Jump to content
IGNORERAD

Thaimassage i P1


Phuket18.5

Recommended Posts

  • Svar 57
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    7

  • Thaiger

    4

  • Bengt-Erik

    4

  • Avregistrerad clion

    3

Mest aktiva i denna tråd

Vad heter programmet? Går kanske att lyssna på i efterhand.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang

Lyssnar nu, men bara en massa blaj blaj...när skulle det börja?

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Detta spär bara ytterligare på alla fördomar många svenskar har om tjejjer från Thailand.

/GSt

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Detta spär bara ytterligare på alla fördomar många svenskar har om tjejjer från Thailand.

/GSt

Sen kan man konstatera att det finns trots allt en viss orsak till fördomarna om man s.a.s. känner igen rösten på en person i inslaget, tyvärr.                                                                 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest boffe1609

Ännu en skitsak som världens sämsta polis håller på med Annat är tex.fildelning delgivnigar för struntsummor (Pböter telelån m.m.) Englas mördare tog man inte trots att han  fans i registren

Boffe

Link to comment
Dela på andra sajter

Att det skulle vara 80% av ställena som erbjuder sexuella tjänster är det nog ingen som vet något om. Vi kan lika gärna spekulera om hur många av thaidamerna i Sverige som har en bakgrund i baren...

Men BTT får väl vatten på sin kvarn ;-)

Skadar detta fru Chang och hennes verksamhet? Troligen inte vad gäller kunderna. Däremot blir det väl mindre angenämt att berätta för övriga utomstående vad man har för rörelse.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

tycker det verkar vara en stor bluff som dom försöker påskina är verklig å då tänker jag mest på % antalet

Mantra

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Däremot blir det väl mindre angenämt att berätta för övriga utomstående vad man har för rörelse.

Herr Chang har talat.

Det är illa nog tycker jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

tycker det verkar vara en stor bluff som dom försöker påskina är verklig å då tänker jag mest på % antalet

Återigen i Stockholm är den siffran tyvärr rätt så riktig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har killen i inslaget anmält det till granskningsnämnden pga. att vara felaktigt citerad.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan inte polisen, eller en reporter, gå ut i skolorna och prova sälja lite narkotika och gjort ett reportage. Tror att det (och många fler) sammhällsproblemet är betydligt värre än ett "happy ending"

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Från Radio Uppland idag om thaimassage  ca 13 min in i inslaget

http://www.sr.se/web...tDate=&IsBlock=

Ja, det var ju en lite längre version av tidigare nämnt reportage.

Deprimerande är det dock. Jag tror inte att thaidamer som sysslar med detta riktigt fattar hur dom i princip drar ner alla sina thaisystrar i smutsen. Eller så skiter dom fullkomligt i det.

En intressant detalj var kvinnan som sa att hon skämtar bort det när någon kund frågar. Vad jag förstår är det så fru Chang gör också. Hon vill inte tillhandahålla några sexuella tjänster, men hon vill förstås att kunden kommer tillbaka. Det är också intressant att svenska kunder oftast bara frågar en gång och vid senare besök aldrig tar upp frågan.

Medan vissa invandrarkategorier tjatar om det vid varje besök. Trögfattade, eller inbillar man sig att trägen vinner? Jag ska inte utsätta er för vad fru Chang kallar dessa kunder... Men pengar luktar inte!

Ska också poängtera att 90% av kunderna frågar aldrig om dessa sexuella tjänster. Tack och lov... men nu finns det kanske risk för att fler får vissa ideer?

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Hur går det för henne.Fixa hon käket saknar hon liset när kommer hon tillbaka

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Medan vissa invandrarkategorier tjatar om det vid varje besök. Trögfattade, eller inbillar man sig att trägen vinner? Jag ska inte utsätta er för vad fru Chang kallar dessa kunder... Men pengar luktar inte!

Hur många gånger har du skrivit just den meningen? Är det inte lite kontraproduktivt att peka ut en annan invandrargrupp som synonymt för ett visst beteende?

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Men det e ju sant dom verkar vara från en annan planet ett nej e ett nej men det fattar dom inte

(araber som tror att alla thai e luder)

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

och samtliga svenska män tycker det är OK att köpa thaifitta bara man gör det i Thailand

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

"och samtliga svenska män tycker det är OK att köpa thaifitta bara man gör det i Thailand"

Visst är det så på dettta forum känmns det som ibland.

/GSt

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Deprimerande är det dock. Jag tror inte att thaidamer som sysslar med detta riktigt fattar hur dom i princip drar ner alla sina thaisystrar i smutsen. Eller så skiter dom fullkomligt i det.

Medan vissa invandrarkategorier tjatar om det vid varje besök. Trögfattade, eller inbillar man sig att trägen vinner? Jag ska inte utsätta er för vad fru Chang kallar dessa kunder... Men pengar luktar inte!

Ska också poängtera att 90% av kunderna frågar aldrig om dessa sexuella tjänster. Tack och lov... men nu finns det kanske risk för att fler får vissa ideer?

Herr Chang har talat.

Jo du Fodervärden, det vet man ju hur norrmän är.

Arne Flexnäse

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Quote

Men det e ju sant dom verkar vara från en annan planet ett nej e ett nej men det fattar dom inte

(araber som tror att alla thai e glädjeflicka)

Araber???

Jag var helt säker på att han menade Bosnier.

Jag har blängt som fan på dom efter att ha läst det här

mvh GD

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...