänning" försvann, spänning över hur länge man kan som singel kan klara sig, kan tänka mig att snittlängden på "svenne" i Thailand är c:a 6-8 timmar.

Första resan 1986/87 över jul o nyår bokades av dåvarande svensk sambo, alltså inte mitt val, hade faktiskt, trot eller ej, någon mer djupgående kunskap om Thailand, däremot om barbrudslivet som ser stort sett ser likadant ut i Brasilien där jag då jobbade. Därför blev det ingen "kulturkrock" när man gick och tog en bira eller två på kvällarna, Håhåjaja, det va tider det.

MVH

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

BP!

De flesta medlemmarna på sajten är säkert fd bargubbar som träffat sina darlingar och numera bara kan drömma om svunna ungkarlstider i barerna.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror du har fel där !

De flesta jag haft kontakt med har träffat sina tjejer/sambos/fruar på andra ställen än inom sexindustrin !

Jag träffade min i Sverige till och med !

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang

Quote

Nu missar du en aspekt av det hela. Skvallret går bland thaidamerna om vad som skrivs på detta forum. Glädjen är stor när det finns något saftigt att berätta om. Frugan till den medlem som bekänt för mycket tappar ansikte och är minst sagt inte road...

Ni som aldrig gått på en forumträff kanske inte bekymrar er om det, och det är väl OK. Men var vänlig kräv inte att alla ska bekänna allt.

Herr Chang har talat.

Det har du helt rätt i Herr Chang, det kan man inte kräva. Men tycker bara att det blir skenheligt ibland när man vet om medlemmars tidigare hyss och sedan här på sajten påstår att "näää nåt sånt..usch o fy". Det var det enda jag syftade på. Men men, så är livet. Kräver ingen biktning hehehe.

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang

Joints:

Vi kanske uppfattar saker olika samt har olika kunskap om andra medlemmar? Blind är du nog inte.

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Tror du har fel där !

De flesta jag haft kontakt med har träffat sina tjejer/sambos/fruar på andra ställen än inom sexindustrin !

Jag träffade min i Sverige till och med !

Tallis jag var in på "Hyllan" i fredags där jag träffade många damer

och ser inte det som nån merit att hitta sin dam i sverige som någon

annan har släpat hem och kastat ut.

Det har väl ingen större betydelse vart man träffar sin andra hälft bara det funkar.

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

BP!

De flesta medlemmarna på sajten är säkert fd bargubbar som träffat sina darlingar och numera bara kan drömma om svunna ungkarlstider i barerna.

BTT

Nu är du 5år efter i tiden BTT!!

Numera fixas tjejern via Internet!!!

Bartjejerna har mindre att göra.

Nu hämtas de utbildade tjejerna!!

pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang

Ja, det har du nog mycket rätt i Pigge. :)

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Joints:

Vi kanske uppfattar saker olika samt har olika kunskap om andra medlemmar? Blind är du nog inte.

Ja, det har du säkert rätt i. Själv så saknar jag inside information om man säger så.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Tallis jag var in på "Hyllan" i fredags där jag träffade många damer

och ser inte det som nån merit att hitta sin dam i sverige som någon

annan har släpat hem och kastat ut.

Det har väl ingen större betydelse vart man träffar sin andra hälft bara det funkar.

//Broskan

Vad menar du med "en tjej som någon annan släpat hem" ??? ?

Skulle det på något sätt anspela på min tjej ???

Isåfall har du ett extremt stor "förlåt mig" att avge för du är mer fel är du kan ana

Skärpning ! :kort::kort::kort:

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Som jag skrev så var jag på Hyllan och där sitter såna damer.

Din dam kan jag inte uttala mig om och har inte sagt nåt om din fru.

Men det fokuseras för mycket på vart alla har träffat sina damer.

Är det inte viktigare hur dom är.

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Gurkan21

Quote

Som jag skrev så var jag på Hyllan och där sitter såna damer.

Din dam kan jag inte uttala mig om och har inte sagt nåt om din fru.

Men det fokuseras för mycket på vart alla har träffat sina damer.

Är det inte viktigare hur dom är.

//Broskan

Och vad är det för problem med damerna på hyllan då?

Är inte dom bra eller vad då?

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang

Haha, ja det var intressant. Vad är det för damer på hyllan. Tycker de som sitter mest och babblar med varandra och käkar mat.

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns en del rötägg där men även seriösa som bara träffas

efter jobbet och käkar. Gå dit och gör er egen bedömning.

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang

Har varit där många gånger..tycker mig inte se något särskilt mer utmärkande där än på andra hak de hänger på.  :wai:

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra då har du ju redan din uppfattning.

Jag har min och du din.

Inget att älta här för det är ju OT för övriga.

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Självklart fortsätter jag åka,men om dom slutar med Chang då vete f-n.Mvh Måne  :yes:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Balu Power.Verkar va en frände eller vad tycker du broder(Raka Rör)

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Gurkan21

Quote

Självklart fortsätter jag åka,men om dom slutar med Chang då vete f-n.Mvh Måne  :yes:

Tja Måne! tror du detta även gäller för herr vitamin :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...