Jump to content
IGNORERAD

Mobil köp i Pattaya


Guest Plätt

Recommended Posts

Guest Plätt

Vad har dom bra pris på mobil i Pattaya ska vara en för Thaitjej :morgon:

Har bara koll på nöjes fältten :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest larbejo

En del mobiler är verkligen billiga för svensken.Det kan dock kännas lite avigt med thaitext. Kom också ihåg att laddar-kontakten är annorlunda. Köpte själv en Nokia,och packade upp den i Sverige.Fick se kontakten och funderade hur ska man ladda den här mobilen.Hade dock en annan mobil köpt här med samma sorts laddare så det fixade sig enkelt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Plätt

OBS! den ska bara användas i Thailand och av en Thaitjej och mobilen jag syfter på är en Nokia 6300

Mvh. Plätt

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Plätt

Adapter och hur kontakterna ser ut vet jag sen flera år tillbaka ???

Nu var det Priser på mobiltelefoner i Pattaya jag var intreserad av och var man köper dom MikeShopping Center eller finns det andra ställen som har bra priser!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Såg nya mobiler för så lite som 1200 baht idag på Lotus i Fortune Town, Ratchada, Bangkok.

Vissa har det bra, andra har det bättre!

Link to comment
Dela på andra sajter

I Pattaya är det tukcom som du bör besöka då, en av våningarna är fullsmockad med mobiler..

Ligger en bit in på south Pattaya road, stor röd byggnad, inte lätt o missa

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Köpte en Nokia N73 music edition här i svedala till tanten. La in thaispråk i den själv genom att ändra serienummer i  telefonens mjukvara. Funkar utmärkt o tanten é nöjd. annars é väl imobile billiga  :laugh:

Men imobile är väl inget en thaitjej vill ha  ;D

"10 4 bend over and out "

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

OBS! den ska bara användas i Thailand och av en Thaitjej och mobilen jag syfter på är en Nokia 6300

Mvh. Plätt

Den jag köpte till henne kostade 6350 baht eller något, med minneskort! Nokia 6300

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...