Jump to content
IGNORERAD

Thaimassage i P1


Phuket18.5

Recommended Posts

  • Svar 57
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    7

  • Thaiger

    4

  • Bengt-Erik

    4

  • Avregistrerad clion

    3

Mest aktiva i denna tråd

Du Vikingen, med tanke på frugans mage, håll dej långt som f-n från alla sorters massage de närmaste månaderna.

Skämt åsido, lycka till och hoppas allt går väl.

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag får då f-n ingen ståballe av den smärtsamma massagen,har så ont så jag går inte igång på sånt  :yes: Mvh Måne som får ribba av annat,inte smärta och katoeyer

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

DOM BLÅ :D:D Lämna inte en sån lucka :na:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Folk är ju olika och tänder tydligen på olika saker. Själv så har jag bara varit utsatt för ren tortyr när jag fått massage i Thailand. Men det känns gott efteråt  :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu börjar det märkas det är dåliga tider för ex-patsen i tajland.

Nu nöjer dom sig inte bara med en happy ending utan nu ska det också ingå en gratis prostata undersökning  :D

American ex-pat detained at Massage Parlor following allegations of conducting a lewd act.

              Pattaya, July 22 [Pattaya ONE NEWS] : On Wednesday Afternoon, just after 3pm, Police Lieutenant Colonel Prajeub from Pattaya Police Station was called to the Number 2 Beauty and Spa Shop located in Soi Yumet in Central Pattaya by a masseur, Khun Manirat aged 41 who claimed an American Tourist had forced her to place her hand inside his anal passage while he masturbated. This allegedly occurred at the culmination of an oil massage. Mr. Stephen Morefield aged 58 from USA had been detained just outside the shop and was using a towel to protect his identity. However the towel contained evidence of the lewd act. According to the masseur, she managed to pull away and noticed human waste on her hand. She had used the towel, Mr. Morefield was using to conceal his face, moments earlier, to wipe away the waste which was evident for all to see. Mr. Morefield who claimed he had lived in Pattaya for 6 months refused to speak and was taken to Pattaya Police Station for questioning.

22_07_3_2.jpg

http://pattayaone.ne...2_07_52_3.shtml

     


I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being.
Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande.
Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Mera om Thaimassage i DN i dag

Thaimassage misstänkt fasad för prostitution

STOCKHOLM.I dag avslutas rättegången mot en misstänkt koppleriliga som sprängdes i våras.

Enligt åklagarna har tre personer organiserat prostitution i fem thaimassagelokaler i Stockholmsområdet.

Den utpekade ledaren är även åtalad för grov våldtäkt mot barn.

http://www.dn.se/sth...-aring-1.917661

mvh GD

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte alla som har förmånen att få arbeta inomhus; och snart är vintern här.  :no:

-------------------------------

"Panida som står i hörnet Malmskillnadsgatan/Mäster Samuelsgatan är välsminkad och har många smycken. Hon är över 50 år och har två vuxna barn som inte vet att hon är här.

– Min son skulle döda mig om han får veta, säger Panida.

Hon är ensamstående och har försörjningsansvar för släkten i Thailand. Hennes syster ligger på sjukhus och har behövt göra flera kostsamma operationer. Det är Panida som betalar.

Hon föredrar de äldre kunderna, de är snällare.

– De yngre är mer hårdhänta, som apor. De är mer elaka.

Panida tar 1.500 kronor i timmen. Vissa kvällar får hon gå i många timmar. De unga tjejerna får sina kunder snabbare.

Men sexköpslagen, har inte den avskräckande effekt?

– Nej, lagen bryr de sig inte om. Kunderna köper sex ändå, säger hon."

http://www.dn.se/nyh...-gatan-1.918580

-----------------------------------

:wai:

“The only hope for the world is to make sure there is not another USA. We can’t let other countries have the same number of cars, the amount of industrialization, we have in the US. We have to stop these Third World countries right where they are.”

- Michael Oppenheimer, Environmental Defence Fund

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...