Jump to content
IGNORERAD

Exotiskt poolområde runt Rayong?


Rospigg

Recommended Posts

Jag har börjat leta efter ett exotiskt poolområde på västkusten som inte är svindyrt och kan behöva lite hjälp. Tänkte bjuda sonen på en riktig badomgång i en trevlig miljö där man också kan övernatta en del nätter utan att bli ruinerad redan första kvällen. Jag tänkte mig i första hand landremsan mellan Sattahip - Rayong eller öster om Rayong. Öppen för andra tips.

http://www.rockgarde...m/index_en.html  någon som känner till detta hotell?

Rospiggen

Träbordsprofet

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

skicka frågan till tallviking via pm

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

skicka frågan till tallviking via pm

Varför PM nu helt plötsligt? :crazy:

Detta är väl en intressant fråga för allmänheten, eller?

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

jo pga av att tallviking kanske missar tråden

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Känner inte till detta ställe. Hittar inge reviews heller på folk som bott där

Ligger en bit öster om Mae Pim

14845_013133016f39eec3ffbfd13c63de5bb51a

14845_013133016f39eec3ffbfd13c63de5bb51a

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Hemsidan verkar inte vara uppdaterad på något år.går endast att skicka bokningsförfrågan för 2006,2007 och 2008

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Oj.oj...stackars mig/oss. Av svaren att dömma så finns det på sin höjd en plastbalja med en krukväxt på sidan om  :mdr: . Allt har man satsat på ökända Pattaya och Jomtien området.

Finns det någon strandnära bungalow då? Utan en trafikerad väg mellan hus och hav så att man kan titta på vågorna i lugn och ro samt slippa känna avgaserna i näsan? Jag hoppas slippa åka ut till någon ö även om det i och för sig kan vara trevligt. Lite för långt till Ko Chang och någon trevlig plats där tycker sonen. En dag dit och en dag tillbaka.

Träbordsprofet

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Oj.oj...stackars mig/oss. Av svaren att dömma så finns det på sin höjd en plastbalja med en krukväxt på sidan om  :mdr: . Allt har man satsat på ökända Pattaya och Jomtien området.

Finns det någon strandnära bungalow då? Utan en trafikerad väg mellan hus och hav så att man kan titta på vågorna i lugn och ro samt slippa känna avgaserna i näsan? Jag hoppas slippa åka ut till någon ö även om det i och för sig kan vara trevligt. Lite för långt till Ko Chang och någon trevlig plats där tycker sonen. En dag dit och en dag tillbaka.

Nu skall du inte vara sån..det kan ju faktiskt vara en oas.. med noll marknadsföring via internet och endast thai som besökare och de bemödar sig säkerligen inte att skriva recensioner på engelska siter...

Ingen i närheten som kan åka förbi

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Annars kan du ju alltid åka ut till Koh Samet

Många bungalows vid stranden där

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Tyvärr väldigt dyrt ställe och poolområdet är inget upphetsande

Bifogar en bild från poolen

14855_d3a716810f92a372fc08046bddd7716e15

14855_d3a716810f92a372fc08046bddd7716e15

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...