Jump to content
IGNORERAD

Utgångsdatum för passet regler förvirrar


Chomphoo

Recommended Posts

1 timme sedan, skrev frogfish:

Du är en märklig man (?) du. Tänk att alla andra är de som är dumma...

 

Men det är nog alla andra som har fel, egentligen kanske du är en trevlig prick....

Vilka alla andra. Just nu är det väl mest bara du som gör dig dum.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 61
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Mankan

    18

  • frogfish

    18

  • Tallviking

    4

  • apknug

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

1 timme sedan, skrev apknug:

Jag var tvungen att försvara födelsedatumet på mitt "förfalskade" pass för 40 år sen. Det måste man väl få göra?

Undrar för vilken gång i ordningen man har läst att "folk" på MPR bara försvarar sig.

Konstigt nog är det samma "människor" VARJE gång.

Skickat från min Lenovo TB-X704F via Tapatalk
 

Nja det tror jag väl ändå inte. Det är långtifrån bara jag som blir påhoppad.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Mankan:

Vilka alla andra. Just nu är det väl mest bara du som gör dig dum.

Vilken j*kla bäbis du är. "påhoppad"? Vet du ens vad ett påhopp är?

 

Det var ju du som började tjata på mig i den här tråden. Men minnet kanske inte är så bra när åldern går upp. Ger mig den på att du var grinolle som startade alla bråk i skolan, men sprang och grinade hos fröken när du fick smörj. Lite som här.

 

"Försvara mot PÅHOPP", kan det bli mer patetiskt.... Konstigt att alla hoppar på just dig, och du då måste försvara dig.... Alla andra är elaka.... Lite Boa-stuk över det.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev frogfish:

Vilken j*kla bäbis du är. "påhoppad"? Vet du ens vad ett påhopp är?

 

Det var ju du som började tjata på mig i den här tråden. Men minnet kanske inte är så bra när åldern går upp. Ger mig den på att du var grinolle som startade alla bråk i skolan, men sprang och grinade hos fröken när du fick smörj. Lite som här.

 

"Försvara mot PÅHOPP", kan det bli mer patetiskt.... Konstigt att alla hoppar på just dig, och du då måste försvara dig.... Alla andra är elaka.... Lite Boa-stuk över det.

Ska du snacka om och bäbis din lilla tönt. Åter igen det är inga alla som hoppar på mig vad har du fått de ifrån? Du hoppade på mig om den enkel fråga till Jive i en annan tråd hade du inte gjort det hade det heller inte blivit något tjafs Tydligen måste du även ljuga ihop saker om jag jag skrev eller menade med min enkla fråga. Att bara hänvisa till det jag faktiskt skrev var tydligen inte tillräckligt. 

 

Sluta att ljuga å hitta på en massa skit så blir det nog mindre tjafs ska du se.

 

 

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev Mankan:

Ska du snacka om och bäbis din lilla tönt. Åter igen det är inga alla som hoppar på mig vad har du fått de ifrån? Du hoppade på mig om den enkel fråga till Jive i en annan tråd hade du inte gjort det hade det heller inte blivit något tjafs Tydligen måste du även ljuga ihop saker om jag jag skrev eller menade med min enkla fråga. Att bara hänvisa till det jag faktiskt skrev var tydligen inte tillräckligt. 

 

Sluta att ljuga å hitta på en massa skit så blir det nog mindre tjafs ska du se.

 

 

Vad som händer i andra trådar kan du ju ta där, det blir enklare så. I den här tråden började du tjafsa (som vanligt när du är inblandad). Hävdar du nåt annat är du mytoman och lögnare.

 

Men att du är en stor bäbis är det väl många här som sagt. "Gnälligast i forumvärlden" tror jag en välrenommerad skribent myntat. Sannare ord har nog inte skrivits på forumet.....

 

Sen måste du uppdatera dig på vad ett påhopp är. Har inte varit några påhopp här. Tråkigt för dig så finns det ingen fröken att gråta för här. Så bit ihop istället tills du hittar nästa person du känner dig tvungen att tjafsa med.

Ändrades av frogfish
Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev frogfish:

Vad som händer i andra trådar kan du ju ta där, det blir enklare så. I den här tråden började du tjafsa (som vanligt när du är inblandad). Hävdar du nåt annat är du mytoman och lögnare.

 

Men att du är en stor bäbis är det väl många här som sagt. "Gnälligast i forumvärlden" tror jag en välrenommerad skribent myntat. Sannare ord har nog inte skrivits på forumet.....

 

Sen måste du uppdatera dig på vad ett påhopp är. Har inte varit några påhopp här. Tråkigt för dig så finns det ingen fröken att gråta för här. Så bit ihop istället tills du hittar nästa person du känner dig tvungen att tjafsa med.

Nej jag har några antagonister här på forumet som gärna tar till den typen av personpåhopp när inte argumenten räcker till. Lite som du ägnar dig åt nu.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Mankan:

Nej jag har några antagonister här på forumet som gärna tar till den typen av personpåhopp när inte argumenten räcker till. Lite som du ägnar dig åt nu.

Jaja. Jag skulle nog kalla det fakta. Om en person säger nåt kan man strunta i det, om många upprepar samma sak börjar man ju undra. Men det är säkert alla andra som är dumma......

 

Men vi får väl ha olika åsikter i den frågan, det är ju våran rätt.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev frogfish:

Jaja. Jag skulle nog kalla det fakta. Om en person säger nåt kan man strunta i det, om många upprepar samma sak börjar man ju undra. Men det är säkert alla andra som är dumma......

 

Men vi får väl ha olika åsikter i den frågan, det är ju våran rätt.

Ja du fortsätter med din taktik ser jag. Om 5 st som inte gilla mig upprepar hur dum och dålig jag är så blir det ju en sanning att alla tycker så.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Mankan:

Ja du fortsätter med din taktik ser jag. Om 5 st som inte gilla mig upprepar hur dum och dålig jag är så blir det ju en sanning att alla tycker så.

Nu börjar du fatta. Äntligen nåt du skrivit som jag håller med om fullständigt.

 

Jag behöver inte ens skriva nån egen kommentar, för vi är ju helt överens plötsligt👍

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev frogfish:

Nu börjar du fatta. Äntligen nåt du skrivit som jag håller med om fullständigt.

 

Jag behöver inte ens skriva nån egen kommentar, för vi är ju helt överens plötsligt👍

 

 

Ironi är inte din starka sida heller tydligen.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Mankan:

Ironi är inte din starka sida heller tydligen.

Ironi? Nä, jag menade varje ord jag skrev, jag håller med dig fullständigt.

Bästa självanalysen jag läst på forumet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...