Jump to content
IGNORERAD

Deepest Purple


gst

Recommended Posts

Hade ju tänkt mig ner till Pattaya för att se/lyssna på Deepest Purple på Harrys den 12/2. Verkar dock vara svårt att få ihop det pusslet med allt annat som drar (både för mig och min fru). Såg sen att de även spelar på Vickans den 9/2, och det skulle kanske vara lättare att passa in.

 

Någon som vet hur det fungerar med uppträdandet på Vickans? Är det biljetter, eller bordsreservstion som gäller? Vilken tid spelar de?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade ju tänkt mig ner till Pattaya för att se/lyssna på Deepest Purple på Harrys den 12/2. Verkar dock vara svårt att få ihop det pusslet med allt annat som drar (både för mig och min fru). Såg sen att de även spelar på Vickans den 9/2, och det skulle kanske vara lättare att passa in.
 
Någon som vet hur det fungerar med uppträdandet på Vickans? Är det biljetter, eller bordsreservstion som gäller? Vilken tid spelar de?
Kontakta Lasse Törnlind ägare av Vickans. Han finns på Facebook

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

 

 

 

Vickans scen är ju inte så stor, men kontakta Lasse och kolla, annars spelar dom även på Burapa Bike week på lördagen 9,30 på kvällen på stora scenen och där finns det plats.

Vi kommer att vara på bägge ställena, såg även att dom spelar på Harrys, osäker på vilket datum bara

Bilden kan innehålla: text där det står ”"The Shadow Of Love Tour" Dooport Thailand 6-16 Feb 2020”

 

 

Confirmed dates:

9 Feb Jomtien, Vickans Guesthouse (Bike Week)
12 Feb, Pattaya, Harry’s Apartments, Bar & Restaurant
13 Feb, Pattaya, Hooters
15 Feb, Pattaya, Burapa Bike Festival
https://burapabikeweek.com/
16 Feb Pattay, Rock Factory


Sponsored by:
Vickans Guesthouse
Swedish Bar & Restaurant in Jomtien
Jomtien Beach Road, soi 3

 

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev husse:

 

 

 

Vickans scen är ju inte så stor, men kontakta Lasse och kolla, annars spelar dom även på Burapa Bike week på lördagen 9,30 på kvällen på stora scenen och där finns det plats.

Vi kommer att vara på bägge ställena, såg även att dom spelar på Harrys, osäker på vilket datum bara

Bilden kan innehålla: text där det står ”"The Shadow Of Love Tour" Dooport Thailand 6-16 Feb 2020”

 

 

Confirmed dates:

9 Feb Jomtien, Vickans Guesthouse (Bike Week)
12 Feb, Pattaya, Harry’s Apartments, Bar & Restaurant
13 Feb, Pattaya, Hooters
15 Feb, Pattaya, Burapa Bike Festival
https://burapabikeweek.com/
16 Feb Pattay, Rock Factory


Sponsored by:
Vickans Guesthouse
Swedish Bar & Restaurant in Jomtien
Jomtien Beach Road, soi 3

 

Burapa Bike festival är en riktig höjdare. Har funderat vad jag ska ta mig till i februari nu har jag en bra kandidat att fundera över. Var två år sedan jag var där första och enda gången. 

20180209_155429.thumb.jpg.ba7a2820cbe5c8bc0fdb77fa43a5c3ef.jpg

 

20180209_160901.thumb.jpg.615520c55681779100de3c931976aacf.jpg

 

20180209_215521.thumb.jpg.6411723cb331120c82b2f02efa0740b1.jpg

 

20180209_180513.thumb.jpg.12a6c5446e0d4fcd1a410e8416795425.jpg

Det året var det ett AC/DC coverband från Australien som lirade riktigt bra. Ganska sent så det var för mörkt för bra bilder då.

Link to comment
Dela på andra sajter

Svårt att få till det, nu har datumen ändrats igen för oss. Kommer nog inte till Pattaya förrän den 13e. Då återstår Hooters och Rock Factory, förutom Burapa då. Vi får se var det blir, och hur många ställen :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...